Intersportin kauppias vaihtuu varasto myydään

Anonyymi-ap

Intersportin kauppias vaihtuu – nykyinen varasto myydään pois

12

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Intersportin kauppias vaihtuu – nykyinen varasto myydään pois

• Anonyymi

Vuodenvaihde on monille kauppiaille vuoden kiireisintä aikaa. Tänä vuonna Jyry, Outi ja Jussi Vepsäläinen ovat joulukiireiden ohella valmistelleet myymäläänsä keskiviikkona alkavaa loppuunmyyntiä varten.

• Anonyymi

Uusi kauppias tulee Espoosta ja hänen pestinsä alkaa huhtikuun alussa. Liike tulee kuitenkin säilymään nykyisissä tiloissa ja myös henkilökunta pysyy talossa vanhoina työntekijöinä.
      Jussi Vepsäläisen mukaan savonlinnalaiset harrastavat paljon sekä pyöräilyä

• Anonyymi

Hyvin on keksineet markkinoida poistomyyntiä vaikka ei olisi mitään tarvetta myydä tyhjäksi ja tuskin edes myyvät tyhjäksi, sillä uusi jatkaa....

• Anonyymi

Uskoisin poistomyynnin olevan hyvä idea, koska jatkajalle kaikki pitäisi myydä sisäänostohintaan. Näkee hyvin millaiset ovat myyntikatteet, tavaraa ei myydä tappiolla vaikka alennus olisi 50% ns. ohjehinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin poistomyynnin olevan hyvä idea, koska jatkajalle kaikki pitäisi myydä sisäänostohintaan. Näkee hyvin millaiset ovat myyntikatteet, tavaraa ei myydä tappiolla vaikka alennus olisi 50% ns. ohjehinnasta.

Niinpä. Siksi tarkistankin aina oikean hinnan netistä - niin kotimaisilta, kuin ulkomaisiltakin sivuilta. Jos kivijalkakaupan hinta ei ole oikea, niin nettitilaukseksi menee.
        T: -J-

• Anonyymi

Ei se nettimyyjäkään tappiolla myy, sen verta halvemmalla, että ahneimmat ostaa sovittamatta ja näkemättä tuotetta. Ainahan hinta on kaksin tai kolminkertainen liikkeessä ostohintaan nähden.

• Anonyymi

Eikös se kaupankäynti juuri siihen perustu? Kannattaa itse perustaa liike, ja kokeilla myyntiä pilkkahinnalla - se ei kannata! Vuokriin, palkkoihin ym paljon muuhun tarvitaan rahaa! Onnea vaan kaikille niille, jotka vielä viitsivät ja uskaltavat liikkeitä pitää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se kaupankäynti juuri siihen perustu? Kannattaa itse perustaa liike, ja kokeilla myyntiä pilkkahinnalla - se ei kannata! Vuokriin, palkkoihin ym paljon muuhun tarvitaan rahaa! Onnea vaan kaikille niille, jotka vielä viitsivät ja uskaltavat liikkeitä pitää!

Nykyisin kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja kotiin kuljetettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin kaikki pitäisi saada ilmaiseksi ja kotiin kuljetettuna.

Iso(in?) osa nuorista aikuisista hankkii lähes kaikki kulutustavaransa nettikaupoista.
        Niin teen minäkin, vaikka ikää alkaa jo ollakin. Jos hinta on kymmeniä prosentteja kivijalkakauppoja edullisempi, niin kahta kertaa ei tarvitse miettiä. Toisaalta, jos hinnassa ei ole isoa eroa, niin haen tavaran kivijalkakaupasta.
        Ihan turha taistella tuulimyllyjä vastaan, vanha aika ei tule takaisin. Kaikki pikkukaupat tulevat katoamaan ja jäljelle jää vain isojen ketjujen liikkeet. Ja nettikauppa, joka jatkaa kasvuaan.

• Anonyymi

Kun kauppias vaihtuu, varastoa tyhjennetään. Täysin normaalia ketjussa

• Anonyymi

Se on myös hyvää myyntiaikaa eli se on osa bisnestä millä saadaan kansa kauppaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe