Kuinka moni on muuttunut täällä negatiiviseksi. Ihan yleisen tän ilmapiirin takia? Jos vietätte aikaa positiivisessa ilmapiirissä se asenne korjattuu pikkuhiljaa. Huomaan että monelle hyökkäys on paras puolustus eikä edes yritetä käyttäytyä. Se on jokaisesta kirjoittajasta itsestään kiinni minkälaista tunnelmaa tänne luot. 🤔
Mietittekö koskaan kuinka tää ilmapiiri myrkyttää
30
228
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, suomalaiset on kateellisia nirppanokkia. Toisen onni on toiselta pois. Mä olen mielummin yksin kun tunnelman myrkyttäjien seurassa. Ehkä tätä palstan lukemista pitäisi vähentää muutenkin. Toisaalta negatiivisuutta puhdistetaan maapallolta niin eiköhän tämä kohta iloksi muutu☺️
- Anonyymi
Voisitko siinä tapauksessa itsesi kesken filosofioiva palstan setämies harkita kaikenlaisen ulinan lopettamista kokonaisuudessaan?
- Anonyymi
Et tunnista negatiivisuutta
- Anonyymi
Eikä se nyt tarvitse olla edes onnesta kyse vaan peruskäytöksestä. Ei se v* ttuilu kenestäkään mielenkiintoista tee tai auta onnea löytämään.
- Anonyymi
Jättää nuo naisina esiintyvän sekopåån jutut huomioimatta, eiköhän palsta kohta rauhoitu kun laatikkoprse saa tuta
- Anonyymi
Koskakoskakoska? Aika antikliimaksi on, kun samat jutut pyörii kun palstan avaa. Ehkä nämä ekstrakuukkelit sen tekee myös.
- Anonyymi
Tiedätkö sä mitä noi "ihmiset" touhuu tosielämässä¿ Minä tiedän, ja siitä on leikki kaukana.
- Anonyymi
En tiedä. Enkä halua tietää. En ole tutustumassa täällä kehenkään. Tämä on keskustelupalsta.
- Anonyymi
Et edes tiedä miten asenne näkyy ihmisestä
Näemmä
Huolestuttavaa- Anonyymi
Sekin kummallista et kirjoitat mulle niinkuin tunnetaisiin? Enemmän huolestuttavaa se.
- Anonyymi
Koko Suomen ilmapiiri on muuttunut. Epätoivo leviää.
Varmaan moni kelarottien haukkuja ja syyllistäjä on jo itsekkin päätynyt konkurssin kautta luukulle ja lisää jonottajia tulossa.
Ratkaiskaapa nyt sitten tämä paskasoosi kun olette sen omilla erinomaisiksi kehutuilla taidoillanne keittäneet.
Zelekin on varautunut tulevaan ja ostanut miljoonalukaalin rikkaiden paratiisista ja tyhmät on sen maksaneet.- Anonyymi
Henkilökohtaisesti en ole tälläistä m* llkuasenne ilmapiiriä kohdannut muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaisesti en ole tälläistä m* llkuasenne ilmapiiriä kohdannut muualla kuin täällä.
Kyllä somessa näkyy yleinen viha ja katkeruus joka on vähintään yhtä vastenmielistä kun täälä. Naisten kateellinen pahantahtoisuus näkyy katseissa kadullakin vaikka itse on hymyilevä ja ystävällinen. Enkä puhu mistään katkerista vanhuksista.
Yleisintähän on syyttää että mt:t täälä sekoilee ja heittää paskaa, mutta itselle kyllä tullut tavallisen suomalaisen ihmisen sisäinen elämä niin selväksi erityisesti viime vuosina, että mieluummin vietän aikaani skitsojen ja vammasten kanssa kun tavisten🤮
Vaikeat ajat näyttää, mistä puusta ihminen on veistetty. Terveet ihmiset ei käänny toisiaan vastaan vaan rakentaa yhdessä ja auttaa toisiaan selviämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä somessa näkyy yleinen viha ja katkeruus joka on vähintään yhtä vastenmielistä kun täälä. Naisten kateellinen pahantahtoisuus näkyy katseissa kadullakin vaikka itse on hymyilevä ja ystävällinen. Enkä puhu mistään katkerista vanhuksista.
Yleisintähän on syyttää että mt:t täälä sekoilee ja heittää paskaa, mutta itselle kyllä tullut tavallisen suomalaisen ihmisen sisäinen elämä niin selväksi erityisesti viime vuosina, että mieluummin vietän aikaani skitsojen ja vammasten kanssa kun tavisten🤮
Vaikeat ajat näyttää, mistä puusta ihminen on veistetty. Terveet ihmiset ei käänny toisiaan vastaan vaan rakentaa yhdessä ja auttaa toisiaan selviämään.Minä olen tavannut somessa ihania kauniita mukavia ja naisia. Jotka ovat nostaneet minut suosta jossa olin. Ja olen siis itsekin nainen. Se on tämä ilmapiiri ei tarvitse kuin olla yksi joka on katkera ja kateellinen heti kaikki leimataan samaan kastiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tavannut somessa ihania kauniita mukavia ja naisia. Jotka ovat nostaneet minut suosta jossa olin. Ja olen siis itsekin nainen. Se on tämä ilmapiiri ei tarvitse kuin olla yksi joka on katkera ja kateellinen heti kaikki leimataan samaan kastiin.
Oletko tosiaan noin tyhmä.Etkö ymmärrä ettei sinun vuoksi sitä tehdä.Sitä tehdään siksi että ärsytetään toista naista sillä Sinua nostetaan toisen kustanuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä.Etkö ymmärrä ettei sinun vuoksi sitä tehdä.Sitä tehdään siksi että ärsytetään toista naista sillä Sinua nostetaan toisen kustanuksella.
Lisään.olet edelleen se sama mikä aina ennenkin ennen sitä toista naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tehdään? Nostetaan kenelle? Ketä toista naista. Mä en koe millään tavalla uhkana tai kateutta kellekään naiselle täällä. Enemmänkin itsestäni vastenmielistä toisten haukkuminen varsin naiset kun haukkuu toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään.olet edelleen se sama mikä aina ennenkin ennen sitä toista naista.
Juu olen sama kuin ennen. Ennen moniakin naisia. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olen sama kuin ennen. Ennen moniakin naisia. 😂
Tuo jolle vastasin kertoi olleensa kuopassa.Siellä se tulee pysyyn jos tollo luulee yhtäkkiä siitä olleen kiinnostuttu ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jolle vastasin kertoi olleensa kuopassa.Siellä se tulee pysyyn jos tollo luulee yhtäkkiä siitä olleen kiinnostuttu ihmisenä.
Kun yhtäkkiä tulee muka ystäviä ympärille niin kannattas vähä miettiä miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tavannut somessa ihania kauniita mukavia ja naisia. Jotka ovat nostaneet minut suosta jossa olin. Ja olen siis itsekin nainen. Se on tämä ilmapiiri ei tarvitse kuin olla yksi joka on katkera ja kateellinen heti kaikki leimataan samaan kastiin.
Somessa hypetetään. IRL saat vetää ranteet auki eikä kukaan välitä ja siitä riittää esimerkkejä julkisuuden henkilöitä myöten.
Tietysti on myös joitain aidosti positiivisia kokemuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeat ajat näyttää, mistä puusta ihminen on veistetty. Terveet ihmiset ei käänny toisiaan vastaan vaan rakentaa yhdessä ja auttaa toisiaan selviämään.Sinä heität pskaa kiusatakses sillä stalkkerikohteita.Kommentti pska kertoo ihan muuta kuin mitä yrität naamioida sillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh. Sehän olen minä. On mulla ollut ennenkin ystäviä. Varmaan siksi että olen alkanut kirjoitella ihmisten kanssa. 😂 Ei ne multa mitään vailla ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on paljon exiä sillä tää on ikävä palsta.Kyllä exät jotka on aggressiivisia vainoojia tietää mistä voi entisen löytää.Varsinkin jos on lukenut vaikka exänsä muistiinpanot salaa ja tietää et se käy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somessa hypetetään. IRL saat vetää ranteet auki eikä kukaan välitä ja siitä riittää esimerkkejä julkisuuden henkilöitä myöten.
Tietysti on myös joitain aidosti positiivisia kokemuksia.Jos sinä et kykene normaali ihmissuhteita luomaan turha muita syyttää. Ehkäpä asenteesi on p* rseestä ja kommikaatio taidot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on paljon exiä sillä tää on ikävä palsta.Kyllä exät jotka on aggressiivisia vainoojia tietää mistä voi entisen löytää.Varsinkin jos on lukenut vaikka exänsä muistiinpanot salaa ja tietää et se käy täällä.
Voi olla. Mulla exäni kanssa ihan hyvät välit. Eli ei kokemusta tuollaisesta.
- Anonyymi
Tänne on pesiytynyt kohta 2 vuotta jotku kiusaajat joten turha odottaa että lopeta takaisin annon.Olen valmis meneen loppuun asti.
- Anonyymi
Sehän tervettä puhetta. Eipä siinä ois valinta jäädä märehtimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tervettä puhetta. Eipä siinä ois valinta jäädä märehtimään
Voi harmi ,se ei minua kuluta.Älä yritäkkään lopettaa , siinä et onnistu.Minä teen tasan mitä minä haluan ja piste.
Voin sanoo exälle etten ole ikinä palaamas takas ja saan rakastaa ketä haluan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi ,se ei minua kuluta.Älä yritäkkään lopettaa , siinä et onnistu.Minä teen tasan mitä minä haluan ja piste.
Voin sanoo exälle etten ole ikinä palaamas takas ja saan rakastaa ketä haluan.Juu ei mua haittaa. Jotenkin vaan katkeruus ja viha sopivampi aihe alue. Sano se exällesi minä sillä tiedolla mitään tee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750