Oon ehkä ihastunut

Anonyymi-ap

tupakkinaiseen 😳🫣🤭

35

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      gamala rääkinhajune ganttura !!! hyi helvata !!!

      • Anonyymi

        Tykkäät kuitenki🤭


      • Anonyymi

        Liian hyvä sinulle 😘 Taidat olla kateellinen.


      • Anonyymi

        Jokaisessa perheessä on musta lammas. Meidän perheessä se olisin varmaan mä kun ei oikein muit oO😂

        🚬👩🏻‍🦳


    • Anonyymi

      Onnee vaan. Ootko mies vai nainen vai jottain siltä väliltä.

      • Anonyymi

        🚬🧔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🚬🧔

        Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä

        Ok. Asia kunnossa ja selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä

        Eiku s naiselle tais kelvata kaikki niinhän se menikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🚬🧔

        Mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta maailmassa❤️🤗Tiesin sen heti ensimmäisestä sun koodaamasta kirjaimesta että tässä se nyt on💋

        Sori kun olin eilen niin kiireinen koodari etten ehtiny palstalle ja tänään harrastuksia illalla mut viimeistään huomenna my love and live 🤗
        😘🧔🚬

        🚬👩🏻‍🦳❤️🧔🚬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä

        Tykkään ja rakastan vaaleita ❤️🤗 ja varsinkin sua beibi🧔

        🚬👩🏻‍🦳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🚬🧔

        Niin olikohan tää mulle😂?
        Tunsin vaan niin et amor ampu🏹👩🏻‍🦳


    • Anonyymi

      Röökimuijasta varoteltiin on kuulema psyko sillä on joku dilemma jääänyt käsittelemättä elämässään. Seonnut

      • Anonyymi

        Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.

        Miten niin kaks eri asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.

        Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.

        Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?

        Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.

        Ja ikää oli??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ikää oli??

        Sä oot Ju&&& ihan kujalla. Mee sinne kusen alle nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.

        Terävä havainto, hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.

        Ei ole lapsiperhettä muutakuin parikymppinen poika mul joka elää omaa elämää Hesan keskustassa

        🚬👩🏻‍🦳


    • Anonyymi

      Ehkä ihastunut
      Ehkä tupakkinainen
      Valitse toinen

    • Anonyymi

      minä oon kyllä blondi ja tykkään tupakoida kohtuudella, tosin sitä yrittävät ottaa pois ja saada näyttämään kaikin puolin huonolta. Hyvin onnistuneet ja epäonnistuneet. Juon vain joskus. Ja en oo psyko, käynyt kyllä joskus niitä läpi. Ei oo helppoja juttuja. Nämä jutut ovat jotain muuta, huonoa tuovat lähettäjilleen. Täällä vain paranee. ja minä taidan kyllä tupakoida aina hautaan asti, vähän vähemmän myöhemmin. en tykkää hajusta, siksi jos haistat niin tuoksun yleensä hajuvedelle, suuvedelle käsivoiteille ja kotona on huonetuoksut. Pääse yli jo, en minä teille pahaa tehnyt, en naisille tai miehille.

    • Anonyymi

      ne aamujutut ei oo luonnollisia, niissä on mukana jotain karmivaa. Ja jos uskot yliluonnolliseen niin niihin vaikuttaa aaveet ja henget. Joskus heräsin kyllä painajaisiin ja ahdistukseen, pitkiä juttuja, mutta niissä hikoilee ja saattaa jopa huutaa ääneen. ja kun heräät olet kunnossa. nuo aamujutut, mitä minäkin olen kokenut tulee tilasta ja jostain tilatusta, niihin liittyi päänsärkyä ihan kuin joku halkaisija päätäsi, päänahka on arka, ja koet jopa aggressiota jotain itsessäsi mikä ei ole sinua. kun heräät alat vaistomaisesti suojata itseäsi ja olet pian kunnossa, pitkään lesti että niillä opi suojautumaan. nykyään jo helpottanut, samoin muu. jos uskot kummitustarinoihin. peruuttivat myös ostamansa jutut, kuten rahaan vaikuttavat ja muut jutut. ja rahaa on sitäkin kautta tulossa. Tänne monelta suunalta mutta vielä ei näy missään. Töitä onneksi tuli ja hyvälle näyttää kesää kohden mentäessä. Mutta älä ikinä joukkohakatko ketään, nämä ostajat kostpihin on niitä osa suojellut oikeita syyllisiä ja osa hakattu itse. kai ne jo rauhoittuu. itsellä vaikuttanut molemmista, työstä ja vapaasta, syytön molempiin.

      • Anonyymi

        🤨😵🥴🥱


    • Anonyymi

      ja osa päässyt huonoja äijiä karkuun valehtelemalla ja vainonneet vääriä. kannattaa jättää rauhaan. osa naisista kostoksi syömisistä laitettu rakastumaan ja kostoksi joillekin 🙂👌 Olkaa armollisia.

    • Anonyymi

      ne on oikeasti katseita juttuja, joiltakin naisilta varastettu jopa likaisia alusvaatteita joihinkin alamaailmajuttuihin.

      • Anonyymi

        Joo varmasti jotain saatananpalvontaa. Mä huomasin mun valkoset stringit oli palautettu kaappiin…Oli tovin kadoksissa


    • Anonyymi

      Myönsit¡Mee Too ♥️

    • Anonyymi

      T Lauantai makkara syödään silloin

    • Anonyymi

      Nytkö myönsit¿ Mee Too♥️®

    • Anonyymi

      Me ollaan nykyään terveysintoilijoita kaapon kanssa.
      Syödään raakaruokaa ja mitataan vyötärönympärystä.

    • Anonyymi

      Tupakkinainen tulee ja tupakkinainen menee. Kun tupakkinainen tulee niin pois alta heikot ja heiveröiset.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe