Naisen reaktio selibaattiin

Anonyymi-ap

Voiko naisella riittää ymmärrys jos miehellä ollut pitkä tauko seksistä ja kestävyys ei alkuun riitä? Saako sitä uuden mahdollisuuden vai onko se kerrasta poikki? En rohkene vastata naisen tekemään alotteeseen kun olen ollut vuosia ilman seksittömän parisuhteen takia missä olen kuitenkin halunnut olla uskollinen. Ja munakin on vaan keskikokoo ettei sillä voi kompensoida pettymystä

7

551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vaivaa omaa muijjaa seksiasioilla, kun on näköjään aseksuaali eikä muna maistu. Olkoot selibaatissa, ei edes tyydyttele koskaan itseään. Itselläni onneksi sentään on laatuaikapäivät ja monipuoliset elisa aikuisviihdekanavat.

• Anonyymi

No helvata,
      noin juuri on päässy käymään. Vajaa 5v suhde päättyi nyt vuodenvaiheessa karille.
      2 ekaa vuotta hommat luisti ihan normaalisti, jostain syystä, en tiedä, puhumattomuus, duunistressit tai jotain niin sänkyhommat lopahti ku seinään. Asiaa ei nostettu pöydälle. Nyt tilanne raukesi muijan hyväksi ainakin 1-0. Tunnustan joutuneeni olemaan hyvin kiltisti ja uskollisesti omatoiminen erotiikan suhteen. Tää johtaa ns Hackmannit jakoon tilanteeseen, en voi kuvitella jatkavani seläntakana touhuavan ihmisen kanssa. Masentuneessa ja itkuisessa päässä pyörii nyt ainoastaan uuden sivun kääntämisen tuoma helpotus ja tilanteen normalisointi. Kirittävää on ihan perkeleesti.

• Anonyymi

Tossa paripäivää sitten ripsahti ilotytön reisille lasti. Nolona selittelin selibaattiani, kimuli pelasti päiväni ja antoi uusinnan. Menen toistekin!

• Anonyymi

Onhan se vähän noloa jos pitkään ilman pillua, sitten pääsee pukille ja tulee saman tein...

• Anonyymi

Loppuaikoina eksäni antoi ainoastaa käsihoitoa silloin tällöin. Harmitti kun nalli paloi hetkessä.

• Anonyymi

Sinä pelle et ole pillua nähnyt luonnossa koskaan, etkä tule näkemään.

• Anonyymi

Täytys varmaan hoitaan "löysät pois" omin käsin, ennen naisen kanssa oloa. Kaverit joilla armeija-aikoina heila, varmaan kevensi lastia junan vessassa ennen lomia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5408
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4174
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3258
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe