kun Lieksassa allekirjoitettiin virallisia lanketteja kosmoskynillä. Oli kiva punertava väri.
Muistaako joku lieksalaisvanhus minun lisäkseni vielä
13
225
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä imettiin ja kieli tuli violetiksi.
- Anonyymi
😂 Suussa kostutettiin, kyllä muistan.
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Muistan ajan kuin eilisen.
- Anonyymi
Kosmoskynä l. aniliinikynä on aniliiniväriä sisältävä kopiokynä. Sen jälki on violettiin vivahtava.
Pääidea oli, ettei kynällä kirjoitettua tekstiä voinut huomaamatta muuttaa. Tämä oli tärkeä pointti, kun piti kirjoittaa ulkona etenkin talvella pysyviä merkintöjä ennen kuulamustekynäaikaa. Säiliömustekynäthän olisivat moisissa oloissa jäätyneet. - Anonyymi
Mulla jääty pakkasessa kieli siihen kynään. Kyllä oli paha mieli.
- Anonyymi
Olen työntänyt kosmoskynän ahnukseeni. Olen työtön mies.
- Anonyymi
No nyt se ei muista ainakaan mitään. Laatikko pirccaa, lallallaa. Miten ukon saa katkolle?
- Anonyymi
melodipops tikkari oli äänen korkeutta säädettiin muovitulpalla, kuten vetopasuunassa
- Anonyymi
Millä vuosiluvulla tuo oli?
- Anonyymi
taitaa olla vielläin 0,90€ ujellus. Sillo vihelteli koko illan ja torikkaat tykkäsi jatkuva happohyökkäys.
- Anonyymi
Marrasmarkkinoilla myytiin paksuja kyniä missä oli useita värejä ku pyöräytti nuppia kieli mustana pöllittiin ...ja tuosta kynpillä paperiii Armiro savusi suussa miniviltterillä ja sunppi pihisi. ostaja Moccanannasta. Ei ollu kuntouttava urheilukavulla
- Anonyymi
Eikö Moccanannan paikalla ollut aiemmin Valion baari. Sieltä sai hyviä jäätelöannoksia.
- Anonyymi
50- luvulla oli koulussa käytössä kirjoittamiseen mustepullo ja mustekynä, aikansa kun tuhersi, niin kaunokirjoitusta alkoi pakon edessä syntyä. Nykyisin kirjoitusvälineet on huippuluokkaa, mutta luku- ja kirjoitustaidottomia nuoria tulee kouluista ennätysmäärä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826