Voiko naisella riittää ymmärrys jos miehellä ollut pitkä tauko seksistä ja kestävyys ei alkuun riitä? Saako sitä uuden mahdollisuuden vai onko se kerrasta poikki? En rohkene vastata naisen tekemään alotteeseen kun olen ollut vuosia ilman seksittömän parisuhteen takia missä olen kuitenkin halunnut olla uskollinen. Ja munakin on vaan keskikokoo ettei sillä voi kompensoida pettymystä
Naisen reaktio selibaattiin
7
990
Vastaukset
- Anonyymi
En vaivaa omaa muijjaa seksiasioilla, kun on näköjään aseksuaali eikä muna maistu. Olkoot selibaatissa, ei edes tyydyttele koskaan itseään. Itselläni onneksi sentään on laatuaikapäivät ja monipuoliset elisa aikuisviihdekanavat.
- Anonyymi
No helvata,
noin juuri on päässy käymään. Vajaa 5v suhde päättyi nyt vuodenvaiheessa karille.
2 ekaa vuotta hommat luisti ihan normaalisti, jostain syystä, en tiedä, puhumattomuus, duunistressit tai jotain niin sänkyhommat lopahti ku seinään. Asiaa ei nostettu pöydälle. Nyt tilanne raukesi muijan hyväksi ainakin 1-0. Tunnustan joutuneeni olemaan hyvin kiltisti ja uskollisesti omatoiminen erotiikan suhteen. Tää johtaa ns Hackmannit jakoon tilanteeseen, en voi kuvitella jatkavani seläntakana touhuavan ihmisen kanssa. Masentuneessa ja itkuisessa päässä pyörii nyt ainoastaan uuden sivun kääntämisen tuoma helpotus ja tilanteen normalisointi. Kirittävää on ihan perkeleesti. - Anonyymi
Tossa paripäivää sitten ripsahti ilotytön reisille lasti. Nolona selittelin selibaattiani, kimuli pelasti päiväni ja antoi uusinnan. Menen toistekin!
- Anonyymi
Onhan se vähän noloa jos pitkään ilman pillua, sitten pääsee pukille ja tulee saman tein...
- Anonyymi
Loppuaikoina eksäni antoi ainoastaa käsihoitoa silloin tällöin. Harmitti kun nalli paloi hetkessä.
- Anonyymi
Sinä pelle et ole pillua nähnyt luonnossa koskaan, etkä tule näkemään.
- Anonyymi
Täytys varmaan hoitaan "löysät pois" omin käsin, ennen naisen kanssa oloa. Kaverit joilla armeija-aikoina heila, varmaan kevensi lastia junan vessassa ennen lomia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1107966Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784992Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243264- 271511
- 561438
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021369Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671260Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi561011Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28913