Kävin vkl Kuopiossa eräässä kylpylässä ja kun höyrysaunassa sain olla yksin, pääsin runkkaamaan spermat lattialle...Ihanaaaa! Seisokkia lisäsi eräs muodokas nainen bikineisssä kylpylässä. Ilo oli keinuvaa lantiota litteää vatsaa katsella....
Olipa ihana hetki höyrysaunassa....
16
2493
Vastaukset
- Anonyymi
Mene heti siivoamaan jälkesi senkin runkkari
- Anonyymi
Minua kerran höyrysaunassa runkkasi nuori tyttö.
- Anonyymi
No se olis ollutkin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se olis ollutkin....
En tiedä ikää mutta kuulosti tosi nuorelta.
- Anonyymi
Apinat ääntelee just noin, ainakin simpanssit. Kuka opetti kirjoittamaan?
- Anonyymi
Siivooja kyllä siivosi paikat sitten lopuksi:) Olis vaan tullut höyrysaunaan kanssani...
- Anonyymi
Kuopion höyryissä on kyllä kiva ruiskia.
- Anonyymi
Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat
- Anonyymi
Kunpa sattuisin yhtäaikaa sun kaa! Saisit ruiskua mun isoille tisseille, nam!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat
Olisipa ollut ihana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa ollut ihana...
Tuu huomenna kuopion höyryihin
- Anonyymi
Täällä yks nainen huutelee! Tänään tiistaina iltapäivä/alkuilta olen menossa Kuopion höyryihin ja toivottavasti sattuis että tulee joku kiva mies samaan aikaan ruiskimaan😉
- Anonyymi
Vittu teitä uimahalli-, ja kylpylärunkkareita. Runkatkaa kotona!
- Anonyymi
Spede haukkuu kotirunkkareita, koska pitää uimahallissa runkkaamista parempi tasoisena. Kai runkkareillakin on oma luokkayhteiskunta.
- Anonyymi
Olinkohan minä😌😌 höyrysaunassa olisin esitellyt itseäni sulle jos olisin nähnyt että runkkaat
- Anonyymi
Mun fantasia on, että höyryissä aloitettu himo vietäisiin loppuun vanhemman herrasmiehen /miesten kanssa hotellihuoneen syleilyssä. Avaisin reidet ja molemmat reiät olisi käytössä
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse654444Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973688Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.201887Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 85841
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105807- 44803
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764