Oon ehkä ihastunut

Anonyymi-ap

tupakkinaiseen 😳🫣🤭

35

600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

gamala rääkinhajune ganttura !!! hyi helvata !!!

• Anonyymi

Tykkäät kuitenki🤭

• Anonyymi

Liian hyvä sinulle 😘 Taidat olla kateellinen.

• Anonyymi

Jokaisessa perheessä on musta lammas. Meidän perheessä se olisin varmaan mä kun ei oikein muit oO😂

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Onnee vaan. Ootko mies vai nainen vai jottain siltä väliltä.

• Anonyymi

🚬🧔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚬🧔

Mut röökinainen ei tykkää vaaleahiuksisesta miehestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Asia kunnossa ja selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku s naiselle tais kelvata kaikki niinhän se menikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚬🧔

Mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta maailmassa❤️🤗Tiesin sen heti ensimmäisestä sun koodaamasta kirjaimesta että tässä se nyt on💋

Sori kun olin eilen niin kiireinen koodari etten ehtiny palstalle ja tänään harrastuksia illalla mut viimeistään huomenna my love and live 🤗
        😘🧔🚬

🚬👩🏻‍🦳❤️🧔🚬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään ja rakastan vaaleita ❤️🤗 ja varsinkin sua beibi🧔

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚬🧔

Niin olikohan tää mulle😂?
        Tunsin vaan niin et amor ampu🏹👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Röökimuijasta varoteltiin on kuulema psyko sillä on joku dilemma jääänyt käsittelemättä elämässään. Seonnut

• Anonyymi

Röökimuija ja tupakkinainen on kaks eri henkilöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin kaks eri asiaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko? Tiedän vain yhden blondin paljon tupakoivan naisen. Ehkä keski-ikäinen tai vanhempi vaikea sanoo mut tupakkia ja alkoakin ilmeisesti kuluu. Millainen se toinen sitten on?

Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen söpö, kaunis,ei juo ja on kaikinpuolin hyväkäytöksinen vaimo matsku.

Ja ikää oli??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ikää oli??

Sä oot Ju&&& ihan kujalla. Mee sinne kusen alle nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terävä havainto, hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onon…röökimuija on kova ryyppäämään ja joulun jälkeen se oli ihan harmaan värinen ja silmät mustana. Ei ollut vissiin raitis joulu lapsiperheessä😊 voin olla ihan väärässä.

Ei ole lapsiperhettä muutakuin parikymppinen poika mul joka elää omaa elämää Hesan keskustassa

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Ehkä ihastunut
      Ehkä tupakkinainen
      Valitse toinen

• Anonyymi

minä oon kyllä blondi ja tykkään tupakoida kohtuudella, tosin sitä yrittävät ottaa pois ja saada näyttämään kaikin puolin huonolta. Hyvin onnistuneet ja epäonnistuneet. Juon vain joskus. Ja en oo psyko, käynyt kyllä joskus niitä läpi. Ei oo helppoja juttuja. Nämä jutut ovat jotain muuta, huonoa tuovat lähettäjilleen. Täällä vain paranee. ja minä taidan kyllä tupakoida aina hautaan asti, vähän vähemmän myöhemmin. en tykkää hajusta, siksi jos haistat niin tuoksun yleensä hajuvedelle, suuvedelle käsivoiteille ja kotona on huonetuoksut. Pääse yli jo, en minä teille pahaa tehnyt, en naisille tai miehille.

• Anonyymi

ne aamujutut ei oo luonnollisia, niissä on mukana jotain karmivaa. Ja jos uskot yliluonnolliseen niin niihin vaikuttaa aaveet ja henget. Joskus heräsin kyllä painajaisiin ja ahdistukseen, pitkiä juttuja, mutta niissä hikoilee ja saattaa jopa huutaa ääneen. ja kun heräät olet kunnossa. nuo aamujutut, mitä minäkin olen kokenut tulee tilasta ja jostain tilatusta, niihin liittyi päänsärkyä ihan kuin joku halkaisija päätäsi, päänahka on arka, ja koet jopa aggressiota jotain itsessäsi mikä ei ole sinua. kun heräät alat vaistomaisesti suojata itseäsi ja olet pian kunnossa, pitkään lesti että niillä opi suojautumaan. nykyään jo helpottanut, samoin muu. jos uskot kummitustarinoihin. peruuttivat myös ostamansa jutut, kuten rahaan vaikuttavat ja muut jutut. ja rahaa on sitäkin kautta tulossa. Tänne monelta suunalta mutta vielä ei näy missään. Töitä onneksi tuli ja hyvälle näyttää kesää kohden mentäessä. Mutta älä ikinä joukkohakatko ketään, nämä ostajat kostpihin on niitä osa suojellut oikeita syyllisiä ja osa hakattu itse. kai ne jo rauhoittuu. itsellä vaikuttanut molemmista, työstä ja vapaasta, syytön molempiin.

• Anonyymi

🤨😵🥴🥱

• Anonyymi

ja osa päässyt huonoja äijiä karkuun valehtelemalla ja vainonneet vääriä. kannattaa jättää rauhaan. osa naisista kostoksi syömisistä laitettu rakastumaan ja kostoksi joillekin 🙂👌 Olkaa armollisia.

• Anonyymi

ne on oikeasti katseita juttuja, joiltakin naisilta varastettu jopa likaisia alusvaatteita joihinkin alamaailmajuttuihin.

• Anonyymi

Joo varmasti jotain saatananpalvontaa. Mä huomasin mun valkoset stringit oli palautettu kaappiin…Oli tovin kadoksissa

• Anonyymi

Myönsit¡Mee Too ♥️

• Anonyymi

T Lauantai makkara syödään silloin

• Anonyymi

Nytkö myönsit¿ Mee Too♥️®

• Anonyymi

Me ollaan nykyään terveysintoilijoita kaapon kanssa.
      Syödään raakaruokaa ja mitataan vyötärönympärystä.

• Anonyymi

Tupakkinainen tulee ja tupakkinainen menee. Kun tupakkinainen tulee niin pois alta heikot ja heiveröiset.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe