Jos toinen ehdottaa että katsotaanko tänään elokuva

Anonyymi-ap

Miksi se johtaa melkein aina seksiin? 🤔

54

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Molemmat ovat mukavia ajanviettotapoja

• Anonyymi

Enpä ole tuollaista suoraa yhteyttä omassa elämässäni huomannut. Ehkä se on sitten jotenkin yhteydessä siihen miten te niitä elokuvia katsotte, esim. lähikontaktissa.

• Anonyymi

Olisiko syynä halu läheisyyteen? Valitaan aina yhdessä elokuva, jossa tätä tukeva aihe ja hakeudutaan toisen viekkuun jne.

• Anonyymi

Johtaako se suuteloon?

• Anonyymi

Sillähän se monesti alkaa.

• Anonyymi

Ei todellakaan johda!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan johda!

Kiva kun vastasit mun puolestani. Mulla se johtaa. Tai ensin se ehkä alkaa sellaisella silittelyllä ja pikkupusuilla. Pikku hiljaa tahti kiihtyy.

• Anonyymi

Miksi kyselet koko ajan?

• Anonyymi

Voisit itse kertoa itsestäsi jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit itse kertoa itsestäsi jotain.

Mitä kerron itsestäni? Okeij, kun seurustelen, niin tottakai katsotaan leffaa sylikkäin ja sen jälkeen on s*ksiä, jos siis kyseessä on elokuva, mikä ei ole erityisen jännittävä. Jos on traaginen ja moniulotteinen elokuva, niin ehkä sen jälkeen tulee enemmän keskusteltua kaikkea...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kerron itsestäni? Okeij, kun seurustelen, niin tottakai katsotaan leffaa sylikkäin ja sen jälkeen on s*ksiä, jos siis kyseessä on elokuva, mikä ei ole erityisen jännittävä. Jos on traaginen ja moniulotteinen elokuva, niin ehkä sen jälkeen tulee enemmän keskusteltua kaikkea...

Sehän mukavaa.

• Koska siinä ollaan yleensä sylikkäin ja tuntuu hyvältä. Näin ainakin suhteen alussa. Ei enää vuosien päästä sitten tapahdu mitään. 😅

• Anonyymi

Jaaaaaa. Enpä ole koskaan katsellut elokuvaa sylikkäin. Jokainen tyylillään toki.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaaaaa. Enpä ole koskaan katsellut elokuvaa sylikkäin. Jokainen tyylillään toki.

Kyllä minä olen. Se on mukavaa olla toisessa kiinni. Voi hipsutella samalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minä olen. Se on mukavaa olla toisessa kiinni. Voi hipsutella samalla.

Kuulostaa ikävältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä.

Minä tykkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä tykkään.

Mun mielestä multitaskaamisessa ei yleensä kumpikaan rouhu ole kummoista. Tuossa ennen joulua mietin taas, että onnea on seura, joka on samanhenkistä. Kun kysyin haittaako, jos hivelen, niin ei haitannut, mutta turhaa sitten mitään elokuvaa laittaa. Ja tottahan se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä multitaskaamisessa ei yleensä kumpikaan rouhu ole kummoista. Tuossa ennen joulua mietin taas, että onnea on seura, joka on samanhenkistä. Kun kysyin haittaako, jos hivelen, niin ei haitannut, mutta turhaa sitten mitään elokuvaa laittaa. Ja tottahan se on.

En mä sano, että joka leffan kohdalla sama juttu. Mutta että kun kysyttiin että miksi niin käy? Niin siihen vastasin. Joskus se voi olla sytykkeenä, kun lähekkäin. Tuoreessa suhteessa sitä seksiäkin on lähes koko ajan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä sano, että joka leffan kohdalla sama juttu. Mutta että kun kysyttiin että miksi niin käy? Niin siihen vastasin. Joskus se voi olla sytykkeenä, kun lähekkäin. Tuoreessa suhteessa sitä seksiäkin on lähes koko ajan.

No mulla sitä on ollut vanhemmassakin suhteessa paljon, mutta en silti ole ikinä katsonut elokuvia sylikkäin.

• Anonyymi kirjoitti:

No mulla sitä on ollut vanhemmassakin suhteessa paljon, mutta en silti ole ikinä katsonut elokuvia sylikkäin.

Niin kuka mitenkin. Joskus katseltiin jotain erroottista, niin ei sitä kauan tarvinnut katsoa. Oli se nuoruus mukavoo aikoo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin kuka mitenkin. Joskus katseltiin jotain erroottista, niin ei sitä kauan tarvinnut katsoa. Oli se nuoruus mukavoo aikoo.

Mun mielestä ne tappaa seksihalut kokonaan. Tosin lopputulos on sama, ei tarvii kauaa katella, kun alkaa nukuttaa

• Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä ne tappaa seksihalut kokonaan. Tosin lopputulos on sama, ei tarvii kauaa katella, kun alkaa nukuttaa

Niin ihmiset on erilaisia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Erittäin usein päivittäin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ihmiset on erilaisia.

Kyllä. Minusta ne ovat tylsyydessään erinomaista unilääkettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Erittäin usein päivittäin.

Monta kertaa päivässä.

• Anonyymi

Ei maailma pyöri aina p!llun ja munan ympärillä.
      Parisuhteessa 50 % on ihan hellyydenosoitusta ja puolet sexyä. Ei kukaan nai joka hetki kun leffaa katsoo

• Anonyymi

Ensinnäkin sanakirjan sexyä on 🤢 Ja toisekseen tuossa lukee melkein aina. Ei sarjojen kohdalla useinkaan käy niin.

• Anonyymi

Ehkä se elokuva on tekosyy lähellä olemiseen.

• Anonyymi

Niin teineillä😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin teineillä😂

Yli 25 vuotta kun ollaan oltu teinejä 😳

• Anonyymi

Pitäisi katsoa wanhaa kotimaista niin ollen 🧭🌬☃️

• Anonyymi

Ite haluais elokuvan päätyttyä miettiä yhdessä sen sanomaa, merkitystä, visuaalista toteutusta jne.

• Anonyymi

No katotaan myöhemmin loppuukin se elokuva. Se vaan jää välillä kesken.

• Anonyymi

Ehkä tuo "elokuvan katsominen" on sitten osalle sijaistoiminto, kun ei uskalla suoraan ehdottaa. Itselläni ei ole tuollaista kokemusta, vaan kun katsotaan elokuvaa, niin katsotaan elokuvaa. Sitten jos "katsotaan elokuvaa", niin toinen osapuoli on jo vaakatasossa ja "katsoo elokuvaa" odotellessaan. Se elokuva sitten sammuu hyvin nopeasti, kun toinenkin osapuoli saapuu paikalle.

Sarjojen kanssa on joskus käynyt tuotakin, kun niitä joskus katsellaan lusikassa. Tosin lopputulos on ollut jo ennalta tiedossa.

• Anonyymi

Kyllä sitä nyt muutenkin ehdotellaan ei tässä nyt enää kainostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä nyt muutenkin ehdotellaan ei tässä nyt enää kainostella.

Ei vaikuta siltä, että asioista kyettäisiin aina sanomaan, jos noin kerta jatkuvasti käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta siltä, että asioista kyettäisiin aina sanomaan, jos noin kerta jatkuvasti käy.

Niin täähä onkin ihan hirveä murhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täähä onkin ihan hirveä murhe.

Siitä taas kannattaa valittaa alottajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä taas kannattaa valittaa alottajalle.

Olen aloittaja. Ihan kuule huumorilla näitä kysellyt. Luulut että muillakin samaa ongelmaa. Ilmeisesti ei. Elokuva kiinnostaa enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja. Ihan kuule huumorilla näitä kysellyt. Luulut että muillakin samaa ongelmaa. Ilmeisesti ei. Elokuva kiinnostaa enemmän.

Jaa, että huumorilla kyselet ja sitten päässä vaan naksahtaa. Okkei, no eipä se mittään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Elokuva kiinnostaa enemmän."

Mä katselen niin vähän elokuvia, että jos katson, niin tosiaan katson sitten elokuvaa. Enkä siis tarvitse seksiin mitään tekosyitä ja sijaistoimintoja. Se puoli toimii ihan ilman "elokuvien katselua".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, että huumorilla kyselet ja sitten päässä vaan naksahtaa. Okkei, no eipä se mittään.

Miten päässä naksahtaa? Voitko yrittää edes olla asiallisesti. No eikö se ole totta että elokuva kiinnostaa enemmän silloin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Elokuva kiinnostaa enemmän."

Mä katselen niin vähän elokuvia, että jos katson, niin tosiaan katson sitten elokuvaa. Enkä siis tarvitse seksiin mitään tekosyitä ja sijaistoimintoja. Se puoli toimii ihan ilman "elokuvien katselua".

Sehän kiva se. Katso vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten päässä naksahtaa? Voitko yrittää edes olla asiallisesti. No eikö se ole totta että elokuva kiinnostaa enemmän silloin. 😂

Se asiallisuus katosi, kun itse aloit epäasialliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se asiallisuus katosi, kun itse aloit epäasialliseksi.

Joo terve. Ja heippa 😂😂 Hanki huumorintaju.

• Anonyymi

Eläkee kahtoko liijjan eroottisia elokuvia.

• Anonyymi

Ei nyt enemmän typeriä komedioita.

• Anonyymi

Kahtokaa Jäniksen vuosi🐰

• Anonyymi

Vois katsoakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois katsoakin.

Tulee kesä mieleen, hyvä elokuva.

• Anonyymi

Tarkovski Stalker

• Anonyymi

Hot shots-leffat on hyviä molemmat

• Anonyymi

Ne on kyllä joo hyviä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      241
      5517
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      26
      3930
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2324
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      285
      2182
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1431
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1279
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      132
      1182
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      126
      1082
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      36
      954
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      164
      846
    Aihe