Olipa ihana hetki höyrysaunassa....

Anonyymi-ap

Kävin vkl Kuopiossa eräässä kylpylässä ja kun höyrysaunassa sain olla yksin, pääsin runkkaamaan spermat lattialle...Ihanaaaa! Seisokkia lisäsi eräs muodokas nainen bikineisssä kylpylässä. Ilo oli keinuvaa lantiota litteää vatsaa katsella....

16

2493

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene heti siivoamaan jälkesi senkin runkkari

• Anonyymi

Minua kerran höyrysaunassa runkkasi nuori tyttö.

• Anonyymi

No se olis ollutkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se olis ollutkin....

En tiedä ikää mutta kuulosti tosi nuorelta.

• Anonyymi

Apinat ääntelee just noin, ainakin simpanssit. Kuka opetti kirjoittamaan?

• Anonyymi

Siivooja kyllä siivosi paikat sitten lopuksi:) Olis vaan tullut höyrysaunaan kanssani...

• Anonyymi

Kuopion höyryissä on kyllä kiva ruiskia.

• Anonyymi

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

• Anonyymi

Kunpa sattuisin yhtäaikaa sun kaa! Saisit ruiskua mun isoille tisseille, nam!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

Olisipa ollut ihana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa ollut ihana...

Tuu huomenna kuopion höyryihin

• Anonyymi

Täällä yks nainen huutelee! Tänään tiistaina iltapäivä/alkuilta olen menossa Kuopion höyryihin ja toivottavasti sattuis että tulee joku kiva mies samaan aikaan ruiskimaan😉

• Anonyymi

Vittu teitä uimahalli-, ja kylpylärunkkareita. Runkatkaa kotona!

• Anonyymi

Spede haukkuu kotirunkkareita, koska pitää uimahallissa runkkaamista parempi tasoisena. Kai runkkareillakin on oma luokkayhteiskunta.

• Anonyymi

Olinkohan minä😌😌 höyrysaunassa olisin esitellyt itseäni sulle jos olisin nähnyt että runkkaat

• Anonyymi

Mun fantasia on, että höyryissä aloitettu himo vietäisiin loppuun vanhemman herrasmiehen /miesten kanssa hotellihuoneen syleilyssä. Avaisin reidet ja molemmat reiät olisi käytössä

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      58
      4411
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      104
      3301
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1108
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      793
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      781
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      103
      780
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe