Olipa ihana hetki höyrysaunassa....

Anonyymi-ap

Kävin vkl Kuopiossa eräässä kylpylässä ja kun höyrysaunassa sain olla yksin, pääsin runkkaamaan spermat lattialle...Ihanaaaa! Seisokkia lisäsi eräs muodokas nainen bikineisssä kylpylässä. Ilo oli keinuvaa lantiota litteää vatsaa katsella....

16

2423

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene heti siivoamaan jälkesi senkin runkkari

• Anonyymi

Minua kerran höyrysaunassa runkkasi nuori tyttö.

• Anonyymi

No se olis ollutkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se olis ollutkin....

En tiedä ikää mutta kuulosti tosi nuorelta.

• Anonyymi

Apinat ääntelee just noin, ainakin simpanssit. Kuka opetti kirjoittamaan?

• Anonyymi

Siivooja kyllä siivosi paikat sitten lopuksi:) Olis vaan tullut höyrysaunaan kanssani...

• Anonyymi

Kuopion höyryissä on kyllä kiva ruiskia.

• Anonyymi

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

• Anonyymi

Kunpa sattuisin yhtäaikaa sun kaa! Saisit ruiskua mun isoille tisseille, nam!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

Olisipa ollut ihana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa ollut ihana...

Tuu huomenna kuopion höyryihin

• Anonyymi

Täällä yks nainen huutelee! Tänään tiistaina iltapäivä/alkuilta olen menossa Kuopion höyryihin ja toivottavasti sattuis että tulee joku kiva mies samaan aikaan ruiskimaan😉

• Anonyymi

Vittu teitä uimahalli-, ja kylpylärunkkareita. Runkatkaa kotona!

• Anonyymi

Spede haukkuu kotirunkkareita, koska pitää uimahallissa runkkaamista parempi tasoisena. Kai runkkareillakin on oma luokkayhteiskunta.

• Anonyymi

Olinkohan minä😌😌 höyrysaunassa olisin esitellyt itseäni sulle jos olisin nähnyt että runkkaat

• Anonyymi

Mun fantasia on, että höyryissä aloitettu himo vietäisiin loppuun vanhemman herrasmiehen /miesten kanssa hotellihuoneen syleilyssä. Avaisin reidet ja molemmat reiät olisi käytössä

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe