Ja kannattavat maataloustukien uudistamista. Kepumaalaiset ovatkin tähän saakka saaneet elää sananmukaisesti pellossa kun tuet on laskettu pintaalojen mukaan eikä tuoton mukaan kuten yrittäjien kuuluu elää. Nyt haalitaan peltoaloja, joita ei edes viljellä ja vuosien välein heitä pakotetaan katkomaan edes pajut tulopelloiltaan. Ohimennen kuulin poliisilaitoksen pihassa viime keskiviikkona asioidessani, että, Kyyjärvellä viljelijä oli mennyt eläkeläisten rantatontille ja katkonut pihapuut ja napannut puut mukaan . Tämä tapahtunut varkain omistajalta. Luuleekohan kyseinen maanviljelijä ottavansa siitä lisää tukiaisia ? Tämätapahtunut ilman tontin omistajan lupaa. Melkoinen rikos..Oli uvia tapahtuneesta, mutta en jäänyt kuuntelemaan sivukorvalla enempää.
Sanotaan kepu vie tuhkatkin pesästä. Mutta nyt korjataan maataloustukien maksuperuste oikeaksi eli pinta alan mukaan. Hyvä niin.
Toivottavasti menit hoitavat asiat nyt oikeudenmukaisimmiksi.
Kerrankin suomalaismepit puhuvat asiaa
13
255
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin tarkoitat , että tukija ei makseta pinta alojen vaan tuoton mukaan? Näin se on rehtiä ja rehellistä.
- Anonyymi
Joo, kone se ehdottelee niitä näitä (liekö kepu sielläkin) tuoton mukaan tuet, mutta miten ylipäätään tukia maksetaan? Toisten verorahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kone se ehdottelee niitä näitä (liekö kepu sielläkin) tuoton mukaan tuet, mutta miten ylipäätään tukia maksetaan? Toisten verorahoja.
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunarit ne sinunkin sossu pummin tuet maksaa
Duunareita ei ole ellei ole yrityksiä, jotka palkkaavat duunareita. Marinin demarit kepun kanssa söivät verorahoja. Kulmunikin sanoi, että tukka nousee pystyyn kun otettiin niin paljon velkaa. Myöhemmin Kulmuni on vaihtanut vaalean tukkansa brunetiksi. Näyttäisikö nyt uskottavammalta.
- Anonyymi
Hyvä hyvä
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010944867.html- Anonyymi
Linkitystä kääkk
- Anonyymi
Kyllä itse agronomi tietää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkitystä kääkk
Etkö itse osaa?
- Anonyymi
Siinä kyllä puuvaras joutuu maksumieheksi ja rikosrekisteriin.
- Anonyymi
Oikein hyvä , tuet kokonaan pois!!!
- Anonyymi
Liikaa ilmaista rahaa kepulaisille.
- Anonyymi
Näennäisviljelijät joutuvat nyt nuolemaan näppejään.
- Anonyymi
Kepulaiset joutuvat kiristämään vyötään ja ehkä tekemään töitäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753