Mitä läheisesi ajattelevat hänestä?

Anonyymi-ap

Olisitteko unelmapari, vai pilaisitteko toistenne elämän?

Tekisikö hän sinusta paremman ihmisen, vai saako aikaan ystäviltä lähinnä silmien pyörittelyä?

Tuleeko tsemppiä, vai yritetäänkö takoa järkeä päähän?

Mitä ajatuksia läheisten reaktiot sinussa herättävät?

29

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meitä pidettäisiin unelmaparina.

• Anonyymi

Ketkä pitäisivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä pitäisivät

Kaikki tuntemani ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset.

Tosi sulosta❤️

• Unelmapari.

Hän saa mut hohkaan posiitivista energiaa.

Tsemppiä.

Iskän kaa tulis toimeen, heil sama lempi drinksukin

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta 😍🥰

• Anonyymi

Olisimme upea pari. Vielä upeampi toisillemme. 👩‍❤️‍👨

• Anonyymi

King & Queen 💞

• Anonyymi

Läheiset eivät tiedä hänestä.

Jos tietäisivät, olisivat onnellisia puolestani ja sanoisivat, että sovimme tosi hyvin yhteen. Äiti varsinkin olisi onnensa kukkuloilla jos päädyttäisiin yhteen.

• Anonyymi

Niin, ja ystävät sanoisivat varmasti kuorossa "VIHDOINKIN!! Kylläpä jouduit hakea kauan! 😂"

• Anonyymi

Tykkäisiköhän hänen äitinsä minusta? Oma äitini olisi ehkä epäileväinen hänen suhteen

• Anonyymi

Mun mielessä oltais hyvä pari. Läheisistä en tiedä, jotkut omista eivät varmaan pidä. Epäilen myös, että osa hänen ystävistä ei pidä minusta. Itselle ei ole mitään merkitystä mitä mieltä muut ovat. Oikeat ystävät kyllä hyväksyy kumppanin, jonka itse valitsen.

• Anonyymi

Miksi ei pitäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei pitäisi?

Ilmeisesti kuppaat proosailevalta palstasedältä mitä tahansa tietoa, minkä ajattelet edesauttavan patologista ajattelua

• Anonyymi

Jatko kysymys,salaatko hänet suvulta ja kavereilta?Miksi näin?
      Olen eri en ap.

• Anonyymi

En tietenkään, miksi salaisin ja miten se olisi edes mahdollista jos olisimme yhdessä.

• Anonyymi

Eivät he tietääkseni mieti asiasta mitään, sillä eihän heillä ole mitään syytä olettaa tuollaista. Eikä heistä kukaan edes tunne häntä. Äitini on kerran nähnyt hänet, muut eivät edes sitä.

• Anonyymi

No kaikki olis varmaan leuka auki, että vihdoin toi nainen löysi jonkun jonka kelpuuttaa! Ja miehestä ajattelisivat että huh huh, on varmaan aikamoinen ori, niinkuin onkin ❤️

Ja läheiset hyväksyy kyllä, muilla ei mitään väliä.

• Anonyymi

Jopas oli 🤠👍

• Anonyymi

Sama omalla kohdalla. Kaikki pitäisi miestä jonain supersankarina, koska "kelpasi" mulle. 😂 Ovat tottuneet siihen, että ei tuo koskaan ketään huoli. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopas oli 🤠👍

Jopas jopas jotakin! Joku poistaa kommentteja koko ajan 😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama omalla kohdalla. Kaikki pitäisi miestä jonain supersankarina, koska "kelpasi" mulle. 😂 Ovat tottuneet siihen, että ei tuo koskaan ketään huoli. 😅

Niih, minä tiedän mitä haluan enkä siitä tingi, olen mielummin yksin kuin otan jonkun herra tossavaisen tuohon huohottamaan niskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niih, minä tiedän mitä haluan enkä siitä tingi, olen mielummin yksin kuin otan jonkun herra tossavaisen tuohon huohottamaan niskaan.

Vahvasti sama meininki! 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvasti sama meininki! 🙂

No niinhän se on beibz 😉

• Anonyymi

Äitini ainakin pitää hänestä. Välillä kysellytkin mitähän sille kuuluu . Ja edesmennyt mummoni piti myös.

• Anonyymi

Luokkapetturuus tulee ekana mieleen

• Anonyymi

Ei minua hirveästi mietitytä mitä muut ajattelee. Tämä on minun elämä ja hänellä hänen elämä. Jos halutaan tehdä siitä yhteinen elämä, niin se ei muilta pois. Ne ketkä ei hyväksy, voi jäädä meidän ringin ulkopuolelle 😊

• Anonyymi

Runggurinki

• Anonyymi

Pitäisikö miettiä ja välittää mitä muut mieltä? En ole lupia kysellyt jos jostain tykkään tai en. Enkä kysy en myöskään selittele kelleen koska ei kuulu muille. Mun ihan oma asia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      224
      4711
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3480
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      267
      2025
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1862
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      103
      977
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      787
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61