Hei olis kiva löytää e suomesta +100kg nais seuraa ei ylä ikä rajaa eikä ulkonäkö vaatimuksia kun vaan on yli100kg
Leikit ja fetissit
18
838
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yli 100kg? Kyselee N30, 120kg
- Anonyymi
En aloittajasta tiedä, mutta itse pidön kookkaammista naisista.
m32 - Anonyymi
Rubens-koon naiset, ihan iästä riippumatta ovat kaikista naisista ylivoimaisesti seksikkäimpiä ja kauneimpia.
- Anonyymi
Moi! Kiinnostaisko jutella? Täällä olis m40 PH-alueelta
- Anonyymi
M40 ja myös itselle iskee isommat ja muodokkaammat naiset...
- Anonyymi
Minkä ikänen itte oot?
Olen 58 v
- Anonyymi
Onks sul kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul kik?
Mulla ois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois.
No kukas mikäs?
- Anonyymi
Kapis100 kirjoitti:
Mistä päin olet mitä
KH alue.
- Anonyymi
Kapis100 kirjoitti:
Miten sää yhteyden
Hommaa KIK ja kerro mikä se on. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaa KIK ja kerro mikä se on. 😏
Lisää nuoris
- Anonyymi
Löytyiskö pullea 18-40 ikäistä naista Lapista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979