Moni esiintyy täällä hallituksena ja väittää haluavansa siinä roolissa milloin mitäkin.
Minä, hallitus, haluan tappaa vanhukset, syödä pikkulapsia ja aloittaa sodan 😁😁😁
Se on mielestäni typerää koska hallituksen tavoitteet ja haluamiset ovat harvinaisen selkeitä ja ne löytyvät hallitusohjelmasta ja sitä toistavat hallituspuolueet.
Jos joku haluaa hallituksen haluavan jotain muuta, niin ainoa keino siihen on äänestää niitä, jotka ilmoittavathaluavansa juuri niitä asioita. Juttu on nimittäin niin, että poliittisten puolueiden ainoa tapa saada kannatusta asialleen on ilmaista tahtotilansa niin selkeästi, että äänestäjä ymmärtää.
Minä haluan, että halitus haluaa koska se vastaa poliittista mielipidettäni
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Wi täällä hallitus vastaa vaan kokoomusken ja peesujen kannattajat jotka luulee olevansa monimiljonäärejö,ja tekee ilmaistyötä,eikkaille miljonöäreille
Ihan kuten hyväntekeväis järjestöjen ilmaiset rahan kerääjöt keeäämrahaa hyväntekeväisyyjärjestön johtajalle saamaansa miljoona palkkaa ilmaoswki- Anonyymi
En usko, että oikeasti tiedät sitä, mitä muut ihmiset ajattelevattai luulevat 🤡🤡🤡
- Anonyymi
Miksi pitää olla fiksu?
Eikö me tyhmät saada lainkaan kirjoittaa tänne?
Jos ei tiedä, mitä muut haluaa, niin eikö sitä saa keksiä itse? - Anonyymi
No tuostahan Persut tykkää lisää mamuja
Purra ja satonen , urponen- Anonyymi
Mistä sinä tiedä, mistä joku toinen tykkää? 🤡🤡🤡
- Anonyymi
Kansa luovuttaa vaaleissa vallan kansanedustajille ajaa maan asioita. Eri puolueet ajavat eri asioita, eli oman kannattajaryhmänsä etuja. Se on ihan sama, mitä yksittäinen henkilö on mieltä, niin poliitikot ne päätökset tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865