Pysyvä posliini

Anonyymi-ap

Mulla on pari kaveria, jotka on teettäneet laserilla pysyvän posliinin ja kainaloistakin pois karvat. Ovat suositelleet.

Kannattaako? Liittyykö siihen vaaroja? Syöpävaara?

18

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään ajoin karvat pois palleista kullista ajoin myös kainaloista karvat pois tosi ok juttu

• Anonyymi00015
        UUSI

Olisit kuohinu ittes vitjapalli

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olisit kuohinu ittes vitjapalli

Niinkö sinä olet tehnyt. Hyvä ratkaisu eipähän sunlaisia idiootteja tule uusia.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa hyvältä, onkohan kuinka kallista ? Joutuuko käymään kuinka monta kertaa noissa hoidoissa ?
      Itse olen myös posliini, mutta aika usein joutuu ajamaan . Paras olisi kun ei karvat kasvaisivat ollenkaan.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00008

Katos meidän palsta friikki se jaksaa yöt ja päivät täällä päivystää. Klo 03:08

• Anonyymi00012

No niinpä näytät olevan. Et taida ihan heti kyllästyy kyyläämiseen ja määkimiseesi. Mitäs olet buaahaa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No niinpä näytät olevan. Et taida ihan heti kyllästyy kyyläämiseen ja määkimiseesi. Mitäs olet buaahaa.

Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa

Niinpä näytät tekevän. Mitäs olet määkivä buaahaa papukaija.

• Anonyymi00004

Olen viime päivinä käyttänyt ns. koti laseri alapään karvoihin. Aika näyttää kasvavatko vielä takaisin , toivon mukaan eivät . Olisi aivan upeaa jos ei tarvitsisi enää ajaa karvoja . Mielestäni karvaton alapää aivan parasta.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00017
        UUSI

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mee sirkukseen friikki

Mitäs meidän sirkus friikki se jaksaa. Kyllähän kannattaa täällä kyylätä ja valvoa että saat tuon tänne kirjoitettua. 04:37 mee pelle sirkukseen.

• Anonyymi00013

olisin onnellinen, jos pääsisin kaikista karvoista eroon. Olen käynyt posliinina urologilla virtsarakon tähystyksessä.
      Hänen avustajansa nuori nainen katseli tosin posliiniani halveksivasti

• Anonyymi00018
        UUSI

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa

Buaahaa spede buaahaa!

• Anonyymi00014
      UUSI

Mieheni antoi vuosia sitten markkinoiden parhaan valoepilaattorin. Viimeiseen kahteen vuoteen ei ole tarvinnut tehdä mitään. Seuraavana hääpäivänä sain vaatteita, mikroshortsit, erityisen stretch farkkuja liian pienellä koolla. Sain nyös bikinit ja äärimmäisen lyhyeen mekon. Bikinejä luluunottamatta aloin käyttämään vaatteita aluksi bilettäessä, mutta sittemmin myös työpaikallani vastaanottokeskukssa.

• Anonyymi00019
        UUSI

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Spedellä taas sekottaa buaahaa

No mikäs sulla nyt on. Eikö niuvanniemi saa pikku buaahaa spedeä siellä kuntoon..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      54
      3438
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2292
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      134
      1937
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1448
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1187
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      55
      1082
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1042
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      863
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      73
      804
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      803
    Aihe