Kävin vkl Kuopiossa eräässä kylpylässä ja kun höyrysaunassa sain olla yksin, pääsin runkkaamaan spermat lattialle...Ihanaaaa! Seisokkia lisäsi eräs muodokas nainen bikineisssä kylpylässä. Ilo oli keinuvaa lantiota litteää vatsaa katsella....
Olipa ihana hetki höyrysaunassa....
16
2269
Vastaukset
- Anonyymi
Mene heti siivoamaan jälkesi senkin runkkari
- Anonyymi
Minua kerran höyrysaunassa runkkasi nuori tyttö.
- Anonyymi
No se olis ollutkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se olis ollutkin....
En tiedä ikää mutta kuulosti tosi nuorelta.
- Anonyymi
Apinat ääntelee just noin, ainakin simpanssit. Kuka opetti kirjoittamaan?
- Anonyymi
Siivooja kyllä siivosi paikat sitten lopuksi:) Olis vaan tullut höyrysaunaan kanssani...
- Anonyymi
Kuopion höyryissä on kyllä kiva ruiskia.
- Anonyymi
Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat
- Anonyymi
Kunpa sattuisin yhtäaikaa sun kaa! Saisit ruiskua mun isoille tisseille, nam!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat
Olisipa ollut ihana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa ollut ihana...
Tuu huomenna kuopion höyryihin
- Anonyymi
Täällä yks nainen huutelee! Tänään tiistaina iltapäivä/alkuilta olen menossa Kuopion höyryihin ja toivottavasti sattuis että tulee joku kiva mies samaan aikaan ruiskimaan😉
- Anonyymi
Vittu teitä uimahalli-, ja kylpylärunkkareita. Runkatkaa kotona!
- Anonyymi
Spede haukkuu kotirunkkareita, koska pitää uimahallissa runkkaamista parempi tasoisena. Kai runkkareillakin on oma luokkayhteiskunta.
- Anonyymi
Olinkohan minä😌😌 höyrysaunassa olisin esitellyt itseäni sulle jos olisin nähnyt että runkkaat
- Anonyymi
Mun fantasia on, että höyryissä aloitettu himo vietäisiin loppuun vanhemman herrasmiehen /miesten kanssa hotellihuoneen syleilyssä. Avaisin reidet ja molemmat reiät olisi käytössä
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812