Mitä teen sitten kun aidosta oikeasta Kylmiksestä aika jättää, joudun luultavasti tekemään itsemurhan?
Ainoa ilo elämässäni on Kylmis
3
191
Vastaukset
- Anonyymi
Vai teenkö itsemurhan jo ennakoivasti että minun ei tarvitse kärsiä sitten kun kylmiksestä aika jättää?
- Anonyymi
Noh, melko samaistuttavaa. Ehkä sontaseppojen olisi aika perustaa uusi yhdistys, joka hoitaisi ammattilaiskeinoin tätä kyseistä pakkomiellettä,
- Anonyymi
Kylmis-pakkomielle (lat. Kylmis Kiimatus) on mielenterveysongelma, johon on saatavilla maksutonta hoitoa. Ilman apua et nimittäin voi jo vuosikausia jatkuneesta mielisairaudesta parantua. Onko sinut jo virallisesti diagnosoitu?
Pahimmillaan Kylmis-kiima voi johtaa pakkohoitoon psykiatriselle osastolle (potilaiden kesken: suljetulle). Moni kyllä aina väittää, että voisi lopettaa Kylmiksestä jauhamisen milloin vain haluaa, mutta omatoiminen lopettaminen voikin olla ylivoimaisen haastavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556