Särkynyt sydän

Anonyymi-ap

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella sinulle. Koitan pysyä sinusta kaukana niin hyvin kuin se on mahdollista.

n>m

124

11725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Semmostahan se välillä on. Tsemppiä.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Kukaan ei tarvi sun tsemppejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

没人爱你 知道吗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kukaan tarvitse palstasetä näitä sinun pateettisia aloituksia naisena esiintyen hohhoijaa. Eikä nämä yhden miehen monologit ole sen kiinnostavampia

• Anonyymi

Tai sitten rakastan sua. Tätä en voi näyttää niin ahdistun. Kanavoituu väärällä tavalla.

• Anonyymi

Tais mennä jo...

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin Ja sopii omaan tilanteeseen kyllä varsin osuvasti.
        T. eräS sivusta

• Anonyymi

Kokeile kepillä jäätä. Ainakin uteliaisuuttaan tulisi katsomaan kuka häneen on rakastumassa. Voihan sitä ainakin yrittää. Josko tietäisit mitä hän harrastaa ja hakeutuisit sinne lähettyville. Kertoisit itsestäsikin vähän perustietoja. Samalla talkkia sekaan kevennykseksi. Eihän sitä tiedä vaikka kiinnostaisikin sinusta vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile kepillä jäätä. Ainakin uteliaisuuttaan tulisi katsomaan kuka häneen on rakastumassa. Voihan sitä ainakin yrittää. Josko tietäisit mitä hän harrastaa ja hakeutuisit sinne lähettyville. Kertoisit itsestäsikin vähän perustietoja. Samalla talkkia sekaan kevennykseksi. Eihän sitä tiedä vaikka kiinnostaisikin sinusta vielä.

Samalla talkkia sekaan vai small takia? - sivusta -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla talkkia sekaan vai small takia? - sivusta -

Takia kun talkia. Itsekin kirjoitin nyt ihan wäärin 😂

• Anonyymi

Täällä on hyvä anonyymien tekstien perusteella vedellä mitään johtopäätöksiä irl. Palstaharhaisia naisia näköjään liikkeellä.

• Anonyymi

Kaikkihan täällä on pelkkää harhaa. Ei edes kannata käydä. Tein aloituksen lähinnä itselleni merkiksi siitä, että tämä on nyt loppu. Ei enää palstaa, harhakuvitelmia, ei ole enää syytä ruokkia omaa ihastusta, kaikki on ollut turhaa.. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan täällä on pelkkää harhaa. Ei edes kannata käydä. Tein aloituksen lähinnä itselleni merkiksi siitä, että tämä on nyt loppu. Ei enää palstaa, harhakuvitelmia, ei ole enää syytä ruokkia omaa ihastusta, kaikki on ollut turhaa.. :(

No jossain se oma supermies on ja tulee vastaan jonkun kulman takaa. Sitten kun on sen aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jossain se oma supermies on ja tulee vastaan jonkun kulman takaa. Sitten kun on sen aika.

Jotenkin ei enää jaksa uskoa tuohon, kiitos silti.

• Anonyymi

Paitsi kun että jotta notta, suurin osa näistä ei ole naisilta laisinkaan. Kuten tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittäisikö tavallinen kundi niin ois paremmat mahikset pitkäkestoisempaan suhteeseen.

• Anonyymi

Vähän päälleliimattua työtön ätmi täm omien jonnin joutavien aloitustesi päivittely. Taidat olla naisia kohtaan syntymäkatkera. Ois äitis saanu pitää enemmän kuria vaan eunukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi kun että jotta notta, suurin osa näistä ei ole naisilta laisinkaan. Kuten tiedät.

Kyllä se sen hyvin tietää, ei vaan jotenkin pääse itsestään yli ns.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sen hyvin tietää, ei vaan jotenkin pääse itsestään yli ns.

Aina pitää lueskella tatti otsassa uudet kommentit kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina pitää lueskella tatti otsassa uudet kommentit kuitenkin.

Säälittävä oravanpyärä näillä eräillä lukijoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen vanhaan tuli Siwan takaa ja ehdotti heti takaapäin.

• Anonyymi

Miten muka? Älä vaan täältä omi mitään!

• Anonyymi

Ei ole kyse palstasta vaan ihan irl kokemuksesta. Hän toiminnallaan viestitti ettei kiinnosta, ei jäänyt epäselväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse palstasta vaan ihan irl kokemuksesta. Hän toiminnallaan viestitti ettei kiinnosta, ei jäänyt epäselväksi.

Mitä itse teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä itse teit?

En mitään, kuuntelin tilannetta sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Itse en ole edes nähnyt erästä nyt niin ei ole voinut mitään näyttäkään. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Itse en ole edes nähnyt erästä nyt niin ei ole voinut mitään näyttäkään. Tsemppiä sulle!

Kiitos, ei se auta kuin kestää.

• Anonyymi

Kannattaako sinunkaan nk omia tätä naisena esiintyvän jämän tuotantoa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako sinunkaan nk omia tätä naisena esiintyvän jämän tuotantoa🥱

Sulla ainakin mielenterveydessä vakavia ongelmia 🥳 kaikki vaikuttaa naisilta HALOOOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ainakin mielenterveydessä vakavia ongelmia 🥳 kaikki vaikuttaa naisilta HALOOOO!

Eiku just toisinpäin ätmi

• Anonyymi

Siis välttely it iis!

• Anonyymi

Kaikki taisi olla suurta väärinkäsityksiä toisensa perään, joku siinä asiassa kuitenkin oli ristiriidassa. Vastasin, koska oli samanlainen tarina, tahallaan sekoitettu.

• Anonyymi

Sydän eheytyy, ajatukset normalisoituu, aivojen kemiallinen epätasapaino palautuu.

• Anonyymi

Itseppähän sinä pelleilet joka kerta olet pelleilly luulin että olisit kasvanut et oo samanlainen mustis kuin ennenkin parempi kun olet vain yksinäsi kun olet niin itsekäs ja mustasukkainen

• Anonyymi

Oletko miespuolinen aloittaja ajatellut keksiä pian uuden tulokulman näihin vakiokommentteihin mitä aloituksiisi lisäilet?

• Anonyymi

Jep, se on taas yksi sss. Särkyneen sydämen syndrooma. Tsemppiä.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Niin joku fetissi tällä naisena esiintyvällä äijällä om tähän noloon surutyöhönsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joku fetissi tällä naisena esiintyvällä äijällä om tähän noloon surutyöhönsä

Ja yks jämä kuuntelee tyyliin toissaviikon avauksia todeksi ns

• Anonyymi

Ei tästä touhusta tule mitään kaimaaninen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tästä touhusta tule mitään kaimaaninen

Alun prosentit laskee ja mitä sitten pörrin takia auyruuskokemuksia omaava ”mies”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alun prosentit laskee ja mitä sitten pörrin takia auyruuskokemuksia omaava ”mies”

Tappais jo itsensä tai isukkinsa vaikka, EVVK

• Anonyymi

Tai sitten kyseessä on pirun käytön luoma suuruusharha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten kyseessä on pirun käytön luoma suuruusharha

Vai mitä kuunteleva kukkakaalikorva, miten se tätä elämän julmaa todellisuutta enää vahvistaa? Juokse poju junan alle jo..

• Anonyymi

Näin nämä järjen jättiläiset ehkä uskoo että homma toimii oikeasti. No ei toimi k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin nämä järjen jättiläiset ehkä uskoo että homma toimii oikeasti. No ei toimi k

Siellä se nyt heittelee tavaroita, en ala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kyllä ketkä paavot ja jusbat tuon nahkakuulan kanssa on ns veljeilleet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joko olet kaitsu kuunnellut palstan auki? Tapa jo ittes kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kyllä ketkä paavot ja jusbat tuon nahkakuulan kanssa on ns veljeilleet

Kylän yleinen vasarakin osannut siteerata pikku Kallea oikein hienosti ”sinussa ei ole koskaan mitään vikaa” no ei siinä mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joko olet kaitsu kuunnellut palstan auki? Tapa jo ittes kiitos

Tappais jo ittensä ennen ku alkaa käymään kaikkien päälle randomilla kuten uhonnut täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappais jo ittensä ennen ku alkaa käymään kaikkien päälle randomilla kuten uhonnut täällä

Heti kun kaverit ei ala pikku Kain kanssa leikkimään. Seura on piirinsä näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun kaverit ei ala pikku Kain kanssa leikkimään. Seura on piirinsä näköinen.

Kuten myös toiseen suuntaan katselevien pikku masojen ja isojen kenkien näköinen. Hyiss..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

112!

No kokeile ihmeessä- palstalla on epämiellyttäviä kirjoituksia- mitä olette ajatelleet tehdä tälle asialle? Lähetämmä riisiryhmän ovesi taakse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai mitä kuunteleva kukkakaalikorva, miten se tätä elämän julmaa todellisuutta enää vahvistaa? Juokse poju junan alle jo..

Puolisokin uhkaili ja junan alle menossa. Apua ei suostunut hakemaan. Paljastui häikäilemätön alistava, epävakavaa vakavaa henkistä väkivaltaa käyttävä, piilotettua raivoa, vihaa, itsetuhoisuutta, sisällään kantava , jopa viranomaisia täysin harhauttava , valehteleva alistaja, joka ei keinoja kaihtanut. Jäin onneksi itse henkiin. Sääli jo menehtynyttä puolisoa. Ja heitä tulevia, jotka uskovat uhriutumisen laskelmoituun esitykseen, lämpöiseen ja hurmaavaan käytökseen.

• Anonyymi

Onko sulla ikävä mua😭😭😭

• Anonyymi

Mua aina jännittää onko isillä sen vaimo💔💔😥

• Anonyymi

Tähän täytyy varmaa ny hetki orientoitua gubbe

• Anonyymi

Sä taidat olla suuttunut mulle😭😭

• Anonyymi

😭😭💔💔😥😪💌🥹😢

• Anonyymi

Mä olen pettynyt suhun😪😪

• Anonyymi

Onko sulla sydänsuruja mua kohtaan..!!😤😤🥹😢😪😭

• Anonyymi

Taasko naisia esittävä mies vedättää elämän koulun ihmelapsia tällaisella erittäin msssasta erottuvalla avauksella🥱

• Anonyymi

Pääasia, ettei emojit lopu maailmasta kesken👍

• Anonyymi

🖕🖕🖕🖕🖕🖕👊😓 hyi sua!!!!

• Anonyymi

Reham onko sulla tunteita mua kohtaan💔💔😭😭😭😪😓

• Anonyymi

Onnea mä en ollut näkemässä kun sä sait sydärin!!!!😭😭😪😓💔😥😢🤮💌

• Anonyymi

Sulla tuli itku🤮🤮😢😥💌💔😓😪😭

• Anonyymi

Antees reham...😭😥💔😓😪💌

• Anonyymi

Onko sulla kyyneleitä 😪😪😭💌💌

• Anonyymi

☹️🫨🫨😰😰😨😦😧😞😵‍💫😵‍💫🤮🤮😴

• Anonyymi

Sä kyllä voit lähettää viestejä jos sulla tulee itkuja jatkossa😭😭😭😭😪😪😭💌💔🥹🤧

• Anonyymi

Gubella menee taas aika lintassa

• Anonyymi

Jep, niin menee emojia pukkaa niin että silmiä särkee

• Anonyymi

Hyi sua!! Jouduitko sairaalaan😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😪🤮😴🤤💔

• Anonyymi

Vajakki hörhöt taas joukolla leikkimässä.
      Materiaalia lisää eteenpäin lähetettäväksi 😏

• Anonyymi

Just näin- antakaa tunteiden vaan tuulahdella

• Anonyymi

Haista paska!!!😪😪👊👊👊👊

• Anonyymi

Me riidellään välillä

• Anonyymi

Mä rakastin sua yli kaiken..!!😞😞😞😪😥💔👊😭😭😭

• Anonyymi

Reham sulla sydän pettin mun takia!!!😭😭😭💔👊😪😞

• Anonyymi

Isin vaimo on tyhmä mua kohtaan ja koko perhettä 😞😞😭

• Anonyymi

Todella kiinnostat mua. Olisi mahtavaa katsella kauniita kasvojasi Olla lähekkäin😍

• Anonyymi

Ei hän ole kiinnostunut minusta vaan eräästä toisesta naisesta. Onhan siitä ollut jo merkit olemassa, en vain halunnut uskoa. Ikävä kyllä joudun katselemaan sitä touhua vierestä, mieli tekisi lähteä pois. -ap

Ja nuo kaikki vajaamieliset vastaukset täällä..en viitsi edes reagoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole kiinnostunut minusta vaan eräästä toisesta naisesta. Onhan siitä ollut jo merkit olemassa, en vain halunnut uskoa. Ikävä kyllä joudun katselemaan sitä touhua vierestä, mieli tekisi lähteä pois. -ap

Ja nuo kaikki vajaamieliset vastaukset täällä..en viitsi edes reagoida.

Olipa naisena esiintyvä gubbe varsin palstaorientoitunut selostus. No toisethan suorastaan asuu täällä, että käy varmaan niille järkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa naisena esiintyvä gubbe varsin palstaorientoitunut selostus. No toisethan suorastaan asuu täällä, että käy varmaan niille järkeen

Pelottavan sekavia piinattuja sieluja..😬

• Anonyymi

Sulla taitaa olla mielenterveys kyseessä reham!!😭😭😪💔

• Anonyymi

Sulla tulee välillä itku kohtauksia mun takia😭😭💔😪🤮😥👊

• Anonyymi

💔💔💔💔💋tota ei oo enää voih😥😥😥😥😭😭😭

• Anonyymi

👊👊🤬🤬🤬🤬🤬 en rakasta sua enää häh!!!😭😭😥🤬👊🤧

• Anonyymi

Mä taisin loukata sua😥😥😭😭😭

• Anonyymi

Onko sulla ihana reham paha mieli😥😭😭😭😭🤧🤮😪

• Anonyymi

Reham miksi sä suutuit mulle!!🤧🤧😪🤮😭

• Anonyymi

Reham: on ollut mukava olla sun kanssa olen tykännyt susta..!!!🤮🤮🤬💌😭😭😥

• Anonyymi

Hyi vittu sua🤮🤮🤮

• Anonyymi

Oksettaa kun Jemina tietää meistä😭😭🤮🤮🤮🤮💔😪😢🤤

• Anonyymi

Isi kuntoilee

• Anonyymi

Jaa joko hän kehtaa kohta esitellä tuloksia?

• Anonyymi

Sä kerroit kaikille totuuden sit sä suutuit mulle!!!😪😪🤤😭💔😪🤮

• Anonyymi

Onko sulla yksinäistä

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Onko sulla yksinäistä tämän naisia esittävän yksinäisen miehen seurassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla yksinäistä tämän naisia esittävän yksinäisen miehen seurassa?

Are you lonesome tonight do you miss me tonight

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Are you lonesome tonight do you miss me tonight

Are you sorry we drifted apart mee helvettiin

• Anonyymi

Mulla on ollut ikävä sua😪😪😪😪

• Anonyymi

Senkö takia sä kaipaat mua😭😭😭

• Anonyymi

mies naiselle sori

• Anonyymi

Mitäs läksit, nii'i...

• Anonyymi

Mihin tämä naisena esiintyvä on tällä kertaa taas läksinyt, tenava? Mee töihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tämä naisena esiintyvä on tällä kertaa taas läksinyt, tenava? Mee töihin

Ps lukisin niin mielelläni jonkun vaihtoehtoiseen todellisuuteen perustuvan skeeman tästä asiasta, tällainen ns parannettu versio kuinka kävi kikakika

• Anonyymi

Sä taidat reppana oikeasti ns elää tämän gubbekuplan kautta totaalisesti. Tamaffee ja ei huolta huomisesta, pitääks harkita

• Anonyymi

Yritin kyllä, mut aloit pummaamaan ja olit aina sekaisin. Lisäksi helvetin ilkeä, koitit koko ajan lytätä mua. Liian läpinäkyvää hyväksikäyttöä.

• Anonyymi

Jos naisena esiintyvä aloittaja tämä dynamiikka mitä yksinpuheluusi tuotat olis totta, niin

• Anonyymi

Nyt onkin hyvä keskittyä toisiin asioihin kuten harrastuksiin tai töihin.

m>n,n,n,m,m,m,nm, nm, nm,nm,mn,mn,mn Ja kaikille muillekin.

• Anonyymi

Millä terveydellä? Millä ihmisyydellä?

• Anonyymi

Jaa, täältäkö se sun sydämen särkenyt lukee vuodatuksesi. Kirjoita päiväkirjaasi, kun ei tällaiset sammuneet rakkausjutut kiinnosta muita kuin asianosaisia

• Anonyymi

Mä tiedän et sä suutuit mulle, ai et mä en oo oikee sulle vai häh😥😥😥😞☹️😤😭😭😭😭💔💌

• Anonyymi

Joskus voisi naisetkin miettiä, johtuisko heistä tilanne, ja katsoa vaikkapa peiliin. Itse todennut, että naiet eivät osaa anteeksi pyytää, niin olkoot siten siinä.

• Anonyymi

Samat sanat. Kai tää on tässä.

• Anonyymi

Kiitos, mielenkiintoista lukea näin avointa kommunikointia. Tsemppiä kaikille rakkaussuruihin – muistakaa pitää itsestänne huolta. Ja välillä muistakin.

• Anonyymi

Ehkä olisi kannattanut kuitenkin jutella kaivatun kanssa ensin sen suurempia johtopäätöksiä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6431
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      20
      4059
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      525
      2803
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      62
      2155
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2036
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      30
      1751
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1491
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1311
    9. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      35
      1297
    10. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1289
    Aihe