Hyvästi kaikille

Anonyymi-ap

Lopetin kirjoittelut palstalle. Oli kiva tutustua teihin. Joihinkin syvällisemmin.
Kaikkea hyvää teille elämässä❤️

🚬👩🏻‍🦳ja 🥸🤓

212

1950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No oli tämäkin yks esitys.

• Anonyymi

Tässä kävi niin kuin sanoit ettei se kaivattu yleensä löydy täältä. Jotkut kirjoitukset sai välillä niin luulemaan ja säikähtämäänkin. Esim se että joku tiesi autoni värin mutta ehkä se oli arvaus vaikka harvoin auton värinä punainen ensimmäisenä tulee kenellekään edes mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kävi niin kuin sanoit ettei se kaivattu yleensä löydy täältä. Jotkut kirjoitukset sai välillä niin luulemaan ja säikähtämäänkin. Esim se että joku tiesi autoni värin mutta ehkä se oli arvaus vaikka harvoin auton värinä punainen ensimmäisenä tulee kenellekään edes mieleen

Ja lisäksi se että täällä irlissä mun rakas on pohjoisesta kotoisin ja tämä tyyppi 🚬🧔sekoitti mun päätä kertomalla että on pohjoisesta ja ilmestyi tuolla hymiöllä ja jossain kerroin hänen kasvattaneen poskiparran. Aika creepyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäksi se että täällä irlissä mun rakas on pohjoisesta kotoisin ja tämä tyyppi 🚬🧔sekoitti mun päätä kertomalla että on pohjoisesta ja ilmestyi tuolla hymiöllä ja jossain kerroin hänen kasvattaneen poskiparran. Aika creepyä

Kyllähän se menee naisena kirjoitteleva hessu hoopo sillä tavalla, että niissä matadoreissa ei niin ole sitä eksotiikkaa jos on sieltä päin peräisin ha ei ehkä muutenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se menee naisena kirjoitteleva hessu hoopo sillä tavalla, että niissä matadoreissa ei niin ole sitä eksotiikkaa jos on sieltä päin peräisin ha ei ehkä muutenkaan

🥸🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut arvausta, se olin minä, joka kirjoitti punaisesta autosta. 🚗Mutta sä petyit minuun ja mä en uskaltanut enää sulle vastata. Käyn harvoin enää täällä lukemassakaan ja sitten törmäsin tähän viestiin. Olen surullinen...
        T. Nainen bussipysäkiltä

• Anonyymi

Kaikkea hyvää! Ihmisiä tulee ja menee. Kaikki eivät tykkää palstasta..

• Anonyymi

Kiitoksia ❤️näin se menee.
        Oli aivan mukava kokemus tämäkin mutta kannattaa panostaa oikeeseen elämään.
        Halusin olla reilu kaikkia kohtaan laittamalla tunnisteen yleensä, joskus saattoi unohtua mutta sillä tiesi kirjoittajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia ❤️näin se menee.
        Oli aivan mukava kokemus tämäkin mutta kannattaa panostaa oikeeseen elämään.
        Halusin olla reilu kaikkia kohtaan laittamalla tunnisteen yleensä, joskus saattoi unohtua mutta sillä tiesi kirjoittajan.

Oli reilua, että teit tunnisteen!
        Ja olet kaunis ihminen 🩷

• Anonyymi

Ripaisevaa. Jääkö jollain ikävä?

• Anonyymi

En usko 🚬👩🏻‍🦳🤓🥸

• Anonyymi

Sinulla varmaan jää emojien miestä ikävä, todellisuuden rakentumasi keskustelupalstalle siirtynyt teiniksi taantunut reesu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla varmaan jää emojien miestä ikävä, todellisuuden rakentumasi keskustelupalstalle siirtynyt teiniksi taantunut reesu.

🤣😂🥹

• Anonyymi

Mukavia muistoja ja mukavaa niin kauan kuin sitä kesti. Kiva oli trollata ja pitää hauskaa ja keppostella

🚬👩🏻‍🦳🥸🤓

• Anonyymi

Harmi ettei ehditty sänkyyn, olisin halunnut astua sinua kakkoseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi ettei ehditty sänkyyn, olisin halunnut astua sinua kakkoseen.

Sen uskon 🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Eli tämähän on se S nainen, vaihtaa varmasti roolia nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka S-nainen? En tunne enkä tiedä enkä ole törmännyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole. Lähinnä olen kokenut myötähäpeää tuon jutuista. Yrittää esittää välillä minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuule ole mikään s nainen,vaan naista esittävä e.tö mieheke! Originel pieni nainen myös tuo sama kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuule ole mikään s nainen,vaan naista esittävä e.tö mieheke! Originel pieni nainen myös tuo sama kiusaaja!

Tämä vaihe on gubbe kaikkein huvittavin kun alat itse juontamaan näitä hönöjä aloituksias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esko .mies,joka esiintyy S naisena! Kiusanneet s naista vuosikymmenien ajan! Jostain ovat erittäin kateellisia ja tuovat sen kiusaamisena ja pahoinpitelynä Syytöntä Snaista kohtaan!Taitaa olla mt porukkaa ja saaneet paljo muitakin mukaan! Gubbe ja mustasus!Ei ihme,jos ovat joutuneet lähtemään toisistakin asunnoista,näiden kaa ei pärjää kuin samanlaiset,miä itte ovat!

• Anonyymi

”Kaikkea hyvää teille elämässä” uskon joka sanan, Hahhah…hyvä kun lähdette

• Anonyymi

Ei tuu sua ainakaan ikävä 🥊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu sua ainakaan ikävä 🥊

Kyllä te täällä kiusaatte jatkossakin olette sen henkisiä ihmisiä☺️Haet vaan huomiota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä te täällä kiusaatte jatkossakin olette sen henkisiä ihmisiä☺️Haet vaan huomiota

En todellakaan. Mulla on muutakin tekemistä.
        Keskityn mun rakkauteen oikees elämäs❤️
        Muutan hänen kanssa yhteen
        🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Sinä gubbe se lähdet,eläpä nuolaista,ennenkuin tipahtaa!hullut hoitoon,kuten toi gubbe,oleggiym.hahmot!Ei ihme,jos paikkakunnan asiat on sekasin noiden takia.......

• Anonyymi

Huomiseen.

• Anonyymi

En tuu enää huomenna tai saattaa tässä vähän huomisen puolelle mennä mutta kun suljen niin suljen viimeisen kerran.

• Anonyymi

Niin, sitä en epäile ollenkaan ettet olisi kyyläämässä naisena esiintyjän viestejä ennen kuin urbaanikukko laulaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sitä en epäile ollenkaan ettet olisi kyyläämässä naisena esiintyjän viestejä ennen kuin urbaanikukko laulaa

Ihana oot kyllä ja mä rakastan sua höpöliini.😝🤓

• Anonyymi

🤓🥸 Pena kyllä nyt on murheissaan 🧐

• Anonyymi

Älä viitti, sä 🚬🧔aiheutit tämän että meni viimeinenkin mielenkiinto kirjoitteluihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti, sä 🚬🧔aiheutit tämän että meni viimeinenkin mielenkiinto kirjoitteluihin

🤓🥸 meidän tiimi ei ollut läheskään aina sinun käsialaa.

• Anonyymi

Enpäs lopettanut. Sitä paitsi olen täysin raitis, eli turha postata mitään sätkien kuvia.
      Kaikki päihtyneet pois palstalta kiitos. Teidän kirjoituksiin ei voi luottaa. Ootteko kemikaaleilla tuhonneet keskushermostonne vai miksi päässä huippaa ja arvostelukyky on mennyt?

• Anonyymi

Tästä aiheesta on turha kiistellä. Kukin tekee vapaa-aikana mitä haluaa. Minä ja mun rakas poltellaan
        Olen maailman onnellisin nyt kun meillä on toisemme❤️

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Saman tien vain naru kaulaan. Kulutatte yhteiskunnan varoja ja teidän läheiset kärsii. Ootte todellisia raspikurkkuja, suljemme korvat kun avaatte suunne, niin karmealta kuullostatte.

• Anonyymi

😂yrität vissiin puhua järkeä

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Oi yks kokoomus ja PS

• Anonyymi

Aika aikaansa kutaki trolli, onhan sulla varmasti jo uusi trollihahmo mietittynä 👈🥱

• Anonyymi

Älä unta näe. Nyt hyvästi. Ei tuu ikävä

• Anonyymi

Niin sinulta se miespuolinen aloittaja tuntuu nää nk palstareinkarnaatiot sujuvan

• Anonyymi
      • Anonyymi

oi oot nätti 😍

• Anonyymi

Muistakaahan kaikki elämän janoa tuntevat availla tämän palstaäijän viruslinkit mielellään firman koneella👍

• Anonyymi

Ihanainen 🤪😘🥰😍

• Anonyymi

Teitpä mokan julkaistuas kuvasi. Eipä silti, kaunis olet.Parisuhtees kannalta teit virheen.

• Anonyymi

Ei varman ole sun kuvia!

• Anonyymi

tuutko takaisin? Ja koska?

• Anonyymi

Eiiiiiiiiiiiiii. Et saa lopata. Et voi 😭😭😭😭😭Tule takaisin

• Anonyymi

Tulin takaisin.😘🤗🥰♥️

• Anonyymi

Luojalle kiitos, pidä toi.

• Anonyymi

Etkö tunne itse itseäsi koskaan yhtään naurettavaksi kun mumiset päivä päivän perään tälle naisena esiintyvälle äijälle kuin jollekin nemesiksellesi, jonka ehkä koko internetistä poistuminen olisi pienen elämäsi erävoitto?

• Anonyymi

Nainen kuin unelma 🥵

• Anonyymi

Kuuma puuma 😻

• Anonyymi

Nyt erehdyit henkilöstä

• Anonyymi

Tuohan on kuvassa 17-20 vee, mikä buuma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on kuvassa 17-20 vee, mikä buuma?

Varmaan vanhoja kuvia. 🤔

• Anonyymi

Kummasti alkoi kelpaamaan kun läväytti kuvat esille 😅 vaan sinne meni. Joku muu sai hänetkin.

• Anonyymi

Ei huolta multinikkitranssu ei poistu täältä kuin saappaat edellä

• Anonyymi

Mutta mitä nämä järjen jättiläiset sitten tekee, kun ei ole enää esim tätä tupakkiemojia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitä nämä järjen jättiläiset sitten tekee, kun ei ole enää esim tätä tupakkiemojia?

Katselee ig mimmejä ja vetelee hanskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselee ig mimmejä ja vetelee hanskaan.

Okei, lukitaan tämä vaikka. Mutta entäs sitten naispuoliset misogyynit- arvosteleeko ne siellä iigeessä näitä määrittelemättömien naisten kuvia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, lukitaan tämä vaikka. Mutta entäs sitten naispuoliset misogyynit- arvosteleeko ne siellä iigeessä näitä määrittelemättömien naisten kuvia?

Niin ei tämä obsessio näihin palstamiehen hologrammeihin nääs pelkästään miesten vammailua ole

• Anonyymi

Onpa nätti. Olisitpa mun oma ❤️

• Anonyymi

Ei sulle.

• Anonyymi

Söpö oot. Ihania kuvia 😍

• Anonyymi

Ikävä tullee😘oot seksy

• Anonyymi

Hahaa ette saaneet. Tyytykää kohtaloonne luuserit.

• Anonyymi

Mä en kestä. Kaunis syötävän ihana mirri😻

• Anonyymi

Huikeen nätti mimmi. Ikävä siu ja kirjoituksiis😔

• Anonyymi

Sanojasi lainaan Onko sinun vanhempasi kultakaloja kun noin kaunis olet?

• Tässä sen näkee taas. Kauniit kiinnostaa. Turha väittää muuta.

• Anonyymi

Onko susimies ja ap tämä naispuolinen alter egosi ns hot girl?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko susimies ja ap tämä naispuolinen alter egosi ns hot girl?

Tai sexy

• Anonyymi

Entäpä sinä itse? Kauniit sexypyllyt ovat olleet number one.

• Anonyymi kirjoitti:

Entäpä sinä itse? Kauniit sexypyllyt ovat olleet number one.

Syystäkin on.

• Anonyymi

Niin, sinäkin vaan dissailit tuota kun se yritti sinua lähennellä, koska liika vanha, mutta nyt kyllä kelpaisi. Meni jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinäkin vaan dissailit tuota kun se yritti sinua lähennellä, koska liika vanha, mutta nyt kyllä kelpaisi. Meni jo.

No mä olen ollut uskollinen kirsikalle. Siksi tämän lähentely ei käynyt ja toisekseen, miksi panttaili kuvia ja esittelee niitä vasta nyt? Siksi koska tuo on yksi tapa kiusata ja kiusoitella ja trollata. Varmaan ei ollut ketään täältä edes hakemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä tuon tasoinen mimmi olis minusta välittänyt, jos näkisi livenä. lol

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mä olen ollut uskollinen kirsikalle. Siksi tämän lähentely ei käynyt ja toisekseen, miksi panttaili kuvia ja esittelee niitä vasta nyt? Siksi koska tuo on yksi tapa kiusata ja kiusoitella ja trollata. Varmaan ei ollut ketään täältä edes hakemassa.

Auta appi sun uskollisuuttas emojille, jonka ulkomuodosta et tiedä höykäsen pölähtävää. Ihanaksi hehkuttamaasi ovat emojeilla kuorruttamasi sanat.

• Anonyymi

Sievä isotissinen typykkä 🤩

• Anonyymi

Voi juma ku kaunis böönä🤩
      Tuu takas mä nappaan sinut❤️

• Anonyymi

Ei kelvannut niin kauan ku ei nähny kuvia 😅

• Anonyymi

Jäätävän hyvännäköinen prinsessa
      Panisin!!!!

• Anonyymi

Tässä näette ulkonäön merkityksen, mikä se on.

• Anonyymi

Yhtä piristävä ilmestys mitä sen kirjoituksetkin oli
      Byyääh, ikävä 😔

• Anonyymi

Mistä te niitä kuvia katsotte?

• Onhan sillä linkki kuviinsa tuolla ylempänä. Mixeri.net on se sivusto.

• Anonyymi

Lieneekö mitään luonnollista,voi olla pettymys,ku riisuu härpäkkeet sun muut!

• Anonyymi kirjoitti:

Lieneekö mitään luonnollista,voi olla pettymys,ku riisuu härpäkkeet sun muut!

Ei näytä yhtään ylikorostetulta. Kuvat saattaa olla 10 vuotta vanhoja... Hyvän näköinen kuitenkin. Varmaan hyvän näköinen se mieskin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei näytä yhtään ylikorostetulta. Kuvat saattaa olla 10 vuotta vanhoja... Hyvän näköinen kuitenkin. Varmaan hyvän näköinen se mieskin.

Kyllä, vanhempia kuvia taitaa olla. Tyty kuvassa kai 16 vuotias. Mutta kaunis. Koskaan ei tiedä, kuka tekstin takana tehtailee ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, vanhempia kuvia taitaa olla. Tyty kuvassa kai 16 vuotias. Mutta kaunis. Koskaan ei tiedä, kuka tekstin takana tehtailee ;)

Jengi kuolaa täällä teinin perään. Nähtiin taas sekin. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jengi kuolaa täällä teinin perään. Nähtiin taas sekin. 😅

Tarkoitatko sinä aloituksia tuhertava setä nyt esimerkiksi sitä, että käytät näissä internetrituaaleissasi alaikäisten kuvia? Ainakin olet käyttänyt ties kenen kuvia näiden huuhaanikkiesi väaäämiseen. Ei hyvä juttu sekään.

• Anonyymi

Onnea sulle ja sun rakkaalle😍saitte toisenne. Muista sit et enää karkaa tai välttele 😉

• Anonyymi

Ei koira pääse karvoistaan.

• Anonyymi

Juu tämä muistetaan. Eikä enää koskaan petetä!

• Anonyymi

You are my trap queen ❤️
      Palaa takaisin. Täällä on tylsää ilman sua

• Anonyymi

Pitäsikö itsekin kekeillä gubbe näissä aloituksissasi mauttomuutta illustroiden että eiku strap queen miltä se ajatus tuntuis ym

• Anonyymi

Puhutaan ny aistikkaasti asioista sexistä

• Anonyymi

Minulla ja monella mullakin on ikävä sua 😔

• Anonyymi

Heti kun selvis että on hottis. 😅

• Anonyymi

Söpö❤️

• Anonyymi

Nainen on miehelle viehätys, huuma.
      Kuulin et tämä on ollut Cledoksen kanssa jossain sen räppärin

• Anonyymi

Blondin pojan kavereita kuulemma nämä räppärit. Se joskus laittoi Isac Elliotin autonkin kuvan sellaisen vihreän kun oli nähnyt näitä tyyppejä Katajanokalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Blondin pojan kavereita kuulemma nämä räppärit. Se joskus laittoi Isac Elliotin autonkin kuvan sellaisen vihreän kun oli nähnyt näitä tyyppejä Katajanokalla

Cledos myös. Oon samassa porukassa. Onko Verkku nyt Hesas?

• Anonyymi

Tämä sinun kirjoituksesi oli hyvä yhdeltä palstalta löydettynä:

When my baby is good he is good, but when he is bad he’s even better 😉

🤓🥸

• Anonyymi

😘🥰😂😅🥳🤩

• Anonyymi

Uuh😻kuuma blondi

• Anonyymi

Herranjestas mun palstatuttu Veronika❤️ihana oot
      Ja onnea sulle ja sun rakkaalle😍

• Anonyymi

Olit hassu:

”Oon taloudellinen. Stringejä voit käyttää myös hammaslankana🤭”

Näitä juttuja on ikävä

• Anonyymi

Tälle just mä oon nauranut monta päivää! Ihana huumorintaju hänellä. 😂🥰

• Anonyymi

Mulla tulee sua kova ikävä 🥺 Voi hyvin😊

🚬🧔

• Anonyymi

Hänen mies tulee pitämään hyvää huolta tästä kaunottaresta. Saa varmasti hyviä pystypyllypanoja joka ilta.

• Anonyymi

Peppupano tällaisen tytön kanssa on varmaan mieletöntä 😛

• Anonyymi

Ihan mikä tahansa on. Sen takia näitä kaikki haluaaki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mikä tahansa on. Sen takia näitä kaikki haluaaki.

Kuormasta ei syödä. 🧐

• Anonyymi

kannattaisi ehkä ruveta tekemään kohtapuoliin päätöksiä ja toimimaan niiden mukaisesti 😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaisi ehkä ruveta tekemään kohtapuoliin päätöksiä ja toimimaan niiden mukaisesti 😱

Mitä päätöksiä??

• Anonyymi

Tätä en ollut käynyt kiksauttelemassa mutta jos palaa niin otan vaikka väkisin

• Anonyymi

Nyt kun teiltä on äiti kuollut,minulta isä,on perhesuhteet vähän menettäneet merkityksensä. Niin kauannhan me sinkkuja oltiin,kun oli jo valmis perhe,mitä me kukaan ei sellaista etsitty. Haluttiin olla vapauta,niin oli hyvä ja paras.

• Anonyymi

R.I.P röökimuija

• Anonyymi

Koska naisia emojein performoiva äijä teet uuden hahmon hattivateille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska naisia emojein performoiva äijä teet uuden hahmon hattivateille?

Se kiinnostaaki ku kilo kiviä 🥱

• Anonyymi

Ei nämä seksipyllyt täällä kauaa viihdy. Niiden ei tarvitse elää selibaatissa.

• Anonyymi

Kirjoittelit täällä jokusen viikon. Varmasti tosi "syvällisesti" tutustuitkin siinä ajassa anonyymeihin. 🤣

• Halus vaan vähän trollata nyhveröitä. Nyt panee jonkun alffan kanssa.

• Anonyymi

Halit <3

• Anonyymi

Mä rakastan sua, etkä huomannut mua😔
      Erotkaa stana, niin ollaan kaikki onnellisia ja palaat tänne itkemään. Mä otan sut😚

• Anonyymi

Tanssijoilla jotka tunnen on myös herkkupeppu 😋
      Harmi kun ei ole kokovartalokuvaa

• Anonyymi

Hunajainen nainen 🍯🐝🤩

• Anonyymi

Kävin pitkästä aikaa palstalla ja eipä tarvi tulla enää. Susihukkasta ja Jeroa käyn morjestamassa täällä enää joskus. Mutta täällä palstalla on hullu joka vie muiltakin terveyden. Kannattaa vältellä ja olla vastaamatta aloituksiin joita se tehtailee joka sekunnin sadasosa.

Mutta hyvää jatkoa palstalaisille ❤️
      👩🏻‍🦳toivottaa Verkku (Veronika)

• Anonyymi

Kiitos samoin sinulle ❤️

• Anonyymi

Harmi että palsta on mennyt tämmöiseksi. ☹️Kaikkea hyvää elämääsi. 😊

• Hei hei! Oli kiva kun kävit moikkamassa. Oikein hyvää jatkoa ja jos pääsen mikseriin vielä sisälle joku kerta, niin alan seuraamaan sua siellä. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei hei! Oli kiva kun kävit moikkamassa. Oikein hyvää jatkoa ja jos pääsen mikseriin vielä sisälle joku kerta, niin alan seuraamaan sua siellä. 😊

Huomenta ❤️joo pitää kokeilla. Tänään olen taas Pilates of the Caribbean kun harrastus alkoi viime viikolla joulutauon jälkeen. Nyt meen suihkuun ja herättämään kultaani. Palataan ja mukavaa torstaipäivää sulle ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta ❤️joo pitää kokeilla. Tänään olen taas Pilates of the Caribbean kun harrastus alkoi viime viikolla joulutauon jälkeen. Nyt meen suihkuun ja herättämään kultaani. Palataan ja mukavaa torstaipäivää sulle ❤️

Hyvää huomenta ja mukavaa päivää sinnekin, vaikka et varmaan tätä käy edes lukemassa. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää huomenta ja mukavaa päivää sinnekin, vaikka et varmaan tätä käy edes lukemassa. 😊

Jos naisella todella oma kulta, niin silloin ei sudelle kullitella ja lähetellä punaisia sydämiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos naisella todella oma kulta, niin silloin ei sudelle kullitella ja lähetellä punaisia sydämiä.

Niin, no miksi sitten sanoo, että on oma kulta? Tästä syystä, mä en ymmärrä naisia ollenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, no miksi sitten sanoo, että on oma kulta? Tästä syystä, mä en ymmärrä naisia ollenkaan.

Ensinnäkään en usko ton omaan kultaan. Jos meikällä olisi, ei tarvitsisi langoilla aikaansa viettää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkään en usko ton omaan kultaan. Jos meikällä olisi, ei tarvitsisi langoilla aikaansa viettää.

No mikä on sitten tarkoitus, tuolla esittämisellä? Mikä psykologinen juttu selittää nyt tämänkin? Pitää varmaan lisäaivoilta, eli chatgpt:ltä kysyä tätäkin. Ihmiset ovat niin mysteerisiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mikä on sitten tarkoitus, tuolla esittämisellä? Mikä psykologinen juttu selittää nyt tämänkin? Pitää varmaan lisäaivoilta, eli chatgpt:ltä kysyä tätäkin. Ihmiset ovat niin mysteerisiä.

Tässäpä mielenkiintoinen psykologinen ilmiö, jota voidaan tarkastella monesta kulmasta. Näin ensilukemalta näyttäisi siltä, että kyseinen henkilö saattaa hakea huomiota tai vahvistusta omalle itsetunnolleen. Tämä voi tapahtua alitajuisesti tai tarkoituksella. Tässä muutamia mahdollisia selityksiä:

1. **Itsetunnon pönkitys**
        Ihminen saattaa flirttailla tai antaa ristiriitaisia signaaleja, vaikka olisi parisuhteessa, jos hän kaipaa lisää huomiota tai vahvistusta omasta viehätysvoimastaan. Tämä ei välttämättä tarkoita, että hän olisi aidosti kiinnostunut sudesta, vaan kyse voi olla oman egon boostaamisesta.

2. **Viestinnän epäselvyys**
        Sydämet ja lämpimät sanat voivat olla osalle ihmisistä tapa ilmaista ystävällisyyttä ilman sen syvempää merkitystä. Tämä voi kuitenkin aiheuttaa väärinkäsityksiä erityisesti tilanteissa, joissa viestin vastaanottaja on herkempi näkemään flirttiä.

3. **Mahdollinen tyytymättömyys suhteessa**
        Jos henkilöllä todella on "oma kulta", voi olla, ettei suhde tyydytä kaikkia hänen emotionaalisia tarpeitaan. Tällöin hän saattaa hakea huomiota muualta ilman, että se johtaisi konkreettiseen tekoon.

4. **Testaaminen**
        Jotkut ihmiset testaavat toisten reaktioita, joskus tiedostamattaan, nähdäkseen, onko heillä yhä "vaihtoehtoja". Tämä voi olla tapa varmistaa, että he ovat edelleen kiinnostavia ja haluttuja.

5. **Empaattisuuden ja rajanvedon puute**
        Henkilö voi myös yksinkertaisesti olla tiedostamaton siitä, millaisia signaaleja hän lähettää, tai ei ymmärrä, miten hänen viestinsä vaikuttavat vastaanottajaan.

Jos tämä mysteerisyys ahdistaa, voisi olla hyvä ottaa tilanteeseen hieman etäisyyttä ja arvioida, millaista energiaa kyseinen henkilö tuo elämääsi. Kannattaako suden uhrata aikaa pohtimalla häntä, vai olisiko parempi keskittää energia sellaisiin ihmisiin, jotka ovat selkeästi kiinnostuneita ja aidosti läsnä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä mielenkiintoinen psykologinen ilmiö, jota voidaan tarkastella monesta kulmasta. Näin ensilukemalta näyttäisi siltä, että kyseinen henkilö saattaa hakea huomiota tai vahvistusta omalle itsetunnolleen. Tämä voi tapahtua alitajuisesti tai tarkoituksella. Tässä muutamia mahdollisia selityksiä:

1. **Itsetunnon pönkitys**
        Ihminen saattaa flirttailla tai antaa ristiriitaisia signaaleja, vaikka olisi parisuhteessa, jos hän kaipaa lisää huomiota tai vahvistusta omasta viehätysvoimastaan. Tämä ei välttämättä tarkoita, että hän olisi aidosti kiinnostunut sudesta, vaan kyse voi olla oman egon boostaamisesta.

2. **Viestinnän epäselvyys**
        Sydämet ja lämpimät sanat voivat olla osalle ihmisistä tapa ilmaista ystävällisyyttä ilman sen syvempää merkitystä. Tämä voi kuitenkin aiheuttaa väärinkäsityksiä erityisesti tilanteissa, joissa viestin vastaanottaja on herkempi näkemään flirttiä.

3. **Mahdollinen tyytymättömyys suhteessa**
        Jos henkilöllä todella on "oma kulta", voi olla, ettei suhde tyydytä kaikkia hänen emotionaalisia tarpeitaan. Tällöin hän saattaa hakea huomiota muualta ilman, että se johtaisi konkreettiseen tekoon.

4. **Testaaminen**
        Jotkut ihmiset testaavat toisten reaktioita, joskus tiedostamattaan, nähdäkseen, onko heillä yhä "vaihtoehtoja". Tämä voi olla tapa varmistaa, että he ovat edelleen kiinnostavia ja haluttuja.

5. **Empaattisuuden ja rajanvedon puute**
        Henkilö voi myös yksinkertaisesti olla tiedostamaton siitä, millaisia signaaleja hän lähettää, tai ei ymmärrä, miten hänen viestinsä vaikuttavat vastaanottajaan.

Jos tämä mysteerisyys ahdistaa, voisi olla hyvä ottaa tilanteeseen hieman etäisyyttä ja arvioida, millaista energiaa kyseinen henkilö tuo elämääsi. Kannattaako suden uhrata aikaa pohtimalla häntä, vai olisiko parempi keskittää energia sellaisiin ihmisiin, jotka ovat selkeästi kiinnostuneita ja aidosti läsnä?

Kohdat 3 ja4 mahdollisia.On sitä ihmistyyppiä, joka ei ajattele asioita loppuun saakka, ts. kuinka herkkää aluetta esim. parisuhde on.

• Anonyymi

Hyvää jatkoa❤️
      Onnellista elämää sulle ja rakkaallesi 🥰
      Olen onnellinen teidän puolesta että löysitte toisenne

• Anonyymi

Ihana rohkea Veronika🔥
      Kaikkea hyvää 🤗

• Anonyymi

Odotan kovasti meidän kohtaamista.🗯️🔥

• Anonyymi

Muista laittaa mikseriin uudet kuvat ja jos siitä sun miehestä myös 😉

• Anonyymi

Minä sen verran huppelissa kysyn, meetkö mun kanssa naimisiin?

• Anonyymi

Onko vaimot Salossa tai Hesassa halvempia..? Sähän oot Hesasta, Jos näin on niin pienet sille !

• Anonyymi

Pikku hiljaa menee päähän

• Anonyymi

Onko aamulla töitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko aamulla töitä?

On valitettavasti 😂

• Anonyymi

Kiitos samoin

• Anonyymi

Sinkkuja riittää lisää tulee

• Anonyymi

Dokaaminen ja duuni on syytä pitää erillään ihan kaikissa tapauksissa. Siis ei viikolla................. Piste..

• Anonyymi

Tiesitkö että alkoholin suurkuluttaja aivot on menneet tilaan missä ne normalisoitumisekseen tarvii jatkuvasti alkoholia.Työt sujuu täten paremmin.Autoilua en suosittele kylläkään.

• Anonyymi

rakkaudessa väärä ihminen tulee aina oikeaan aikaan ja oikea ihminen väärään aikaan. Elämässä ei kannata sanoa, että meillä on vielä aikaa, tai ehkä seuraavalla kerralla, koska jossain vaiheessa on vain liian myöhäistä. Onnea sulle ❤️

• Anonyymi

Naksautetaanko tänään korkki auki🍾🥂🤭😂
      ❤️
      🧔

• Anonyymi

Anteeksi en ollut huomannut tätä viestiä
        Mutta nyt häivyn lopullisesti. Joskus saatan piipahtaa laittamatta mitään tunnisteita palstalle. Kaikkea hyvää sulle pohjoisen mies. Et välittänyt. Sun takia vain kävin täällä.

• Anonyymi

Alan huolestua! Missä sä olet?

• Anonyymi

Hän elää miehensä kanssa palstan ulkopuollella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän elää miehensä kanssa palstan ulkopuollella.

Ei ole elänyt kylläkään enää vuosiin. Hän on eronnut miehestään jo vuonna 2012 ja ollut ilman seksiä siitä asti, joten pitäiskö jo päästä tositoimiin...😜👍

• Anonyymi

Suljen palstan oven nyt lopullisesti.
      Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt palstalle, kannattaa kääntyä saman tien pois.

Lopulliset jäähyväiset kaikille ❤️
      Hankkikaa elämä!

🚬👩🏻‍🦳Veronika ja pojat 🤓🥸

• Anonyymi

Ketkä pojat😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä pojat😂😂

My boy lollipop❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

My boy lollipop❤️

Kiitoksia korvamadosta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä pojat😂😂

😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä pojat😂😂

Pojat??? 🤣🤣🤭🤭

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksi haluat mainostaa omaa elämääs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat mainostaa omaa elämääs?

Pyrkikää samaan pellet 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyrkikää samaan pellet 🤡

Ehkä kaikkia ei kiinnosta tuollainen elämä.

• Anonyymi

Sininen vai punainen🤔

• Anonyymi

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt palstalle, kannattaa kääntyä saman tien pois.

Lopulliset jäähyväiset kaikille ❤️
      Hankkikaa elämä!

• Et sä mitään ole lopettanut, etkä lopeta. 😅

• Anonyymi

Kyllä lopettaa kun hänelle sanotaan päin naamaa, ettei hän ole sellainen jonka haluaisi aikaansa viettää!

• Anonyymi

Ulkona liikkuessa aina korvat suljettuina, joko kuulokkeet tai korvatulpat!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lopettaa kun hänelle sanotaan päin naamaa, ettei hän ole sellainen jonka haluaisi aikaansa viettää!

Niinkö? Miten liittyy palstaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I love yo Verkku ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Music is your life 🎧

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niinkö? Miten liittyy palstaan?

Mä tunnen Verkun IRL. Se on best❤️

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hieno auto hänellä? 🚗

Ferrari punainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ferrari punainen

😳😵‍💫😍

• Anonyymi

Okei mä jatkan spämmäämistä. Teen sulle tämän ystävän palveluksena

• Anonyymi

Yeah baby yeah ❤️

• Anonyymi

ILY🫶

• Anonyymi

Mis muija meet? Etkö enää oo etkä tuu?
      Olis asiata. Tunnistin sut

• Anonyymi

Et enää kirjottele?
        Raha puhuu ja vauhti korjaa virheet
        Jos joskus näät tämän. Ota yhteyttä. Sulla on mun numero kait?

t.Samppa <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et enää kirjottele?
        Raha puhuu ja vauhti korjaa virheet
        Jos joskus näät tämän. Ota yhteyttä. Sulla on mun numero kait?

t.Samppa <3

Tai sit tuut studiolle jos et haluu koodata . Bizill on uutta kamaa. Ois tosi tärkeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit tuut studiolle jos et haluu koodata . Bizill on uutta kamaa. Ois tosi tärkeet

Näin muuten sun pojan muttei antanu numeroo.
        Oot tulos kuulemma Hesaan blondaamoon lähipäivinä. Sillon sit 😉vaikka sulla on joku
        Mun ”pikku-ukko”päätti alkaa seurustelemaan kun muistelen sua 🥵

• Anonyymi

Oisko tulta🔥

🚬🧔

• Anonyymi

Löydän tulet muualtakin 😑

🚬🧔

• Anonyymi

Mä voin antaa tulta...😘🗯️🔥

• Anonyymi

Kävit sitte stadis etkä ottanu yhteyttä käymällä musaliikkes mua näkemäs vaikka venasin. En saa suhun enää yhteyttä mutta muista sama mesta jos kaipaat ja haluat jotain enemmä. Oon enempi sulle ku se sun nyksä. Jos edes viestin näät täältä
      -Samppa <3

• Anonyymi

No ei tänne kirjoittelussa mitään vtun järkeä olekaan, täyttä bs:ssää koko saitti

• Anonyymi

• Anonyymi

Uudet tuulet ja kujeet.
      Ei tuu ikävä

Morjens 🫡

.🧢
      ..👩🏻‍🦳
      ..👙
      . / \
      👠👠

• Anonyymi

Tuli ikävä sinua. ❤️

🎩
        🥺🌹
        👔🤌
        ‼️
        🧦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli ikävä sinua. ❤️

🎩
        🥺🌹
        👔🤌
        ‼️
        🧦

Niin munki sua Hani❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin munki sua Hani❤️

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli ikävä sinua. ❤️

🎩
        🥺🌹
        👔🤌
        ‼️
        🧦

Näyttää taas lapsettavan.

• Anonyymi

Kohta nähdään

• Anonyymi

Kohta nähdään somali

• Anonyymi

Palstasedän poistuminen palstalta kestäny jo 3 kuukautta😂

• Anonyymi

Lupasinhan teille jos kusetat tapatan teidät lailliseti, ja niin tapahtuu, niin naiset kuin miehet. Joten hyvästi.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2224
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      170
      1946
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1904
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1596
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1469
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      187
      1452
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1043
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      69
      1007
    Aihe