https://yle.fi/a/74-20135842
Tämä on hyvä muutos. Nykypäivänä tällaista valvontaa tarvitaan.
Tuossa tuorein uutinen erätarkastajan valtuuksista
58
537
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää valvontaa, metsästäjillä on rikollinen mieli.
- Anonyymi
Pitikö herra metsästyksen vastustaja tehdä uusi avaus, kun sait edellisessäkin nenillesi eikä asia ole edelleenkään mihinkään muuttunut eli pelkkä metsästäjänä oleminen ei ole "syytä epäillä" alainen rikos vieläkään, vaikka te metsästyksen vastustajat niin suurissa unelmissanne luulitte. 😂
Ps. Tuo itselleen vastaaminen ja itsensä kanssa keskustelu ei edelleenkään anna sinusta fiksua kuvaa. 🤭- Anonyymi
Teinipissillä unelma ,jos joku uskois sen juttuja.🗣🗣🗣👨💼
- Anonyymi
Vai kummallakohan asia ei mene jakeluun, kun teet samasta aiheesta kymmenittäin trolleja, kun raukka kuvittelet että jokin olisi muuttunut metsästäjien kohdalla saati että pelkkä metsästäjänä oleminenkin muka olisi jo "syytä epäillä" tapaus. 😂
Harmittaako vastustajaa? 🤭 - Anonyymi
Kiitän.😂 Teistä metsästyksen vastustajistahan ei näiden kommenttien perusteella sivistystä näytä löytyvän lainkaan. 🤭
- Anonyymi
Valvontaa ? Toisten kaitseminen uhkailu ja pakottaminen joidenkin elämäntehtävä . Roskaväkeä sanoisin .
- Anonyymi
Harmittaako vastustajaa, kun ette saaneet tänne venäläisiä lakeja vihervasemmiston kanssa, että pelkkä metsästäjänä oleminenkin olisi jo ollut "syytä epäillä" asia? 😂
- Anonyymi
Kun pää ei kestä niin ei kestä🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤👨💼👨💼🤤
- Anonyymi
Ei siinä valvojien apua kukaan tarvi, mutta kommenttisi ovat niin ala-arvoista kuraa, että käytännössä kaikissa ketjuissa poistetut kommentit on sinun näppäimistöltäsi ja vieläkö ihmettelet miksi metsästys vastaiset ulinasi siirretään suoraan vastustajiin. 😂
Jos on vaikeuksia kirjoittaa ylipäätään mitään asiallisesti, niin pitäisi miettiä että kannattaako kirjoittaa ollenkaan. Poistetut kommentit luulisi herättävän siihen, että oma toiminta ei ole sivistynyttä. 🤭
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä valvojien apua kukaan tarvi, mutta kommenttisi ovat niin ala-arvoista kuraa, että käytännössä kaikissa ketjuissa poistetut kommentit on sinun näppäimistöltäsi ja vieläkö ihmettelet miksi metsästys vastaiset ulinasi siirretään suoraan vastustajiin. 😂
Jos on vaikeuksia kirjoittaa ylipäätään mitään asiallisesti, niin pitäisi miettiä että kannattaako kirjoittaa ollenkaan. Poistetut kommentit luulisi herättävän siihen, että oma toiminta ei ole sivistynyttä. 🤭
Miksi kuvittelet, että tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?Minä kirjoitan asiallisesti ,jos kysymykseen vastataan asiallisesti.
- Anonyymi
Tottakai kommenttini pysyvät palstalla, koska käyttäydyn asiallisesti. 😂Samaa ei voi sanoa herra metsästyksen vastustajan toiminnasta minkä näemmä valvojakin on huomannut. 😂
- Anonyymi
Metsästyksen valvojista kehittyy kanadan ratsupoliiseja vastaava organisaatio jonka jäsenet ovat oman rohkeuden ja päättäväisyyden varassa taistellessaan salametsästystä ja rikollisuutta vastaan. Vaatii kylmähermoisuutta ja nopeaa asekättä mennä yksin, syvällä metsässä pidättämään raskaasti aseistettua salametsästysjengiä tai tolkuttomassa humalassa ammuskelevaa hirviporukkaa.
- Anonyymi
Etkö metsästyksen vastustuspäissäsi taas tuon parempaa trollia keksinyt? 😂🤭
- Anonyymi
Muistakaa metsähallituksen työntekijöillä on oikeus tarkistaa metsästys luvat .☝️☝️☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa metsähallituksen työntekijöillä on oikeus tarkistaa metsästys luvat .☝️☝️☝️
Jälleen väärin herra metsästyksen vastustaja. 😂 On se vastustajalle kova paikka, kun ette saaneet metsästäjistä syyllisiä pelkästään siksi että ovat metsästäjiä. 😂
- Anonyymi
Taitaa sinun metsästys palstan trollaaminen tulla tiensä päähän. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen väärin herra metsästyksen vastustaja. 😂 On se vastustajalle kova paikka, kun ette saaneet metsästäjistä syyllisiä pelkästään siksi että ovat metsästäjiä. 😂
Metsähallituksen työntekijä voi pyytää metsästäjää näyttämään metsästysluvan tavatessaan metsähallituksen mailla ,vaikka kuinka änkyröit vastaan mielipiteisesi kanssa minulla on faktas tietoa ei mitään luulemista.
- Anonyymi
Ei minun tarvi keneltäkään apua pyytää, vaan asiattomuutesi siivotaan täältä pois ihan automaattisesti, kun et osaa käyttäytyä saati kirjoittaa kaksnelosen sääntöjen mukaan herra palstaa trollaava metsästyksen vastustaja. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvi keneltäkään apua pyytää, vaan asiattomuutesi siivotaan täältä pois ihan automaattisesti, kun et osaa käyttäytyä saati kirjoittaa kaksnelosen sääntöjen mukaan herra palstaa trollaava metsästyksen vastustaja. 😂🤭
Kun vastaat asiallisesti kysymykseen,niin pääset eroon minusta.☝️👨💼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vastaat asiallisesti kysymykseen,niin pääset eroon minusta.☝️👨💼
😂 Kommentoi henkilö jonka asiattomuuksia sensuroidaan palstalta rankalla kädellä. Katso nyt trolli peiliin ja kysy kenen pitää opetella käyttäytymään. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Kommentoi henkilö jonka asiattomuuksia sensuroidaan palstalta rankalla kädellä. Katso nyt trolli peiliin ja kysy kenen pitää opetella käyttäytymään. 🤭
Tässä taas nähdään lapsen kiukkuisuus ,no jatketaan sitten .👨💼👨💼👨💼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas nähdään lapsen kiukkuisuus ,no jatketaan sitten .👨💼👨💼👨💼
Jos joku on varmaa, niin metsästys vastaista trollaamistasi et lopeta ennen kuin joudut Taas banniin. 😂
- Anonyymi
Ei selaimen vaihto mitään auta, kun et osaa käyttäytyä pääset välittömästi banniin takaisin herra metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Toisekseen kun nettiosaamisesi on yhtä alkeellista kuin äidinkielen taitosi, niin noilla rahkeilla ei vältetä edes bannia. 😂
- Anonyymi
Ei minun tarvi sellaista miettiä, kun osaan käyttäytyä. Sinun ongelmasihan se on ettet osaa kommentoida sääntöjen mukaisesti. 😂
Mitä se kertoo itsestäsi muutakin. No sen, että myönnät julkisesti olevasi trolli. 😂
Huomenna on uusi jahtipäivä. Harmittaako herra metsästyksen vastustajaa? 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvi sellaista miettiä, kun osaan käyttäytyä. Sinun ongelmasihan se on ettet osaa kommentoida sääntöjen mukaisesti. 😂
Mitä se kertoo itsestäsi muutakin. No sen, että myönnät julkisesti olevasi trolli. 😂
Huomenna on uusi jahtipäivä. Harmittaako herra metsästyksen vastustajaa? 😂Höpö höpö et sinä ole metsästäjä ,mietit vain uusia valheita ,👨💼👨💼👨💼👨💼☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö et sinä ole metsästäjä ,mietit vain uusia valheita ,👨💼👨💼👨💼👨💼☝️
Miksi en olisi metsästäjä? Ethän sinä sitten minua vihaisi ja jatkuvasti haastaisi riitaa vai vihaatko sitten ihan jokaista herra metsästyksen vastustaja? 😂
Melko säälittävää ja kertoo todella vakavasta henkisestä ongelmastasi. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en olisi metsästäjä? Ethän sinä sitten minua vihaisi ja jatkuvasti haastaisi riitaa vai vihaatko sitten ihan jokaista herra metsästyksen vastustaja? 😂
Melko säälittävää ja kertoo todella vakavasta henkisestä ongelmastasi. 🤭Miksi en olisi metsästäjä tuota kysymystä odotin ,no miksi minä en olisi maan omistaja.tai joku muu metsästyksen vastustaja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en olisi metsästäjä tuota kysymystä odotin ,no miksi minä en olisi maan omistaja.tai joku muu metsästyksen vastustaja .
Siksi koska metsää omistavat henkilöt eivät ole veronmaksajien taskuilla, eivät äänestä vihervasemmistoa saati ole muutenkaan sivistymättömiä herra maaton metsästyksen vastustaja trolli. 😂
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja painukoot uuden metsästyksen vastustaja ystäväsi kanssa sinne vastustajiisi molemmat. 😂 Vai eikö siellä metsästyksen vastainen trollaus toimi kuten täällä luulet sen toimivan. 😂🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska metsää omistavat henkilöt eivät ole veronmaksajien taskuilla, eivät äänestä vihervasemmistoa saati ole muutenkaan sivistymättömiä herra maaton metsästyksen vastustaja trolli. 😂
Lapsella on vilkas mielikuvitus.👨💼👨💼👨💼👨💼👨💼🤤🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lapsi tietää veronmaksajista.🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja painukoot uuden metsästyksen vastustaja ystäväsi kanssa sinne vastustajiisi molemmat. 😂 Vai eikö siellä metsästyksen vastainen trollaus toimi kuten täällä luulet sen toimivan. 😂🤭
Lapsi komentaa lapsi kiukuttelee lapsella pahaolo.👨💼😪😪😪😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi komentaa lapsi kiukuttelee lapsella pahaolo.👨💼😪😪😪😪
Herra metsästyksen vastustaja projisoi omaa pahaaoloaan jälleen ulkopuolisiin. 😂
On se varmaan ankeaa elää tuollaisessa syvässä vihassa päivästä toiseen. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra metsästyksen vastustaja projisoi omaa pahaaoloaan jälleen ulkopuolisiin. 😂
On se varmaan ankeaa elää tuollaisessa syvässä vihassa päivästä toiseen. 🤭Lapsen sanoissa on jokin avunhuuto ,mikä?👨💼👨💼👨💼😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen sanoissa on jokin avunhuuto ,mikä?👨💼👨💼👨💼😪
Löysin mielenkiintoisen väitteen palstalta metsästyksen vastustajalla ,ei voi olla metsästyskorttia eikä muita kortteja ja siiheen lisätään ettei voi omistaa maata ,johan on kurjaa meidän elämä.😡😡😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut käyvät köyhien taskuilla ja sitähän sinä ihanoit👨💼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen sanoissa on jokin avunhuuto ,mikä?👨💼👨💼👨💼😪
Niin, siksi herra metsästyksen vastustaja hakekoon apua ongelmiinsa, niin ei tarvi metsästys palstalla purkaa pahaa oloaan. 😂
- Anonyymi
kuopijosa nähty susi!!
- Anonyymi
Oulussa leijona!
- Anonyymi
Kommentoi henkilö joka kaiket päivät käyttää aikansa tällä palstalla tarkoitukselliseen metsästäjien mustamaalaamiseen ja perusteettomaan syyllistämiseen. xD
Ei tuo sinun metsästäjäksi tekeytymisesi enää mene läpi, kun vihasi meitä metsästäjiä kohtaan paistaa kauas. xD - Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja vaan ei edelleenkään kerro missä "muillakin palstoilla" harhoissaan minua on jatkuvasti näkevinään. 😂😂
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustaja ei enää erota koiraa metsästäjästä. 😂
Joko meni palsta trollaamiseltasi pohja? 😂 - Anonyymi
Kommentoi metsästys palstaa 24/7 "fiksuilla" kommenteillaan trollaava metsästyksen vastustaja. xD
- Anonyymi
Ja mistähän syystä sitten herra metsästyksen vastustajan viestit katoaa yksi toisensa jälkeen palstalta? xD
Ei ainakaan aikuismaisen käytöksen takia. xD - Anonyymi
Hävettääkö herra metsästyksen vastustajaa? xD
- Anonyymi
Näkyy hävettävän, kun käytännössä jokainen kommenttisi häviää asiattomuutesi takia herra metsästys vastainen trolli. xD
- Anonyymi
Ei mikään herra metsästyksen vastustaja. 😂 Sinullahan ne suuret ongelmat on, kun käytät kaiken aikasi metsästys palstalla vihaamiasi metsästäjiä trollaten. 😂
- Anonyymi
Sinullahan niitä ongelmia on herra metsästyksen vastustaja, kun et saa enää trollejasi läpi. 😂
- Anonyymi
Ei yhtään mikään herra trollauksensa hävinnyt metsästyksen vastustaja. 😂
- Anonyymi
Siinä mielessä kyllä, että olen saanut aktiivisen metsästys palstan trollaamisesi metsästys vastaisilla itkuilla loppumaan käytännössä vain enää tähän minulle suun soittamiseen. xD
Metsästys palsta siis siistiytyy ja tilaa tulee ASIALLISILLE metsästyksestä keskusteleville metsästäjille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, että olen saanut aktiivisen metsästys palstan trollaamisesi metsästys vastaisilla itkuilla loppumaan käytännössä vain enää tähän minulle suun soittamiseen. xD
Metsästys palsta siis siistiytyy ja tilaa tulee ASIALLISILLE metsästyksestä keskusteleville metsästäjille.Älä leiki jeesusta.👨💼☝️
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262676Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081541- 761299
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102867