Naisen reaktio selibaattiin

Anonyymi-ap

Voiko naisella riittää ymmärrys jos miehellä ollut pitkä tauko seksistä ja kestävyys ei alkuun riitä? Saako sitä uuden mahdollisuuden vai onko se kerrasta poikki? En rohkene vastata naisen tekemään alotteeseen kun olen ollut vuosia ilman seksittömän parisuhteen takia missä olen kuitenkin halunnut olla uskollinen. Ja munakin on vaan keskikokoo ettei sillä voi kompensoida pettymystä

8

1758

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vaivaa omaa muijjaa seksiasioilla, kun on näköjään aseksuaali eikä muna maistu. Olkoot selibaatissa, ei edes tyydyttele koskaan itseään. Itselläni onneksi sentään on laatuaikapäivät ja monipuoliset elisa aikuisviihdekanavat.

• Anonyymi

No helvata,
      noin juuri on päässy käymään. Vajaa 5v suhde päättyi nyt vuodenvaiheessa karille.
      2 ekaa vuotta hommat luisti ihan normaalisti, jostain syystä, en tiedä, puhumattomuus, duunistressit tai jotain niin sänkyhommat lopahti ku seinään. Asiaa ei nostettu pöydälle. Nyt tilanne raukesi muijan hyväksi ainakin 1-0. Tunnustan joutuneeni olemaan hyvin kiltisti ja uskollisesti omatoiminen erotiikan suhteen. Tää johtaa ns Hackmannit jakoon tilanteeseen, en voi kuvitella jatkavani seläntakana touhuavan ihmisen kanssa. Masentuneessa ja itkuisessa päässä pyörii nyt ainoastaan uuden sivun kääntämisen tuoma helpotus ja tilanteen normalisointi. Kirittävää on ihan perkeleesti.

• Anonyymi

Tossa paripäivää sitten ripsahti ilotytön reisille lasti. Nolona selittelin selibaattiani, kimuli pelasti päiväni ja antoi uusinnan. Menen toistekin!

• Anonyymi

Onhan se vähän noloa jos pitkään ilman pillua, sitten pääsee pukille ja tulee saman tein...

• Anonyymi00019

60... Tuskinpa. 200.e.
        Lähempänä.Totutta.
        Jäänyt.Noi.Kokeilut.

• Anonyymi

Loppuaikoina eksäni antoi ainoastaa käsihoitoa silloin tällöin. Harmitti kun nalli paloi hetkessä.

• Anonyymi

Sinä pelle et ole pillua nähnyt luonnossa koskaan, etkä tule näkemään.

• Anonyymi

Täytys varmaan hoitaan "löysät pois" omin käsin, ennen naisen kanssa oloa. Kaverit joilla armeija-aikoina heila, varmaan kevensi lastia junan vessassa ennen lomia.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      116
      1626
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      752
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      228
      601
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      589
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe