Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella sinulle. Koitan pysyä sinusta kaukana niin hyvin kuin se on mahdollista.
n>m
Särkynyt sydän
124
11725
Vastaukset
- Anonyymi
Semmostahan se välillä on. Tsemppiä.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Kukaan ei tarvi sun tsemppejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
没人爱你 知道吗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan tarvitse palstasetä näitä sinun pateettisia aloituksia naisena esiintyen hohhoijaa. Eikä nämä yhden miehen monologit ole sen kiinnostavampia
- Anonyymi
Tai sitten rakastan sua. Tätä en voi näyttää niin ahdistun. Kanavoituu väärällä tavalla.
- Anonyymi
Tais mennä jo...
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin Ja sopii omaan tilanteeseen kyllä varsin osuvasti.
T. eräS sivusta - Anonyymi
Kokeile kepillä jäätä. Ainakin uteliaisuuttaan tulisi katsomaan kuka häneen on rakastumassa. Voihan sitä ainakin yrittää. Josko tietäisit mitä hän harrastaa ja hakeutuisit sinne lähettyville. Kertoisit itsestäsikin vähän perustietoja. Samalla talkkia sekaan kevennykseksi. Eihän sitä tiedä vaikka kiinnostaisikin sinusta vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile kepillä jäätä. Ainakin uteliaisuuttaan tulisi katsomaan kuka häneen on rakastumassa. Voihan sitä ainakin yrittää. Josko tietäisit mitä hän harrastaa ja hakeutuisit sinne lähettyville. Kertoisit itsestäsikin vähän perustietoja. Samalla talkkia sekaan kevennykseksi. Eihän sitä tiedä vaikka kiinnostaisikin sinusta vielä.
Samalla talkkia sekaan vai small takia? - sivusta -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla talkkia sekaan vai small takia? - sivusta -
Takia kun talkia. Itsekin kirjoitin nyt ihan wäärin 😂
- Anonyymi
Täällä on hyvä anonyymien tekstien perusteella vedellä mitään johtopäätöksiä irl. Palstaharhaisia naisia näköjään liikkeellä.
- Anonyymi
Kaikkihan täällä on pelkkää harhaa. Ei edes kannata käydä. Tein aloituksen lähinnä itselleni merkiksi siitä, että tämä on nyt loppu. Ei enää palstaa, harhakuvitelmia, ei ole enää syytä ruokkia omaa ihastusta, kaikki on ollut turhaa.. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä on pelkkää harhaa. Ei edes kannata käydä. Tein aloituksen lähinnä itselleni merkiksi siitä, että tämä on nyt loppu. Ei enää palstaa, harhakuvitelmia, ei ole enää syytä ruokkia omaa ihastusta, kaikki on ollut turhaa.. :(
No jossain se oma supermies on ja tulee vastaan jonkun kulman takaa. Sitten kun on sen aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jossain se oma supermies on ja tulee vastaan jonkun kulman takaa. Sitten kun on sen aika.
Jotenkin ei enää jaksa uskoa tuohon, kiitos silti.
- Anonyymi
Paitsi kun että jotta notta, suurin osa näistä ei ole naisilta laisinkaan. Kuten tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittäisikö tavallinen kundi niin ois paremmat mahikset pitkäkestoisempaan suhteeseen.
- Anonyymi
Vähän päälleliimattua työtön ätmi täm omien jonnin joutavien aloitustesi päivittely. Taidat olla naisia kohtaan syntymäkatkera. Ois äitis saanu pitää enemmän kuria vaan eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi kun että jotta notta, suurin osa näistä ei ole naisilta laisinkaan. Kuten tiedät.
Kyllä se sen hyvin tietää, ei vaan jotenkin pääse itsestään yli ns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sen hyvin tietää, ei vaan jotenkin pääse itsestään yli ns.
Aina pitää lueskella tatti otsassa uudet kommentit kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää lueskella tatti otsassa uudet kommentit kuitenkin.
Säälittävä oravanpyärä näillä eräillä lukijoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen vanhaan tuli Siwan takaa ja ehdotti heti takaapäin.
- Anonyymi
Miten muka? Älä vaan täältä omi mitään!
- Anonyymi
Ei ole kyse palstasta vaan ihan irl kokemuksesta. Hän toiminnallaan viestitti ettei kiinnosta, ei jäänyt epäselväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse palstasta vaan ihan irl kokemuksesta. Hän toiminnallaan viestitti ettei kiinnosta, ei jäänyt epäselväksi.
Mitä itse teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse teit?
En mitään, kuuntelin tilannetta sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Itse en ole edes nähnyt erästä nyt niin ei ole voinut mitään näyttäkään. Tsemppiä sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Itse en ole edes nähnyt erästä nyt niin ei ole voinut mitään näyttäkään. Tsemppiä sulle!
Kiitos, ei se auta kuin kestää.
- Anonyymi
Kannattaako sinunkaan nk omia tätä naisena esiintyvän jämän tuotantoa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako sinunkaan nk omia tätä naisena esiintyvän jämän tuotantoa🥱
Sulla ainakin mielenterveydessä vakavia ongelmia 🥳 kaikki vaikuttaa naisilta HALOOOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ainakin mielenterveydessä vakavia ongelmia 🥳 kaikki vaikuttaa naisilta HALOOOO!
Eiku just toisinpäin ätmi
- Anonyymi
Siis välttely it iis!
- Anonyymi
Kaikki taisi olla suurta väärinkäsityksiä toisensa perään, joku siinä asiassa kuitenkin oli ristiriidassa. Vastasin, koska oli samanlainen tarina, tahallaan sekoitettu.
- Anonyymi
Sydän eheytyy, ajatukset normalisoituu, aivojen kemiallinen epätasapaino palautuu.
- Anonyymi
Itseppähän sinä pelleilet joka kerta olet pelleilly luulin että olisit kasvanut et oo samanlainen mustis kuin ennenkin parempi kun olet vain yksinäsi kun olet niin itsekäs ja mustasukkainen
- Anonyymi
Oletko miespuolinen aloittaja ajatellut keksiä pian uuden tulokulman näihin vakiokommentteihin mitä aloituksiisi lisäilet?
- Anonyymi
Jep, se on taas yksi sss. Särkyneen sydämen syndrooma. Tsemppiä.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Niin joku fetissi tällä naisena esiintyvällä äijällä om tähän noloon surutyöhönsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joku fetissi tällä naisena esiintyvällä äijällä om tähän noloon surutyöhönsä
Ja yks jämä kuuntelee tyyliin toissaviikon avauksia todeksi ns
- Anonyymi
Ei tästä touhusta tule mitään kaimaaninen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tästä touhusta tule mitään kaimaaninen
Alun prosentit laskee ja mitä sitten pörrin takia auyruuskokemuksia omaava ”mies”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alun prosentit laskee ja mitä sitten pörrin takia auyruuskokemuksia omaava ”mies”
Tappais jo itsensä tai isukkinsa vaikka, EVVK
- Anonyymi
Tai sitten kyseessä on pirun käytön luoma suuruusharha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten kyseessä on pirun käytön luoma suuruusharha
Vai mitä kuunteleva kukkakaalikorva, miten se tätä elämän julmaa todellisuutta enää vahvistaa? Juokse poju junan alle jo..
- Anonyymi
Näin nämä järjen jättiläiset ehkä uskoo että homma toimii oikeasti. No ei toimi k
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin nämä järjen jättiläiset ehkä uskoo että homma toimii oikeasti. No ei toimi k
Siellä se nyt heittelee tavaroita, en ala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyllä ketkä paavot ja jusbat tuon nahkakuulan kanssa on ns veljeilleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko olet kaitsu kuunnellut palstan auki? Tapa jo ittes kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kyllä ketkä paavot ja jusbat tuon nahkakuulan kanssa on ns veljeilleet
Kylän yleinen vasarakin osannut siteerata pikku Kallea oikein hienosti ”sinussa ei ole koskaan mitään vikaa” no ei siinä mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joko olet kaitsu kuunnellut palstan auki? Tapa jo ittes kiitos
Tappais jo ittensä ennen ku alkaa käymään kaikkien päälle randomilla kuten uhonnut täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappais jo ittensä ennen ku alkaa käymään kaikkien päälle randomilla kuten uhonnut täällä
Heti kun kaverit ei ala pikku Kain kanssa leikkimään. Seura on piirinsä näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun kaverit ei ala pikku Kain kanssa leikkimään. Seura on piirinsä näköinen.
Kuten myös toiseen suuntaan katselevien pikku masojen ja isojen kenkien näköinen. Hyiss..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
112!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
112!
No kokeile ihmeessä- palstalla on epämiellyttäviä kirjoituksia- mitä olette ajatelleet tehdä tälle asialle? Lähetämmä riisiryhmän ovesi taakse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä kuunteleva kukkakaalikorva, miten se tätä elämän julmaa todellisuutta enää vahvistaa? Juokse poju junan alle jo..
Puolisokin uhkaili ja junan alle menossa. Apua ei suostunut hakemaan. Paljastui häikäilemätön alistava, epävakavaa vakavaa henkistä väkivaltaa käyttävä, piilotettua raivoa, vihaa, itsetuhoisuutta, sisällään kantava , jopa viranomaisia täysin harhauttava , valehteleva alistaja, joka ei keinoja kaihtanut. Jäin onneksi itse henkiin. Sääli jo menehtynyttä puolisoa. Ja heitä tulevia, jotka uskovat uhriutumisen laskelmoituun esitykseen, lämpöiseen ja hurmaavaan käytökseen.
- Anonyymi
Onko sulla ikävä mua😭😭😭
- Anonyymi
Mua aina jännittää onko isillä sen vaimo💔💔😥
- Anonyymi
Tähän täytyy varmaa ny hetki orientoitua gubbe
- Anonyymi
Sä taidat olla suuttunut mulle😭😭
- Anonyymi
😭😭💔💔😥😪💌🥹😢
- Anonyymi
Mä olen pettynyt suhun😪😪
- Anonyymi
Onko sulla sydänsuruja mua kohtaan..!!😤😤🥹😢😪😭
- Anonyymi
Taasko naisia esittävä mies vedättää elämän koulun ihmelapsia tällaisella erittäin msssasta erottuvalla avauksella🥱
- Anonyymi
Pääasia, ettei emojit lopu maailmasta kesken👍
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕👊😓 hyi sua!!!!
- Anonyymi
Reham onko sulla tunteita mua kohtaan💔💔😭😭😭😪😓
- Anonyymi
Onnea mä en ollut näkemässä kun sä sait sydärin!!!!😭😭😪😓💔😥😢🤮💌
- Anonyymi
Sulla tuli itku🤮🤮😢😥💌💔😓😪😭
- Anonyymi
Antees reham...😭😥💔😓😪💌
- Anonyymi
Onko sulla kyyneleitä 😪😪😭💌💌
- Anonyymi
☹️🫨🫨😰😰😨😦😧😞😵💫😵💫🤮🤮😴
- Anonyymi
Sä kyllä voit lähettää viestejä jos sulla tulee itkuja jatkossa😭😭😭😭😪😪😭💌💔🥹🤧
- Anonyymi
Gubella menee taas aika lintassa
- Anonyymi
Jep, niin menee emojia pukkaa niin että silmiä särkee
- Anonyymi
Hyi sua!! Jouduitko sairaalaan😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😪🤮😴🤤💔
- Anonyymi
Vajakki hörhöt taas joukolla leikkimässä.
Materiaalia lisää eteenpäin lähetettäväksi 😏- Anonyymi
Just näin- antakaa tunteiden vaan tuulahdella
- Anonyymi
Haista paska!!!😪😪👊👊👊👊
- Anonyymi
Me riidellään välillä
- Anonyymi
Mä rakastin sua yli kaiken..!!😞😞😞😪😥💔👊😭😭😭
- Anonyymi
Reham sulla sydän pettin mun takia!!!😭😭😭💔👊😪😞
- Anonyymi
Isin vaimo on tyhmä mua kohtaan ja koko perhettä 😞😞😭
- Anonyymi
Todella kiinnostat mua. Olisi mahtavaa katsella kauniita kasvojasi Olla lähekkäin😍
- Anonyymi
Ei hän ole kiinnostunut minusta vaan eräästä toisesta naisesta. Onhan siitä ollut jo merkit olemassa, en vain halunnut uskoa. Ikävä kyllä joudun katselemaan sitä touhua vierestä, mieli tekisi lähteä pois. -ap
Ja nuo kaikki vajaamieliset vastaukset täällä..en viitsi edes reagoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole kiinnostunut minusta vaan eräästä toisesta naisesta. Onhan siitä ollut jo merkit olemassa, en vain halunnut uskoa. Ikävä kyllä joudun katselemaan sitä touhua vierestä, mieli tekisi lähteä pois. -ap
Ja nuo kaikki vajaamieliset vastaukset täällä..en viitsi edes reagoida.Olipa naisena esiintyvä gubbe varsin palstaorientoitunut selostus. No toisethan suorastaan asuu täällä, että käy varmaan niille järkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa naisena esiintyvä gubbe varsin palstaorientoitunut selostus. No toisethan suorastaan asuu täällä, että käy varmaan niille järkeen
Pelottavan sekavia piinattuja sieluja..😬
- Anonyymi
Sulla taitaa olla mielenterveys kyseessä reham!!😭😭😪💔
- Anonyymi
Sulla tulee välillä itku kohtauksia mun takia😭😭💔😪🤮😥👊
- Anonyymi
💔💔💔💔💋tota ei oo enää voih😥😥😥😥😭😭😭
- Anonyymi
👊👊🤬🤬🤬🤬🤬 en rakasta sua enää häh!!!😭😭😥🤬👊🤧
- Anonyymi
Mä taisin loukata sua😥😥😭😭😭
- Anonyymi
Onko sulla ihana reham paha mieli😥😭😭😭😭🤧🤮😪
- Anonyymi
Reham miksi sä suutuit mulle!!🤧🤧😪🤮😭
- Anonyymi
Reham: on ollut mukava olla sun kanssa olen tykännyt susta..!!!🤮🤮🤬💌😭😭😥
- Anonyymi
Hyi vittu sua🤮🤮🤮
- Anonyymi
Oksettaa kun Jemina tietää meistä😭😭🤮🤮🤮🤮💔😪😢🤤
- Anonyymi
Isi kuntoilee
- Anonyymi
Jaa joko hän kehtaa kohta esitellä tuloksia?
- Anonyymi
Sä kerroit kaikille totuuden sit sä suutuit mulle!!!😪😪🤤😭💔😪🤮
- Anonyymi
Onko sulla yksinäistä
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Onko sulla yksinäistä tämän naisia esittävän yksinäisen miehen seurassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla yksinäistä tämän naisia esittävän yksinäisen miehen seurassa?
Are you lonesome tonight do you miss me tonight
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Are you lonesome tonight do you miss me tonight
Are you sorry we drifted apart mee helvettiin
- Anonyymi
Mulla on ollut ikävä sua😪😪😪😪
- Anonyymi
Senkö takia sä kaipaat mua😭😭😭
- Anonyymi
mies naiselle sori
- Anonyymi
Mitäs läksit, nii'i...
- Anonyymi
Mihin tämä naisena esiintyvä on tällä kertaa taas läksinyt, tenava? Mee töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tämä naisena esiintyvä on tällä kertaa taas läksinyt, tenava? Mee töihin
Ps lukisin niin mielelläni jonkun vaihtoehtoiseen todellisuuteen perustuvan skeeman tästä asiasta, tällainen ns parannettu versio kuinka kävi kikakika
- Anonyymi
Sä taidat reppana oikeasti ns elää tämän gubbekuplan kautta totaalisesti. Tamaffee ja ei huolta huomisesta, pitääks harkita
- Anonyymi
Yritin kyllä, mut aloit pummaamaan ja olit aina sekaisin. Lisäksi helvetin ilkeä, koitit koko ajan lytätä mua. Liian läpinäkyvää hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Jos naisena esiintyvä aloittaja tämä dynamiikka mitä yksinpuheluusi tuotat olis totta, niin
- Anonyymi
Nyt onkin hyvä keskittyä toisiin asioihin kuten harrastuksiin tai töihin.
m>n,n,n,m,m,m,nm, nm, nm,nm,mn,mn,mn Ja kaikille muillekin.- Anonyymi
Millä terveydellä? Millä ihmisyydellä?
- Anonyymi
Jaa, täältäkö se sun sydämen särkenyt lukee vuodatuksesi. Kirjoita päiväkirjaasi, kun ei tällaiset sammuneet rakkausjutut kiinnosta muita kuin asianosaisia
- Anonyymi
Mä tiedän et sä suutuit mulle, ai et mä en oo oikee sulle vai häh😥😥😥😞☹️😤😭😭😭😭💔💌
- Anonyymi
Joskus voisi naisetkin miettiä, johtuisko heistä tilanne, ja katsoa vaikkapa peiliin. Itse todennut, että naiet eivät osaa anteeksi pyytää, niin olkoot siten siinä.
- Anonyymi
Samat sanat. Kai tää on tässä.
- Anonyymi
Kiitos, mielenkiintoista lukea näin avointa kommunikointia. Tsemppiä kaikille rakkaussuruihin – muistakaa pitää itsestänne huolta. Ja välillä muistakin.
- Anonyymi
Ehkä olisi kannattanut kuitenkin jutella kaivatun kanssa ensin sen suurempia johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Voiko särkyneesyä sydämestä hakea korvauksia?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356431JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t204059Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5252803Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai622155Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342036- 301751
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311491Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71311- 351297
En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171289