Sitäkin on mietitty. Mutta ei vielä päätetty.
Afrikan Tähden kieltäminen Oulussa
29
439
Vastaukset
- Anonyymi
mannaa mannaa
- Anonyymi
Se ei onnistuisi Oulussa.
- Anonyymi
Oulussa ja koko maassa pitää kieltää kaikki historian kirjat, joissa kerrotaan kuinka punikit aloittivat sisällissodan Suomessa 1918 ja tapattivat yli 30000 suomalaista.
Hyss, hysss!!! - Anonyymi
Kieltäkää nyt edes pohjantähti.
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."
Vaan tuskin on mietitty Fedja-sedän iloisten oppien kieltämistä. Eikä kai mietitäkään.- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777686/punavihrea-kupla-sijaitsee-helsingin-itaisessa-kantakaupungissa#comment-133307161
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18776500/pikaruokaketju-mcdonalds-luopuu-dei-kaytannoista
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18777661/sdpn-kiljunen-ei-ole-pahoillaan-pelattuaan-kremlin-pussiin
vaaleja kohti
- Anonyymi
Ora et labora! Rukoile ja työtä tee!
- Anonyymi
Ei kiinnosta Afrikka. Mutta kristillistä lähetystyötä sinne pitää lisätä.
- Anonyymi
Kemissä kiellettiin Aku Ankka 1974
- Anonyymi
Inkan Aarre lautapeli tilalle
- Anonyymi
Mistä laitaoikeisto haluaa puhua
• Afrikan tähdestä
• joulukonserteista
• nuorten seksivalistus- oppaista
• Lucia-neidon ihonväristä
• lasten eläinnaamareista
• suvivirrestä
Mistä laitaoikeisto ei halua puhua
• lapsiköyhyyden kasvusta
• heikennyksistä terveyspalveluihin
• sosiaaliturvaleikkauksista
• heikennyksistä työntekijöiden oikeuksiin
• työttömyyden kasvusta
• koulutusleikkauksista- Anonyymi
Eivät halua puhua myöskään vaalilupauksistaan.
Velka seis- -velkaannutaan eniten euroopassa
100 000 työpaikkaa - 70 000 työtöntä lisää
Verot alas - verotus historian korkeinta - Anonyymi
"Mistä haluaa puhua", on kaikki vihervassareiden sairasta touhua. Onko päässyt jo unohtumaan, mitä ne hullut ämmät touhus?
"Mistä ei halua":
Pitää pääosin paikkaansa, mutta puhuvat kyllä.
Ihan omasta pitkästä työkokemuksestani johtuen, olen erimieltä tuosta "heikennyksiä työntekijöiden..."
Ne alkoi jo vuosikausia sitten. Ennen sai työpaikkalääkäriltä hoitoa, sai verikokeet, sai tarvittaessa röntgeniä eli "alusta loppuun" -hoito. Nämä vietiin pois. Enää saa vain saikkulapun 2-3pv, että voi vaikka noronsa rauhassa hoitaa omassa vessassa ei työpaikan. Esim eduskunnassa tuo tauti vaatii vähintään kuukauden sairausloman, tavalliselle pulliaiselle riittää pari päivää.
Ja lopareiden antaminen on ollut todella helpooa viimeiset 30 v.
YT:t, nyt hienosti muutosneuvottelut. Tämä pakollinen farssi on täysin turha, jolla pidetään monta viikkoa työntekijöitä löysässä hirressä osuuko vai ei? Ketä kiinnostaa tuossa tilanteessa työnteko? Henkilöt, jotka saa lähtöpassit, on johtoportaalla tiedossa, mutta show pitää esittää. Aivan naurettavaa farssia.
Tästäkin on vahva kokemus, viidennettoista (15) osui. Lähtö heti.
"Työttömyyden kasvu:
Kuis sattuikaan, et ruorissa oli ketku, avoimia työpaikkoja oli n 30000 (te) ja työttömiä tupsahteli lisää tehtaista, toimistoista ja mistä lie.
TE-toimisto minulle "et sä täältä töitä saa", no sehän ylensi mieltä ja ajattelin, että "haistakaa v***", roikuin siellä "työttömänä työnhakijana", rahaa en sentin latia saannut te:sta vaan liitosta.. "Askaroin" itsekseni ja hain ihan itse töitä, pistelin hakemuksia ja sain töitä!! Töitä, mitä ei te-toimistoista löytynyt. Tuli vain mieleeni, että tuo lafka oli suojatyöpaikka, jossa ei todellisuudessakaan ollut meininki auttaa töiden saannissa vaan oli "vaivaistalo", josta ihmiset sai työttömyyskorvauksensa. Eli täysin päällekkäistä toimintaa Kelan kanssa, näitä puljuja on ilmestynyt vuosikymmenten aikana tähän pieneen maahan järkyttävä määrä, että kehäraakkipolitiikoille on saatu hyvät ja kalliit eläkemestat!!
- Anonyymi
Turku tilaakin pelejä lisää...
Paco irtisanottu? - Anonyymi
Wilhelm von Tandem
- Anonyymi
Ei ole mietitty. Aloittaja valehtelee. Hän saa idästä rahaa hybridivaikuttamiseensa.
- Anonyymi
Onkohan Eino Körnö kaikkien valheellisten ja rasististen aloitusten takana? Luultavasti on ja kirjoittaa vastauksetkin suurilta osin.
- Anonyymi
Turun tauti <Oulun riesana -Onko edes Kaupunkilainen tekeekö 24/7 näpyttelyä kaikille palstoille,eikä otsikosta siis...hm..
- Anonyymi
onko siellä islammiehiä päiväkodissa töissä vai asukkaana?
- Anonyymi
Suojassa persujen puukkomiehiltä?
- Anonyymi
Ylilyöntejä sattuu aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Huldemar Hupparstömin puheita.
- Anonyymi
Luulin, ettei sitä kielletä Oulussa.
- Anonyymi
stop
- Anonyymi
Eikä päätetä.
- Anonyymi
Trump sen sanoi-Pokahontas hommat loppu
- Anonyymi
Elekää kieltäkö Afrikantähteä!
- Anonyymi
Huva peli se on.
- Anonyymi
voisko kieltää afrikkalaisten tulo suomeen?
miksi tulette muuttamaan meidän asioita?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674