Eli mun kysymys on onko kenelläkään tietoa vaikuttaa esim psykoosilääkkeet tai Deprakine miesten lisääntymiskykyyn tai lamictal?
Vaikuttaako mielialalääkkeet lisääntymiskykyyn miehillä?
Anonyymi-ap
5
203
Vastaukset
- Anonyymi
Että siis lisää psyykkisesti sairaita maailmaan? Kuka ne sun jälkeläiset edes hoitaisi ja huoltaisi? Yhteiskunnan velvollisuusko?
- Anonyymi
Törkeä kirjoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeä kirjoitus
Niin on. Mutta miksi sairaiden pitäisi lisääntyä muiden taakaksi? Kuka kaikki hoitaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Mutta miksi sairaiden pitäisi lisääntyä muiden taakaksi? Kuka kaikki hoitaa?
Minä olen ollut pitkään sairas, ja siitä huolimatta olen hoitanut lapseni aikuisuuteen asti.
- Anonyymi
Onko kenelläkään tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293