Myrkyllistä siksi, että puhtaat ja vaarattomat materiaalit ovat kalliita, mutta myrkyllistä tai ainakin tyystin tutkimatonta saa halvalla.
Tuotteeksi olen suunnitellut lasten kesäleluja. Eritysesti aion myydä halpaa ja huonosti kestävää.
Miksi juuri nämä tuotteet?
1 Lapsille ostetaan heräteostoksena kesällä kaikkea halpaa krääsää eikä silloin välitetä, vaikka se vähän haisee liuottimelle tai siitä irtoaa väriä
2 Lapset eivät valita koska eivät tajua vaaraa ja voivat tunkea suuhunsakin jotain, mikä aikuiselle näyttäytyy hyvin vaarallisena.
3 Myrkyt vaikuttavat hitaasti eikä yleensä voida selvittää, että juuri yhden ihmisen tauti aiheutuu myrkkylelusta. Myydäänhän tupakkaakin.
3 Halpojen lelujen tarkoitus on pitää lapsi hetken poissa niin, että aikuinen saa olla rauhassa eikä aikuinen silloin edes tajua tai ainakaan välitä, millä lapsi leikkii
4 Riskit ovat olemattomat minulle. Pahinta, mitä voi sattua, on se, että joudun vetämään tuotteet markkinoilta. Ei tule sakkoja eikä muitakaan rangaistuksia, jos joku ei ihan heti kuole tai vammaudu.
5 Jos joudun vetämään halvan ja huonon tuotteen markkinoilta, niin kukaan ei vaivaudu tuomaan sitä takaisin myymälään
6 Kesälelun takaisin kutsuminen tapahtuu aikaisintaan loppukesästä, jolloin suurin osa tuotteista on jo hajalla ja roskiksessa. Ei tule palautuksia
Minun mielestäni on hienoa, että voin tehdä saman aina uudelleen ja uudelleen saamatta mitään seurauksia. Jos kymmenestä tuotteesta tulee yksi takaisin, niin yhdeksällä saa taumaiset voitot.
Ajattelin tuoda myrkyllistä paskaa halvalla Suomeen
Anonyymi-ap
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kun siitä ei rangaista, se on sallittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748