tupakkinaiseen 😳🫣🤭
Oon ehkä ihastunut
35
667
Vastaukset
- Anonyymi
gamala rääkinhajune ganttura !!! hyi helvata !!!
- Anonyymi
Tykkäät kuitenki🤭
- Anonyymi
Liian hyvä sinulle 😘 Taidat olla kateellinen.
- Anonyymi
Jokaisessa perheessä on musta lammas. Meidän perheessä se olisin varmaan mä kun ei oikein muit oO😂
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Onnee vaan. Ootko mies vai nainen vai jottain siltä väliltä.
- Anonyymi
🚬🧔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔
Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä
Ok. Asia kunnossa ja selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä
Eiku s naiselle tais kelvata kaikki niinhän se menikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔
Mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta maailmassa❤️🤗Tiesin sen heti ensimmäisestä sun koodaamasta kirjaimesta että tässä se nyt on💋
Sori kun olin eilen niin kiireinen koodari etten ehtiny palstalle ja tänään harrastuksia illalla mut viimeistään huomenna my love and live 🤗
😘🧔🚬
🚬👩🏻🦳❤️🧔🚬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä
Tykkään ja rakastan vaaleita ❤️🤗 ja varsinkin sua beibi🧔
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔
Niin olikohan tää mulle😂?
Tunsin vaan niin et amor ampu🏹👩🏻🦳
- Anonyymi
Röökimuijasta varoteltiin on kuulema psyko sillä on joku dilemma jääänyt käsittelemättä elämässään. Seonnut
- Anonyymi
Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.
Miten niin kaks eri asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.
Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.
Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?
Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.
Ja ikää oli??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikää oli??
Sä oot Ju&&& ihan kujalla. Mee sinne kusen alle nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.
Terävä havainto, hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.
Ei ole lapsiperhettä muutakuin parikymppinen poika mul joka elää omaa elämää Hesan keskustassa
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Ehkä ihastunut
Ehkä tupakkinainen
Valitse toinen - Anonyymi
minä oon kyllä blondi ja tykkään tupakoida kohtuudella, tosin sitä yrittävät ottaa pois ja saada näyttämään kaikin puolin huonolta. Hyvin onnistuneet ja epäonnistuneet. Juon vain joskus. Ja en oo psyko, käynyt kyllä joskus niitä läpi. Ei oo helppoja juttuja. Nämä jutut ovat jotain muuta, huonoa tuovat lähettäjilleen. Täällä vain paranee. ja minä taidan kyllä tupakoida aina hautaan asti, vähän vähemmän myöhemmin. en tykkää hajusta, siksi jos haistat niin tuoksun yleensä hajuvedelle, suuvedelle käsivoiteille ja kotona on huonetuoksut. Pääse yli jo, en minä teille pahaa tehnyt, en naisille tai miehille.
- Anonyymi
ne aamujutut ei oo luonnollisia, niissä on mukana jotain karmivaa. Ja jos uskot yliluonnolliseen niin niihin vaikuttaa aaveet ja henget. Joskus heräsin kyllä painajaisiin ja ahdistukseen, pitkiä juttuja, mutta niissä hikoilee ja saattaa jopa huutaa ääneen. ja kun heräät olet kunnossa. nuo aamujutut, mitä minäkin olen kokenut tulee tilasta ja jostain tilatusta, niihin liittyi päänsärkyä ihan kuin joku halkaisija päätäsi, päänahka on arka, ja koet jopa aggressiota jotain itsessäsi mikä ei ole sinua. kun heräät alat vaistomaisesti suojata itseäsi ja olet pian kunnossa, pitkään lesti että niillä opi suojautumaan. nykyään jo helpottanut, samoin muu. jos uskot kummitustarinoihin. peruuttivat myös ostamansa jutut, kuten rahaan vaikuttavat ja muut jutut. ja rahaa on sitäkin kautta tulossa. Tänne monelta suunalta mutta vielä ei näy missään. Töitä onneksi tuli ja hyvälle näyttää kesää kohden mentäessä. Mutta älä ikinä joukkohakatko ketään, nämä ostajat kostpihin on niitä osa suojellut oikeita syyllisiä ja osa hakattu itse. kai ne jo rauhoittuu. itsellä vaikuttanut molemmista, työstä ja vapaasta, syytön molempiin.
- Anonyymi
🤨😵🥴🥱
- Anonyymi
ja osa päässyt huonoja äijiä karkuun valehtelemalla ja vainonneet vääriä. kannattaa jättää rauhaan. osa naisista kostoksi syömisistä laitettu rakastumaan ja kostoksi joillekin 🙂👌 Olkaa armollisia.
- Anonyymi
ne on oikeasti katseita juttuja, joiltakin naisilta varastettu jopa likaisia alusvaatteita joihinkin alamaailmajuttuihin.
- Anonyymi
Joo varmasti jotain saatananpalvontaa. Mä huomasin mun valkoset stringit oli palautettu kaappiin…Oli tovin kadoksissa
- Anonyymi
Myönsit¡Mee Too ♥️
- Anonyymi
T Lauantai makkara syödään silloin
- Anonyymi
Nytkö myönsit¿ Mee Too♥️®
- Anonyymi
Me ollaan nykyään terveysintoilijoita kaapon kanssa.
Syödään raakaruokaa ja mitataan vyötärönympärystä. - Anonyymi
Tupakkinainen tulee ja tupakkinainen menee. Kun tupakkinainen tulee niin pois alta heikot ja heiveröiset.
- Anonyymi
https://www.mikseri.net/photos.php?username=veronika&folder_id=989779&page_id=1
Röökimuijasta muutama kuva teille muistoksi❤️
🚬👩🏻🦳
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504