Hei olis kiva löytää e suomesta +100kg nais seuraa ei ylä ikä rajaa eikä ulkonäkö vaatimuksia kun vaan on yli100kg
Leikit ja fetissit
18
724
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yli 100kg? Kyselee N30, 120kg
- Anonyymi
En aloittajasta tiedä, mutta itse pidön kookkaammista naisista.
m32 - Anonyymi
Rubens-koon naiset, ihan iästä riippumatta ovat kaikista naisista ylivoimaisesti seksikkäimpiä ja kauneimpia.
- Anonyymi
Moi! Kiinnostaisko jutella? Täällä olis m40 PH-alueelta
- Anonyymi
M40 ja myös itselle iskee isommat ja muodokkaammat naiset...
- Anonyymi
Minkä ikänen itte oot?
Olen 58 v
- Anonyymi
Onks sul kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul kik?
Mulla ois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois.
No kukas mikäs?
- Anonyymi
Kapis100 kirjoitti:
Mistä päin olet mitä
KH alue.
- Anonyymi
Kapis100 kirjoitti:
Miten sää yhteyden
Hommaa KIK ja kerro mikä se on. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa KIK ja kerro mikä se on. 😏
Lisää nuoris
- Anonyymi
Löytyiskö pullea 18-40 ikäistä naista Lapista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826