Logo
Valikko
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Aihealueet
Ryhmäseksi
Miksi on vaikeaa
Ollaan vaimon kanssa keskusteltu ja suunniteltu kimppaseksiä 1N ja 2M.
Olemme jopa puhuneet ketä haluaisimme mukaan.
Minulle olisi ok jos yksi kaveri panisi vaimoani ja vaimoni olisi mielellään tämän miehen kanssa.
Olemme suunnitelleet jo useita kertoja kysyä häntä mukaan kimppaan.
Aina kun olisi tarkoitus ehdottaa kimppaaeksiä niin sanat juuttuu kurkkuun eikä siitä tule mitään.
Olisiko vinkkiä miten toimia?
Tiedämme että kysymällä suoraan olisi paras.
T. Haluja on uskallusta ei
Haluja on uskallus puuttuu
5
389
Vastaukset
Varmaan tuossa eniten jännittää se, miten tutun kanssa ystävyyden jatko sujuisi jos hän ei olisikaan kiinnostunut aiheesta?
Toki tuo ensimmäinen hyppy tähän maailmaan on se jännittävin ja ainakin itselläni on perhosia vatsanpohjassa jokaisella kerralla, vaikka kokemuksia nyt ei aivan mielettömän paljon olekaan.
Olisiko kuitenkin helpompi aloittaa jonkun ei niin tutun kanssa? Vaikka se tutun kanssa aiheeseen tutustuminen voi omalla tavallaan tuntuakin turvallisimmalta vaihtoehdolta.- Anonyymi
Voisiko saunaillan kautta luoda tunnelmaa kimpan toteuttamiseksi...
- Anonyymi
Tuo saunaillan kautta siirtyminen kaverin kanssa kimppaseksiin on luontevin tapa.
Meidän kaverin silmät olivat suurena kun vaimo sijoitti pyllynsä meidän väliin lauteilla.
Kun kysyttiin kaveria mukaan panemaan vaimoa niin aisa nousi täyteen mittaan. Anonyymi kirjoitti:
Tuo saunaillan kautta siirtyminen kaverin kanssa kimppaseksiin on luontevin tapa.
Meidän kaverin silmät olivat suurena kun vaimo sijoitti pyllynsä meidän väliin lauteilla.
Kun kysyttiin kaveria mukaan panemaan vaimoa niin aisa nousi täyteen mittaan.Tämä voisi olla kyllä se luontevin ja samalla turvallisin vaihtoehto. Kannatan!
- Anonyymi
Harrastin pari viikkoa sitten ryhmäseksiä kihlatun ja kaverin kanssa.
Ollaa 19&16 vuotiaita.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808