Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näkemään joka ikisen mielenliikkeen kuten itsekin.
Mikään kun ei jää multakaan näkemättä.
En suuttunut missään vaiheessa
12
2433
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa no toivottavasti edes pidät näkemästäsi.
- Anonyymi
Juu, tykkään tosi paljon. Sivusta 😋
- Anonyymi
Tämä lohduttaa, jos edes on häneltä.
- Anonyymi
Ei häneltä ehkä M naiselta.
- Anonyymi
Onko sinulla naisena esiintyvän äijän kautta jotain juttuja reflektoivalla sellainen ymmärrys, että mäin kuitenkin saattaisi olla?
- Anonyymi
No kiva että et suuttunut
- Anonyymi
Sait naisena esiintyvältä gubelta oikein tällaisen ns synninpäästön
- Anonyymi
Ollaanko tässäkin asiassa samanlaisia..niin monta muutakin juttua🥺. En tiedä kuka oot mutta tuo viimeinen lause huvittaa, hän näkee kaiken. Hänelle sanon että oli niitä kolme, miten voi huomata😅
- Anonyymi
Parempi kun olet yksin nii. Ei naamasi nurpisty
- Anonyymi
No sepä onkin hyvä heitto naisena esiintyvän kautta jollekin tai joillekin. Ei sekään hääviä jos joutuu olemaan pieruissa koko ajan, että kestää toisen läsnäolon. Hyvä huomio tämäkin
- Anonyymi
Oliko tässä naisena esiintymisessä jokin oikein punainen lanka tällä kertaa? Minun mielestä ei tänäänkään mr päähenkilö
- Anonyymi
Moi reham, on ollut ikävä sua😪😥🥺🤧😭🤮💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998