Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös semmoinen ihminen joka huomataan jos tulet samaan tilaan, ainakin näin luulen. Semmonen karismaattinen.
Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
21
5914
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla samanlainen ajatus eräästä. Kuin omasta kynästä.
- Anonyymi
Ehkä meillä on sama kaipauksen kohde? 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä meillä on sama kaipauksen kohde? 🫢
Kyllä naisilla on jalat vetelänä usein hänet nähdessään. Näemme paljon ihmisiä päivän aikana. Näen nää jutut ja tiedän kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä naisilla on jalat vetelänä usein hänet nähdessään. Näemme paljon ihmisiä päivän aikana. Näen nää jutut ja tiedän kyllä.
Ai jaa. 🫤 Hänellä on valinnanvaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä on. Sehän siinä onkin. Voin tyytyä nauttimaan siitä mitä on ja elää hetkessä. Nauttia mukavasta seurasta. 🥰 Mitäpä sitä kilpailemaan. Omana itsenään parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että veis olemuksellaan miehetkin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että veis olemuksellaan miehetkin. 😂
Oikeassa olet.
- Anonyymi
Muistutammeko toisiamme? Sinä olet alfanaaras.
- Anonyymi
Heh. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. 😅
Laulun nainen 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laulun nainen 🫠
Minkä laulun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä laulun?
Jokaisen joka kertoo rakkaudesta❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä laulun?
Musta on tehty vaan horahtava laulu 😂😂😂 t. Nainen sicustay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta on tehty vaan horahtava laulu 😂😂😂 t. Nainen sicustay
Peräti*sivusta
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tämä ei sitten ollut minulle.
- Anonyymi
Ma-miehen charmi on, usein vastustamaton. Dum se dum Cha Cha Cha.
- Anonyymi
Rakastan j-naista en kestä tätä enää 💔
- Anonyymi
Nahka hanskat taskussa.
- Anonyymi
Only youuuuuuuu can make all this world seem right only youuuuuuuu
- Anonyymi
Tiedostan että minusta on helppo pitää tuntematta oikeastaan juurikaan. Pohjimmiltani olen melko vaikea ihminen. On toki helpompi hyväksyä muidenkin puutteellisuutta tietäessään kykenevänsä paljoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356561JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214497Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5322832Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai652314Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342086- 331914
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311571- 391546
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!371456Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71341