Olisitteko unelmapari, vai pilaisitteko toistenne elämän?
Tekisikö hän sinusta paremman ihmisen, vai saako aikaan ystäviltä lähinnä silmien pyörittelyä?
Tuleeko tsemppiä, vai yritetäänkö takoa järkeä päähän?
Mitä ajatuksia läheisten reaktiot sinussa herättävät?
Mitä läheisesi ajattelevat hänestä?
29
542
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä pidettäisiin unelmaparina.
- Anonyymi
Ketkä pitäisivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä pitäisivät
Kaikki tuntemani ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuntemani ihmiset.
Tosi sulosta❤️
Unelmapari.
Hän saa mut hohkaan posiitivista energiaa.
Tsemppiä.
Iskän kaa tulis toimeen, heil sama lempi drinksukin- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta 😍🥰
- Anonyymi
Olisimme upea pari. Vielä upeampi toisillemme. 👩❤️👨
- Anonyymi
King & Queen 💞
- Anonyymi
Läheiset eivät tiedä hänestä.
Jos tietäisivät, olisivat onnellisia puolestani ja sanoisivat, että sovimme tosi hyvin yhteen. Äiti varsinkin olisi onnensa kukkuloilla jos päädyttäisiin yhteen.- Anonyymi
Niin, ja ystävät sanoisivat varmasti kuorossa "VIHDOINKIN!! Kylläpä jouduit hakea kauan! 😂"
- Anonyymi
Tykkäisiköhän hänen äitinsä minusta? Oma äitini olisi ehkä epäileväinen hänen suhteen
- Anonyymi
Mun mielessä oltais hyvä pari. Läheisistä en tiedä, jotkut omista eivät varmaan pidä. Epäilen myös, että osa hänen ystävistä ei pidä minusta. Itselle ei ole mitään merkitystä mitä mieltä muut ovat. Oikeat ystävät kyllä hyväksyy kumppanin, jonka itse valitsen.
- Anonyymi
Miksi ei pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pitäisi?
Ilmeisesti kuppaat proosailevalta palstasedältä mitä tahansa tietoa, minkä ajattelet edesauttavan patologista ajattelua
- Anonyymi
Jatko kysymys,salaatko hänet suvulta ja kavereilta?Miksi näin?
Olen eri en ap.- Anonyymi
En tietenkään, miksi salaisin ja miten se olisi edes mahdollista jos olisimme yhdessä.
- Anonyymi
Eivät he tietääkseni mieti asiasta mitään, sillä eihän heillä ole mitään syytä olettaa tuollaista. Eikä heistä kukaan edes tunne häntä. Äitini on kerran nähnyt hänet, muut eivät edes sitä.
- Anonyymi
No kaikki olis varmaan leuka auki, että vihdoin toi nainen löysi jonkun jonka kelpuuttaa! Ja miehestä ajattelisivat että huh huh, on varmaan aikamoinen ori, niinkuin onkin ❤️
Ja läheiset hyväksyy kyllä, muilla ei mitään väliä.- Anonyymi
Jopas oli 🤠👍
- Anonyymi
Sama omalla kohdalla. Kaikki pitäisi miestä jonain supersankarina, koska "kelpasi" mulle. 😂 Ovat tottuneet siihen, että ei tuo koskaan ketään huoli. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas oli 🤠👍
Jopas jopas jotakin! Joku poistaa kommentteja koko ajan 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama omalla kohdalla. Kaikki pitäisi miestä jonain supersankarina, koska "kelpasi" mulle. 😂 Ovat tottuneet siihen, että ei tuo koskaan ketään huoli. 😅
Niih, minä tiedän mitä haluan enkä siitä tingi, olen mielummin yksin kuin otan jonkun herra tossavaisen tuohon huohottamaan niskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih, minä tiedän mitä haluan enkä siitä tingi, olen mielummin yksin kuin otan jonkun herra tossavaisen tuohon huohottamaan niskaan.
Vahvasti sama meininki! 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvasti sama meininki! 🙂
No niinhän se on beibz 😉
- Anonyymi
Äitini ainakin pitää hänestä. Välillä kysellytkin mitähän sille kuuluu . Ja edesmennyt mummoni piti myös.
- Anonyymi
Luokkapetturuus tulee ekana mieleen
- Anonyymi
Ei minua hirveästi mietitytä mitä muut ajattelee. Tämä on minun elämä ja hänellä hänen elämä. Jos halutaan tehdä siitä yhteinen elämä, niin se ei muilta pois. Ne ketkä ei hyväksy, voi jäädä meidän ringin ulkopuolelle 😊
- Anonyymi
Runggurinki
- Anonyymi
Pitäisikö miettiä ja välittää mitä muut mieltä? En ole lupia kysellyt jos jostain tykkään tai en. Enkä kysy en myöskään selittele kelleen koska ei kuulu muille. Mun ihan oma asia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244711Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233480Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2672025Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81862Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin103977- 30787
- 61767
- 176750