Olipa ihana hetki höyrysaunassa....

Anonyymi-ap

Kävin vkl Kuopiossa eräässä kylpylässä ja kun höyrysaunassa sain olla yksin, pääsin runkkaamaan spermat lattialle...Ihanaaaa! Seisokkia lisäsi eräs muodokas nainen bikineisssä kylpylässä. Ilo oli keinuvaa lantiota litteää vatsaa katsella....

16

2322

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene heti siivoamaan jälkesi senkin runkkari

• Anonyymi

Minua kerran höyrysaunassa runkkasi nuori tyttö.

• Anonyymi

No se olis ollutkin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se olis ollutkin....

En tiedä ikää mutta kuulosti tosi nuorelta.

• Anonyymi

Apinat ääntelee just noin, ainakin simpanssit. Kuka opetti kirjoittamaan?

• Anonyymi

Siivooja kyllä siivosi paikat sitten lopuksi:) Olis vaan tullut höyrysaunaan kanssani...

• Anonyymi

Kuopion höyryissä on kyllä kiva ruiskia.

• Anonyymi

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

• Anonyymi

Kunpa sattuisin yhtäaikaa sun kaa! Saisit ruiskua mun isoille tisseille, nam!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tulla Kuopion höyryihin ja avata reittä että pillu näkyy miesten puolelle ja muhkeat tissit paljaana myös. Saa katsoa ja koskeakin! Anna saunassa vinkki niin uskallan avata jalat

Olisipa ollut ihana...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa ollut ihana...

Tuu huomenna kuopion höyryihin

• Anonyymi

Täällä yks nainen huutelee! Tänään tiistaina iltapäivä/alkuilta olen menossa Kuopion höyryihin ja toivottavasti sattuis että tulee joku kiva mies samaan aikaan ruiskimaan😉

• Anonyymi

Vittu teitä uimahalli-, ja kylpylärunkkareita. Runkatkaa kotona!

• Anonyymi

Spede haukkuu kotirunkkareita, koska pitää uimahallissa runkkaamista parempi tasoisena. Kai runkkareillakin on oma luokkayhteiskunta.

• Anonyymi

Olinkohan minä😌😌 höyrysaunassa olisin esitellyt itseäni sulle jos olisin nähnyt että runkkaat

• Anonyymi

Mun fantasia on, että höyryissä aloitettu himo vietäisiin loppuun vanhemman herrasmiehen /miesten kanssa hotellihuoneen syleilyssä. Avaisin reidet ja molemmat reiät olisi käytössä

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7379
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6046
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      154
      5385
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3332
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3300
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3284
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2517
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2429
    Aihe