🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä.
Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oikein sovelias puistolenkin aika. Siitä voisi tulla tämän kevään pinttynyt tapa. Puistossa oli sopiva määrä koirien ulkoiluttajia. Lisäksi eräs rouva on silloin päiväunilla eikä huutele mulle parvekkeelta. En tykkää siitä että kaikki ihmiset kuulevat asiamme. Ei myöskään ole kiva huudella mitää koko ajan kun en kuule hänen sanomisiaan kunnolla.
Kello viiden tee
19
345
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus koirat voivat hyökätä jalkoväliin. Pari kertaa koirat ovat yrittäneet tehdä minulle "nut crackerit". Osalla koirista on vajavainen motoriikka kun ovat niin kovin päällekäyviä. Jos omistaisin koiran niin sen avulla voisin yrittää saada lisää kavereita. Ystävät ne vasta antoisia olisivatkin. Äijäkoiran näköiset koirat ovat eniten mieleeni. Lapinkoira vai mikä lie se on.
- Anonyymi
https://youtu.be/Wmk-OPOTsq0?feature=shared Tai ehkä sitten se on istuva tirolilainen matikkakoira?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/Wmk-OPOTsq0?feature=shared Tai ehkä sitten se on istuva tirolilainen matikkakoira?
Niin ja tämä oli sivusta siis.
Koirat on sellaisia millaiseksi ne on kasvatettu. Kun aloittaa opetuksen jo pienestä pennusta palkitsemalla saa hyvän lopputuloksen. Mun suosikkikoira on irlannin susikoira.
https://www.zooplus.fi/tietonurkka/wp-content/uploads/2020/10/Irischer-Wolfshund-portrait-768x513-1.jpgAnonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/Wmk-OPOTsq0?feature=shared Tai ehkä sitten se on istuva tirolilainen matikkakoira?
En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.
Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac
Anonyymi kirjoitti:
Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac
Turhapuron siivottoman ulkomuodon lisäksi ärsyttää naisten kustannuksella pummilla elely ja lasten tasoinen huumori.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.
https://youtu.be/se_yuZnwQxY?feature=shared Tässä alkuperäisessä sentään siistimmän näköinen.
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/se_yuZnwQxY?feature=shared Tässä alkuperäisessä sentään siistimmän näköinen.
Totta. Tuossa ihan ok. ulkonäkö!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Totta. Tuossa ihan ok. ulkonäkö!
https://youtu.be/CZwTweB18kM?feature=shared On sillä jodlaamisella aikamoinen vaikutus.
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/CZwTweB18kM?feature=shared On sillä jodlaamisella aikamoinen vaikutus.
Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.
Niinpä ja jos kivetkin tulee päälle.
- Anonyymi
Kala kuoppaan tie vie
- Anonyymi
Aina matikka pseudotiede ihmispsykologian voittaa. Siin teille syyllisiä iso nippu
- Anonyymi
JOKU JUTTU NIIN KATSOIN NIIN VARMASTI MYYJÄ KYSYY ONKO HENKILÖTODISTUSA PAPERI JOYYA SAAT OAAA JONKIN SIIDWEI-PURKIN.
- Anonyymi
Nauttisin teenaisen kanssa en vain klo viisi, vaan väh. viisi krt/vrk.
- Anonyymi
Hyvää se tee, mutta siitä ei seuraa muuta kuin peräpukamat, vain korvenmiehen käsitys ja se ei paljon onneksi paina.
Heti tänään tuli poikkeama puistolenkistä. Satoi niin paljon että kävin sittarissa. Kotimatkalla sain silittää naapurin ihanaa seefferiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
