Kolmen kuukauden jonotus on liian pitkä aika sairaalle ja silloin on hyvässä
lykyssä päässyt vasta terveyskeskukseen. Miksi leikkasitte miljardeja
sairailta ? Me olemme veroissamme maksaneet koko terveydenhuollon ylläpidosta.
Miten me voisimme saada vastinetta eli hoitoa ? Hallitus lappaa rahat rikkaille.
Miksi sairaat eivät pääse enää lääkäriin, jos ei ole varaa mehiläisiin ?
32
191
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaitten veroale meni edelle.
- Anonyymi
... ja juntit vaativat halvempaa löpöä.
- Anonyymi
Kiitä Persuja ja Kokoomusta.
- Anonyymi
Sekoomus ⛔
- Anonyymi
Kaljan alvia alennettiin.
- Anonyymi
NYT SAA HALAPOO OLUTTA.
PETTERI HEKOTTAA.
- Anonyymi
Yksityisille Terveysjäteille meni 570 miljoonaa.
- Anonyymi
Miljardi meni rikkaitten veroaleen.
- Anonyymi
Riittääkö ?
- Anonyymi
Ei voi palkata lisää lääreitä, kun hallitus vei sotelta rahaa.
- Anonyymi
Ihmisten terveys on sentään tärkeämpi asia kuin terveysjättien
osakkeenomistajien lihottaminen. - Anonyymi
Ei lääkäri voi sairaille muuta kun antaa lääkkeen ehkä ja todeta, että mitä tauti tai sairaus on menossa. Lääkäri ei ole "ihmemies" eikä useinkaan voi mitään. Sanovat että mene kotiin, juo vettä ja lepää.
Ihmisen elimistö nimittäin on se mikä parantaa itse itsensä, kun sille annetaan vaan mahdollisuus tehdä se. Joten jos ei ole hätä (mene päivystykseen jos on hätä), niin lepäät ja elät terveellisesti.
Terveydenhuollossa on vahvistunut hallinto ja hoiva on pysynyt samana 10 vuotta ainakin. Hoiva ei ole saanut rahaa, vaikka se on ainoa mitä tarvitaan. Hallinnolla emme tee mitään.- Anonyymi
Ai niinkö ? No turhaan sitten koulutetaan lääkäreitä ollenkaan !
- Anonyymi
Kärsitään sitten vaan tai tehdään itse pallonivelleikkauksemme
ja kehitetään röntgen, että näemme mistä veri tulee suuhun
ja ostetaan kipsit ja lastat itse ja kipsataan jalkamme ja haetaan kipulääkkeet
vaikka Virosta. - Anonyymi
Ihan turhaan sitten koulutetaan lääkäreitä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan sitten koulutetaan lääkäreitä :D
Älä muuta sano ! Pitää sitten lähteä Viroon, jos siellä lääkärit ymmärtäisivät jotain.
Osaisivat tutkia ja kirjoittaa reseptejä ja leikata jos on tarvis.
Minä tarvitsen uuden lonkkanivelen, mutta en osaa itse leikata
enkä nukuttaa itseäni enkä varsinkaan leikata nukutettuna.
- Anonyymi
SAIRAAT EI PÄÄSE LÄÄKÄRIIN KOSKA HALLITUS ON PAKOTTANUT
ANTAMAAN KENKÄÄ TERVEYSAMMATTILAISILLE, KUN SE LEIKKASI
RAHAT, ETTÄ RIKKAAT SAAVAT SUUREN VEROALEN. - Anonyymi
Meitä ei sitten hoideta, jotta ymmärtäisimme kuolla pois, kun emme ole enää tuottavia yksilöitä. Meiltä ikätytöiltä on jo evätty mammografia- ja papa-seulontakin. Siis RIP meille seitsemäkybäsille.
- Anonyymi
Näin se menee, mutta ei se johdu hoitohenkilökunnasta, vaan siitä, että hallitus
ei arvosta meitä. Se on leikannut niin paljon rahaa terveydenhuollosta, ettei ole
mahdollista hoitaa kaikkia asiaankuuluvasti. Työssäkäyvillä on työterveydenhuolto,
ainakin suurimmalla osalla, mutta terveyskeskuksissa käy enimmäkseen meitä
eläkeläisiä, joitten hoitorahat leikkasi hallitus. Hallitus pakotti leikkauksillaan
hyvinvointialueita sanomaan irti hoitohenkilökuntaa ja sen jälkeen selitti
kaksinaamaisesti, että voi voi ei nyt pääse lääkärille, kun ei ole hoitajia eikä varaa
palkata lisää lääkäreitäkään.
Mene TK akuuttiin istumaan niin joku kyllä kyselee mikä hätänä kunhan vielä ensin ilmoittaudut! Aikaa voi kulua mutta varmuudella kysyvät ennen kuin 3 kk on kuluinut!
- Anonyymi
Perusteellista hoitoa voi saada vain, jos ambulanssilla joudutaan viemään henki heitollaan oleva Akuuttiin. Sain karvaasti kokea sen itse. Olin jo aiemmin käynyt, mutta laitettiin vain kotiin. Olin sitten niin huonossa kunnossa, että alettiin tutkia ja siinä oli todellakin ollut lähtö lähellä, vaikka en ole edes vanha. Tämä hallituksen säästämisvimma aiheuttaa varmasti vastaavia tilanteita ja saanut aikaan, että hoitoon et pääse silloin, kun hoito tulisi yhteiskunnalle paljon halvemmalla. Tarvittiin ambulanssikyytiä, nopeata hoitoa jne. , jotka varmasti tulivat meidänkin kaupungille kalliiksi. Mutta kun ministerit Purra ja Juuso päättävät näin.
Anonyymi kirjoitti:
Perusteellista hoitoa voi saada vain, jos ambulanssilla joudutaan viemään henki heitollaan oleva Akuuttiin. Sain karvaasti kokea sen itse. Olin jo aiemmin käynyt, mutta laitettiin vain kotiin. Olin sitten niin huonossa kunnossa, että alettiin tutkia ja siinä oli todellakin ollut lähtö lähellä, vaikka en ole edes vanha. Tämä hallituksen säästämisvimma aiheuttaa varmasti vastaavia tilanteita ja saanut aikaan, että hoitoon et pääse silloin, kun hoito tulisi yhteiskunnalle paljon halvemmalla. Tarvittiin ambulanssikyytiä, nopeata hoitoa jne. , jotka varmasti tulivat meidänkin kaupungille kalliiksi. Mutta kun ministerit Purra ja Juuso päättävät näin.
Suurin ongelmahan on ollut se, että halliotukset saadakseen kansan suosiota ovat lisänneet palveluita rutosti, vaan eivät ole vastaavasti siihen vaikeampaan osaan taloutta paljoakaan puuttuneet ja siksi olemme tilanteessa jossa ei enää totuttuun ole varaa ja pitää alkaa sopeutumaan siihen mihin varaa on.
Nuo ay mafian temput eivät lisää verotuloja vaan konkursseja, joten jotain uutta pitää saada aikaan työrintamalla, koska vain tuottavat yritykset tuottavat rahaa yhtyeiskunnan tarpeisiin, ay mafialta ei senttejä tule vaaksankaan vertaa!- Anonyymi
Kokeile itse ensin ja kerro meille sitten miten meni !
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile itse ensin ja kerro meille sitten miten meni !
Kyllä vaan, huomenna menen labraan antamaan näytteitä ja ylihuomenna lekurin juttusille!
Jossain näyttää onnistuvan! Nuo molemmat siis ovat TK:ssa eivätkä missään yksityisellä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Suurin ongelmahan on ollut se, että halliotukset saadakseen kansan suosiota ovat lisänneet palveluita rutosti, vaan eivät ole vastaavasti siihen vaikeampaan osaan taloutta paljoakaan puuttuneet ja siksi olemme tilanteessa jossa ei enää totuttuun ole varaa ja pitää alkaa sopeutumaan siihen mihin varaa on.
Nuo ay mafian temput eivät lisää verotuloja vaan konkursseja, joten jotain uutta pitää saada aikaan työrintamalla, koska vain tuottavat yritykset tuottavat rahaa yhtyeiskunnan tarpeisiin, ay mafialta ei senttejä tule vaaksankaan vertaa!"Nuo ay mafian temput eivät lisää verotuloja vaan konkursseja"
Siis tietosi mukaan nykyinen hallitus on mafia? Onhan paljonkin uutisoitu että nykyisen hallituksen toimet vähentävät verotuloja ja lisänneet huomattavasti konkursseja.
Tuottavat yritykset vaativat maksavia asiakkaita ja nykyinen hallitushan tuhoaa ostovoimaa kuten varmaan olet huomannut. Anonyymi kirjoitti:
"Nuo ay mafian temput eivät lisää verotuloja vaan konkursseja"
Siis tietosi mukaan nykyinen hallitus on mafia? Onhan paljonkin uutisoitu että nykyisen hallituksen toimet vähentävät verotuloja ja lisänneet huomattavasti konkursseja.
Tuottavat yritykset vaativat maksavia asiakkaita ja nykyinen hallitushan tuhoaa ostovoimaa kuten varmaan olet huomannut.Ei kannata rulla tänne, jos et lukemaasi ymmärrä Lyyli!
- Anonyymi
Se on hallitus, joka päätöksillään aiheuttaa konkursseja ja työttömyyden
kasvua, koska hallitus on vienyt kansalaisilta ostovoiman.
Pitääkö vääntää rautalangasta ? - Anonyymi
"Miksi sairaat eivät pääse enää lääkäriin, jos ei ole varaa mehiläisiin ?"
Se oli kansan tahto, jos Kokoomuksen ja Perussuomalaisten tyhjiin vaalilupauksiin uskoneet kansalaiset olisivat ymmärtäneet ennen vaaleja mihin ikävyyksiin noiden puolueiden äänestäminen johtaa, niin tilanne ei nyt olisi yhtä kriittinen. - Anonyymi
Lääkäriin on todella vaikea päästä.Leikkausjonossa saa jonottaa henkitoreissaan.Päivystyksistä en viitsi mainita ja ambulanssia ei saa.Terveet ja ne rikkaat joilla palvelu pelaa 24/7 viitsivätkin haistatella.
- Anonyymi
Meillä Tampereella Terveyskeskuksen puhelimessa vastaa Mehiläisen sairaanhoitaja/apuhoitaja. Tekee hoitotarpeen arvion. Parin uuden soiton jälkeen tekee oikein reseptin jostain itsehoitolumelääkkeestä. Sitten kun asiakas ei enää pysty/jaksa soittaa, kirjaa asiakkaan tervehtyneeksi.
Käy se näinkin. Jos eivät sauna, terva ja viina auta, niin tauti on kuolemaksi.☠️⚰️
- Anonyymi
Kun julkinen puoli ensiksi rampautetaan, niin on helppo rummuttaa yksityisten terveysjättien puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986