Kello viiden tee

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä.

Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oikein sovelias puistolenkin aika. Siitä voisi tulla tämän kevään pinttynyt tapa. Puistossa oli sopiva määrä koirien ulkoiluttajia. Lisäksi eräs rouva on silloin päiväunilla eikä huutele mulle parvekkeelta. En tykkää siitä että kaikki ihmiset kuulevat asiamme. Ei myöskään ole kiva huudella mitää koko ajan kun en kuule hänen sanomisiaan kunnolla.
19347
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Joskus koirat voivat hyökätä jalkoväliin. Pari kertaa koirat ovat yrittäneet tehdä minulle "nut crackerit". Osalla koirista on vajavainen motoriikka kun ovat niin kovin päällekäyviä. Jos omistaisin koiran niin sen avulla voisin yrittää saada lisää kavereita. Ystävät ne vasta antoisia olisivatkin. Äijäkoiran näköiset koirat ovat eniten mieleeni. Lapinkoira vai mikä lie se on.

Äänestä

• Aloittaja

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

https://youtu.be/Wmk-OPOTsq0?feature=shared Tai ehkä sitten se on istuva tirolilainen matikkakoira?

En pysty katsomaan turhapuroja kun tyyppi on niin kuvottavan näköinen.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00007 kirjoitti:

Ette ole edes nähneet parhainpia jaksoja, mutta hyvä arvasu brainiac

Turhapuron siivottoman ulkomuodon lisäksi ärsyttää naisten kustannuksella pummilla elely ja lasten tasoinen huumori.

Äänestä

https://youtu.be/se_yuZnwQxY?feature=shared Tässä alkuperäisessä sentään siistimmän näköinen.

Äänestä

• Aloittaja

• Aloittaja

Anonyymi00010 kirjoitti:

https://youtu.be/CZwTweB18kM?feature=shared On sillä jodlaamisella aikamoinen vaikutus.

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

Äänestä

Miten ne etelässä pystyy ajamaan tuollaisia teitä? Mulla korkeanpaikan kammo estäisi moiset suoritukset.

Niinpä ja jos kivetkin tulee päälle.

Äänestä

Kala kuoppaan tie vie

Äänestä

Aina matikka pseudotiede ihmispsykologian voittaa. Siin teille syyllisiä iso nippu

Äänestä

JOKU JUTTU NIIN KATSOIN NIIN VARMASTI MYYJÄ KYSYY ONKO HENKILÖTODISTUSA PAPERI JOYYA SAAT OAAA JONKIN SIIDWEI-PURKIN.

Äänestä
  • Aloittaja

Suomessa tosiaan tarvitsee olla 18v voidakseen ostaa alkoholituotteita.

Äänestä

Nauttisin teenaisen kanssa en vain klo viisi, vaan väh. viisi krt/vrk.

Äänestä

Hyvää se tee, mutta siitä ei seuraa muuta kuin peräpukamat, vain korvenmiehen käsitys ja se ei paljon onneksi paina.

Äänestä
Aloittaja

Heti tänään tuli poikkeama puistolenkistä. Satoi niin paljon että kävin sittarissa. Kotimatkalla sain silittää naapurin ihanaa seefferiä!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔🫖🍰 englantilaisilla ontapana litkiä teetä joka välissä. Brittisatjoissa poliisit keittää teetä viedessään murhan uhrin omaisille suruviestiä.

Mulla ei ollut suruviestiä, eikä teetä, mutta huomasin että klo 14 oli oikein sovelias puistolenkin aika. Siitä voisi tulla tämän kevään pinttynyt tapa. Puistossa oli sopiva määrä koirien ulkoiluttajia. Lisäksi eräs rouva on silloin päiväunilla eikä huutele mulle parvekkeelta. En tykkää siitä että kaikki ihmiset kuulevat asiamme. Ei myöskään ole kiva huudella mitää koko ajan kun en kuule hänen sanomisiaan kunnolla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu