Naisen reaktio selibaattiin

Anonyymi-ap

Voiko naisella riittää ymmärrys jos miehellä ollut pitkä tauko seksistä ja kestävyys ei alkuun riitä? Saako sitä uuden mahdollisuuden vai onko se kerrasta poikki? En rohkene vastata naisen tekemään alotteeseen kun olen ollut vuosia ilman seksittömän parisuhteen takia missä olen kuitenkin halunnut olla uskollinen. Ja munakin on vaan keskikokoo ettei sillä voi kompensoida pettymystä

7

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En vaivaa omaa muijjaa seksiasioilla, kun on näköjään aseksuaali eikä muna maistu. Olkoot selibaatissa, ei edes tyydyttele koskaan itseään. Itselläni onneksi sentään on laatuaikapäivät ja monipuoliset elisa aikuisviihdekanavat.

• Anonyymi

No helvata,
      noin juuri on päässy käymään. Vajaa 5v suhde päättyi nyt vuodenvaiheessa karille.
      2 ekaa vuotta hommat luisti ihan normaalisti, jostain syystä, en tiedä, puhumattomuus, duunistressit tai jotain niin sänkyhommat lopahti ku seinään. Asiaa ei nostettu pöydälle. Nyt tilanne raukesi muijan hyväksi ainakin 1-0. Tunnustan joutuneeni olemaan hyvin kiltisti ja uskollisesti omatoiminen erotiikan suhteen. Tää johtaa ns Hackmannit jakoon tilanteeseen, en voi kuvitella jatkavani seläntakana touhuavan ihmisen kanssa. Masentuneessa ja itkuisessa päässä pyörii nyt ainoastaan uuden sivun kääntämisen tuoma helpotus ja tilanteen normalisointi. Kirittävää on ihan perkeleesti.

• Anonyymi

Tossa paripäivää sitten ripsahti ilotytön reisille lasti. Nolona selittelin selibaattiani, kimuli pelasti päiväni ja antoi uusinnan. Menen toistekin!

• Anonyymi

Onhan se vähän noloa jos pitkään ilman pillua, sitten pääsee pukille ja tulee saman tein...

• Anonyymi

Loppuaikoina eksäni antoi ainoastaa käsihoitoa silloin tällöin. Harmitti kun nalli paloi hetkessä.

• Anonyymi

Sinä pelle et ole pillua nähnyt luonnossa koskaan, etkä tule näkemään.

• Anonyymi

Täytys varmaan hoitaan "löysät pois" omin käsin, ennen naisen kanssa oloa. Kaverit joilla armeija-aikoina heila, varmaan kevensi lastia junan vessassa ennen lomia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      322
      2954
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      58
      2689
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1722
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1450
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70