Mikäli haluat yli 30 vuotias nainen minun tosi ystäväkseni missä on välillä erotiikkaa niin vastaa tähän ja näe minua tämän jälkeen irl mahdollisimman pian.
Vastaa Vinkkejä siitä kun olet minut nähnyt.. Mitä sinulla on ollut päälläsi asuna, asun värit ja kirjoita paikasta missä näimme ja milloin ollaan nähty...
Aloitus ei ole suunnattu kenellekään.
Aloitus on auki huomiseen aamu kello 06.00 asti.
Helsingissä ei muuta.
Tosi ystävyyteen
Anonyymi-ap
5
110
Vastaukset
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Näitä oliki jo ikävä 🤣
- Anonyymi
Eihän tuo ukko katoa täältä ikinä 🤣 kuvittelee täältä römpsää saavansa ja hakkaa tyhmää päätä seinään hamaan tappiin asti 😅
- Anonyymi
Eihän me olla koskaan nähty, sinun mukaasi !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.194235- 274123
- 403980
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****443819Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2892195- 852045
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.362042- 601872
Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171737Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2431486