Mutta en ole vielä valmis ajatusteni kanssa. Herätä minussa paljon unelmia, hämmenystä ja ajatuksia. Tykkään sinusta kaikin puolin mitä sinua olen tuntenut ja mitä keskusteluissamme olen sinua oppinut ymmärtään. Kaipaankin sinua paljon näinäkin päivinä ja niin mielelläni juttelisin kanssasi kaikesta. En näe sinussa mitään muuta kuin hyvää. Elämän kauneutta silmieni edessä...
Ongelmani ovat minussa. En ole valmis kohtaamaan tunteitani. Myöntämään, että haluan sinut. Kuinka haluan tuntea läheisyytesi ja nauttia lämmöstäsi. Pitää hyvänä ja tärkeänä, jonka avulla ymmärrän omaa merkitystäni ja tärkeyttäni. Kasvaa yhdessä ja yhteen. Antaa mahdollisuus meille rakastaa toisiamme.
Mietin miten vaikea on näitä tunteita tunnustaa, koska koen itseni haavoittuvaksi jos tuon ne ilmi sinulle. Silti minun pitäisi uskaltaa kohdata nämä tunteeni. Kohdata sinut, joka olet sydämeni.
Tiedän että olisit vain viestin päässä
109
2177
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään ei muutu jos et uskalla.
- Anonyymi
Hautaan täältä on jo päästävä. Sunlaiset ”iehet” valheineen
- Anonyymi
Sinä palstan miestä päivästä toiseen painostava taidat tietää kuinka äijän kävisi jos itse lähestyisit tätä obsession kohdettasi, vai kuinka? Sitä taustaa vasten tämä ajanvietteesi on ajan hukkaa. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautaan täältä on jo päästävä. Sunlaiset ”iehet” valheineen
Muista mies herättää elämän kärryiltä pudonneilta eri ”reagtioita” näillä päälleliimatuilla jutuillasi. Toimii varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista mies herättää elämän kärryiltä pudonneilta eri ”reagtioita” näillä päälleliimatuilla jutuillasi. Toimii varmasti
Siinä yksi ikuinen päälleliimaaja 😂😂😂
- Anonyymi
Sama ajatus, olen muotoillut sitä paperillekin moneen kertaan. Todellisuudessa pelkään sitä mitä voisi käydä. On kaksi vaihtoehtoa ja molemmat vaikeita. ❤️
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu,
kirjaimista tehtyä karamellia.- Anonyymi
No eihän ollut palstasetä mitään muuta kuin itseäsi nostavaa muminaa
- Anonyymi
Kauniisti sanottu. Onko naiselle? Olisi varmasti onnellinen kuullessaan tämän.
- Anonyymi
Naiselta naiselle tuossa tapauksessa. Ei miehet kirjoita noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla niinkin tai naiselta miehelle tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla niinkin tai naiselta miehelle tietysti.
Miksi mies ei noin kirjoittaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..miksei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska miehet palstalla aina sanoo "nainen" jossain vaiheessa postausta. Jos postaus ei ole naiselle osoitettu selkeästi, se on naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä (internettiin yliseksuaalisesti suhtautuva miesaloittaja) tiät miten roisia meno voi olla fist edellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmaan sinun tuntemasi kun vaikutat ihan perus negatiivisella ihmiseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska miehet ei osaa kirjoittaa noin, eikä ainakaan noin pitkiä tarinoita.
- Anonyymi
Puhut kauniisti. Mies jonka tunnen on varmastikin juuri tällainen ihminen. 🤗
Ehkä tämä ei ole häneltä ja jos olisikin, sekin sattuma toisaalta olisi tähän päälle vielä aika potti.
Anyway kenelle tämä sitten onkaan ja keneltä ikinä onkaan niin toivottavasti saatte toisenne.
Tunteiden paljastaminen on äärimmäisen rohkeaa ja jos vastaanottava osapuoli on ymmärtäväinen ja viisas aikuinen niin hän kyllä ymmärtää. Mietipä, jos hän tuntee samoin ja se hänen ajatuksensa on juuri sama.
Taidatte olla tosiaan hämmentävässä tilanteessa kumpikin. Yhtälailla.
Tsemppiä. Tuo sitä aluksi esille kauniilla tavalla sanomalla hänelle jotain kaunista tai lempeää. Katso miten reagoi ja tuleeko vastapalloon jotain samanlaista.
Jos näette kasvotusten esimerkiksi niin vielä parempi. Viestissä ei välity kaikki.- Anonyymi
Olipas viisas vastaus ❤️
- Anonyymi
Aito kirjoitus. Harvinainen tässä ympäristössä.
- Anonyymi
vaikka täällä kirjoitetaan paljon harhoista ja muusta, voihan sitä joitain Oikeaa syntyä oikeassa elämässä. Terveenä hyvä laittaa viestiä, jos haluaa, ja on sinut ajatustensa kanssa. Tämä vain minun mielipide.
- Anonyymi
Mitäpä sitä suotta kiirehtimään... Ehtiihän tuon ja sitten kun on valmis. Kyllä sinäkin tiedät tunteeni.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Juu ei tällaista lässytystä. Koitas nyt taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Uskotko sinä pieni ja kitkerä sipuli osuvasi ns oikeaan tällä autuaalla naureskelulla palstasedän monologeissa? Tuskin lisää viehätysvolmaasi millään tavalla tai parantaa ulkoista olemustas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko sinä pieni ja kitkerä sipuli osuvasi ns oikeaan tällä autuaalla naureskelulla palstasedän monologeissa? Tuskin lisää viehätysvolmaasi millään tavalla tai parantaa ulkoista olemustas
Seinään juasseen näköisyys ku ei oo maturan vika nääs ollenkaan. Lisäys
- Anonyymi
Uskalla vain paljastaa tunteesi
- Anonyymi
Ehkäpä ei ole mitään paljastettava jos ainoa mistä lähteä on naisena esiintyvän äijän häröily. Sanan klangi on muuten vähän obsessiivinen, ei millään pahalla ehkä todistelet myös muille kuin itsellesi jotain päivästä toiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä ei ole mitään paljastettava jos ainoa mistä lähteä on naisena esiintyvän äijän häröily. Sanan klangi on muuten vähän obsessiivinen, ei millään pahalla ehkä todistelet myös muille kuin itsellesi jotain päivästä toiseen
Iltalääkkeen aika töötti!
Sitten näet ihmiset taas oikeassa sukupuolessaan. Säästyt sähköhoidoilta, kyllä sinä tiedät mitä tarkoitan..😏
- Anonyymi
Kuutamo
Veden partaalla
istuu sammakko ja hieroo
rillejä hihaan. (Risto Rasa)
Tosi kaunis kirjoitus AP.
Toivon, etten pilaa sitä runolla joka tuli mieleeni.
Runo kosketti minua yhtälailla kuin kirjoituksesi.
Toivon, että saat sen kaiken elämääsi mitä toivot ja tarvitset.
♡ - Anonyymi
Kiitos hämmentynyt mieheni ❤️
- Anonyymi
Jos olet hän mies…ketä olen kaikin keinoin rakastanut ja ärsyttänyt. Laita viesti minulle. ❤️
- Anonyymi
En ole hän mies.
- Anonyymi
Noh. Mistä syystä ne viestit pysähtyivät tähän?
🤔 Upea aloitus 💟 - Anonyymi
Ymmärrän, jos et ole valmis kohtaamaan tunteitasi, siis jos olet hän, onhan tilanteesi melko vaikea ja tunteet varmaan hämmentävät.
Joa oliait minun hän, tiedät, että kukaan muu kuin sinä ei saa minua tuntemaan näin.
n>m - Anonyymi
Tukisin sua kyllä jos avaituisit. Pitäisin hyvänä. Oisin hiljaa. Miten tahtoisit. Ootko ajatellut,et mua ei ehkä jonain päivänä enää ole kun haluaisit kertoa tunteesi.
- Anonyymi
Laita minulle viesti ihana kulta mies, jos kaipaat minua nuorempaa naista.
- Anonyymi
Sun vuoro, ja kaipaan.
- Anonyymi
Luulet, että olen viestin päässä. Mutta en ole enää. En voi odottaa sitä, että mahdollisesti joskus olet valmis. Tietysti sinun kannattaa käydä itsesi kanssa asioita läpi. Älä sen suhteen pidä kiirettä. Mutta minä en voi odottaa.
- Anonyymi
Ymmärrän. Hsrmi että tän piti mennä näin :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mennyt niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mennyt niin.
Täällä mä oon vieläkin sun ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mä oon vieläkin sun ❤️
Mä menen nyt nukkumaan toivoen että tämä olisi totuus. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällänen vastaus kertoo ainostaan sen ettei todellakaan ole aitoa välittämistä eikä tunteita.
-sivusta joltain joka vois sanoa myös että en voi odotella vaan sitä jotain kaunista päivää jolloin voisit ottaa yhteyttä ja kertoa, kaunista päivää jota ei välttämättä koskaan ehdi näkemään edes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällänen vastaus kertoo ainostaan sen ettei todellakaan ole aitoa välittämistä eikä tunteita.
-sivusta joltain joka vois sanoa myös että en voi odotella vaan sitä jotain kaunista päivää jolloin voisit ottaa yhteyttä ja kertoa, kaunista päivää jota ei välttämättä koskaan ehdi näkemään edes.Jep, ei ollut mitään aitoa, ei sitten mitään. Pelkkää leikkiä vain. Hauskanpitoa. Viihdettä. Vedätystä. Esitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ei ollut mitään aitoa, ei sitten mitään. Pelkkää leikkiä vain. Hauskanpitoa. Viihdettä. Vedätystä. Esitystä.
Sen kyllä oon huomannut. 😞💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta joltain joka vois sanoa myös että en voi odotella vaan sitä jotain kaunista päivää jolloin voisit ottaa yhteyttä ja kertoa, kaunista päivää jota ei välttämättä koskaan ehdi näkemään edes.Sinähän se varsinainen asiantuntija olet 🥳 ihanko kokemusasiantuntija vai heitätkö kenties mutu tuntumalla näitä aivopierujasi?
Sivusta tämäkin 😏
- Anonyymi
Rakas haluaisin halata sinua ja kertoa miten paljon tunnen sinua kohtaan.
- Anonyymi
Kerro, onko tämä n-n? Jos, niin mihin päin Suomea?
- Anonyymi
Naurettavaaaa
- Anonyymi
Minusta tuo vaan kuulostaa tekosyyltä ja oman sädekehän kiillottamiselta.
- Anonyymi
Antakaa hyvät ihmiset kohtalon tehdä työ. Se nyt vaan menee niin että jos jokin asia ei ole sinulle, niin ei sitä hopeatarjottimella eteen tuoda.
Kohtaloa on myös se, jos et itsesi hyvinvoinnin edistämiseksi tee mitään, ei sitä myöskään palkita.- Anonyymi
Kohtaloonsa voi usein vaikuttaa. Ihmisten väliset suhteet pelaa vuorovaikutuksen kautta. Ilman sitä ei ole olemassa toiselle.
- Anonyymi
Voi mitä valetta.
Mitä sä teet tässä tilanteessa? Mitä SÄ teet toisen ihmisen elämässä? - Anonyymi
Mikset ksaa kommuuiiiida tässä tilanteessa?
- Anonyymi
Kuka ei tee mitä hyvinvointinsa hyväksi?! Nää valheet on uskomattomia
- Anonyymi
Kultalusikalla otan ja annan.
- Anonyymi
Elämä on
- Anonyymi
Minä luovutin jo. Olen vaan kuvitellut kaikkea. 😑 Kuten aina.
T. Nainen- Anonyymi
Minulla miehenä sama homma. en jaksa enää.
tyhmää unelmointia että joku kaipaisi tai unelmoisi.
Samaa paskaa aina mut tietysti ihan oma syy
muna kovana vaan tinderiin lompakko valmiina elämäänäsä esitten
se on nykyajan "rakkaus" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla miehenä sama homma. en jaksa enää.
tyhmää unelmointia että joku kaipaisi tai unelmoisi.
Samaa paskaa aina mut tietysti ihan oma syy
muna kovana vaan tinderiin lompakko valmiina elämäänäsä esitten
se on nykyajan "rakkaus"😂😂😂
- Anonyymi
Et ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole.
Sinä ainakin varmuudella olet ku kiinnekohtasi on naisena esiintyvän surkeusperformaatiot. Hanki apua itelles.-TT
- Anonyymi
Mitä pitää tapahtua että olet valmis? Minkä pitää muuttua?
- Anonyymi
Ehkä sinun kannattaa jo luopua siitä ajatuksesta näiden palstaäijän avausten myötä, että voit räätälöidä näitä todellisuuksien kerrostumia millään tavalla, erotomaani.
- Anonyymi
Puhut vajakki itsestäsi
Miltä tuntuu viedä toiselta ihmiseltä kaikki ja perustella sitä itselleen vääristelyllä- Anonyymi
Älä heitä bensaa tuleen vääristeltyäsi ensin asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tämä anonyymien rivien välien lukeminen paras tapa selvittää jotain määrittelemättömiä asioita? No ainakin palstaäijän monologeista löytyy aina joku mistä lähteä vääristelemään näitä asioita mitä ei edes ole olemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla lähtemättä vääristelemään, niin ei tarvi vuosia paikkailla sitten. Sivusta
- Anonyymi
Et edes tajua
Miksei ihmisellä ole tasavertaisuutta ja voimaa edelleenkään? - Anonyymi
Eikä ole mitään numeroa, ei sähköpostia
Lopeta valheet
Elämän tuhoaja - Anonyymi
Mä en ole lähtenyt ikinä sotaan
Mä en ole vetenaari
Eikä mulle saa kommunikoida ilman tasavertaisuutta
Se on aivan itsestäänselvä asia - Anonyymi
Näitä tilanteita on niin monenlaisia ja eri vaiheissa. Jos minulla olisi enemmän tietoa eräästä, olisin lähettänyt jotakin ja tietäisimme enemmän toisistamme tähän mennessä. Ehkä olisi jääty vain tutuiksi tai ehkä olisi lähetelty ties miten paljon viestejä. Ainakaan se ei olisi tällainen ihmetysfiilis"mitä edes tapahtui",
- Anonyymi
P vai R ?
- Anonyymi
Siinäpä se. Avoimiksi kysymyksiksi jääneet tilanteet on turhia energiasyöppöjä. Paras katsoa kortit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P vai R ?
Olet siis taas aloittanut tämän maanisen kirjainten turkyttelyn palstaguben juttujen lisäykseksi? Jokohan vaihtuu kohta
- Anonyymi
Olen kyllä otettu tästä kaikesta vaivasta, mutta ei se taida ihan haluttua lopputulosta tuottaa. Hmph
- Anonyymi
Fantasistista riikinkukko🥱👍
- Anonyymi
Ei meistä, mutta alkaa kieltämättä jo tympäistä kun tutustumista on jahkattu jo puolitoista vuotta.
- Anonyymi
Se tietenkin saattaa olla vinkki jostain
- Anonyymi
Ota vinkistä vaari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vinkistä vaari.
Varmaan joku niistä hän naisista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku niistä hän naisista ?
Aivan se ja sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vinkistä vaari.
Otin jo vinkistä vaarin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo vinkistä vaarin.
Hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo vinkistä vaarin.
80v....?
- Anonyymi
Kokemuksella sanoisin, että treffit lähtee käyntiin muutamassa kuukaudessa ekasta tapaamisesta jos koskaan lähteekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksella sanoisin, että treffit lähtee käyntiin muutamassa kuukaudessa ekasta tapaamisesta jos koskaan lähteekään.
Tiedä sitä mutta homma kuolee sauhuun siinä vaiheessa, kun tunteita ei pääse suht koht nopeasti toteuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä sitä mutta homma kuolee sauhuun siinä vaiheessa, kun tunteita ei pääse suht koht nopeasti toteuttamaan.
Aika pitkä sauhu sulla..
- Anonyymi
Ei niin ja joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkä sauhu sulla..
Mistähän päättelit? Mulla on suhteet käynnistyneet aina muutamassa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän päättelit? Mulla on suhteet käynnistyneet aina muutamassa kuukaudessa.
On tietenkin, ei siinä mitään
- Anonyymi
Kenen kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkä sauhu sulla..
Erittäin lennokasta taas tämä sanailus palstaguben monologin följyssä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin lennokasta taas tämä sanailus palstaguben monologin följyssä..
Sinua ei olekkaan vähään aikaan näkynyt, oletko ollut lomalla? ⛱️
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNo kuule, on ollut han oikeitakin elämäntapahtumia tämän palstakeskeisyyden sijaan, kuten sukulaisen monttubileet. Sillä aikaa keskustelupalstaan pakkomielteisesti suhtautuvat ovat varmaan täyttäneet tätä suurta aukkoa gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, on ollut han oikeitakin elämäntapahtumia tämän palstakeskeisyyden sijaan, kuten sukulaisen monttubileet. Sillä aikaa keskustelupalstaan pakkomielteisesti suhtautuvat ovat varmaan täyttäneet tätä suurta aukkoa gubbe
Hienoa on jos ja kun edes suruaikaan ei voida hellittää sitä pakkomielteistä jokellusta, mutta mauttomuus ei toki yllätä🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, on ollut han oikeitakin elämäntapahtumia tämän palstakeskeisyyden sijaan, kuten sukulaisen monttubileet. Sillä aikaa keskustelupalstaan pakkomielteisesti suhtautuvat ovat varmaan täyttäneet tätä suurta aukkoa gubbe
Otan osaa menetyksestäsi. Palsta on ollut hiljainen ja vaisu ilman rähinääsi, hienoa nähdä että olet päässyt tolpillesi! Kukaan ei taida pakkomielteisyyttä palstaan kuten sinä, höpöliini. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEn ole lomaillut. Nyt on työnteon aika.
- Anonyymi
ap, olen samoilla linjoilla ajatustesi kanssa.
- Anonyymi
Ja mikähän oli tämä miespuolisen aloittajan linja sinun mielestäsi?
- Anonyymi
No laita viestiä niin jutellaan voitaisiin olla ihan normaalit ihmiset ja yhteydessä minä myös haluisin olla kanssasi voisit tulla mun paikkakunnalle ja nähdä mut ei kun sä et halua kun heti suutut kun pitäis lähteä tai lopettaa puhelu voisit mennä terapiaan niin jatketaanko sitten kun olet terve toivoisin ettet olis mua kohtaan niin mustis
- Anonyymi
Ehkä meidän molempien on hyvä miettiä asioita ihan rauhassa. Aluksi on hyvä itse kohdata ne omat tunteensa, että on varma, mitä ne on ja että ne ei ole nopeasti katoavia. Jos ne kestää tämän, niin ehkä ne kestää muunkin. Mäkin tykkään hänestä, minkä vuoksi mun on vaikeaa olla hänen lähellään.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Go for it.
Enemmän on saavutettavaa kuin menetettävää- Anonyymi
Do it!
- Anonyymi
En ymmärrä miten ne ajatukset selkeytyy jos itseksesi ajattelet asiaa etkä selvitä niitä häneen kanssaan?
- Anonyymi
Eihän ne selviäkkään. Tällaiset tyypit ovat aina rakastuneempia omiin fantasioihinsa kuin kaivattuun joka saa jäädä odottelemaan tätä ruususta vielä joskus herääväksi
- Anonyymi
Oliko naiselle vai miehelle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974