Maailman mahdit ja niiden toimintatavat:

Anonyymi-ap

USA ideoi, Kiina kopioi, EU sääntelee ja sosialisoi, Venäjä ryssii ja ryöstää kaiken, mikä irti on.

5

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä nyt toimittaisi vain kaasua ja öljytuotteita länteen mutta niitten toimittaminen yritetään estää piratismin toimin. Turhaan se ranskalainen valvontakone on Itämeren yllä "vapaan laivaliikenteen turvaamiseksi" koska sellaista vapaata laivaliikennettä ei enää ole ! Ohjusaseman lukitseminen venäjän ohjuksilla ranskalaiskoneeseen on selvä sanoma siitä että sen toimet ovat jotain muuta (vakoilu) kuin vapaan meriliikenteen valvominen!
      Ydinvoimalan, ja venäläisen toimittajan rakentamisen keskeytys vaikka sähköstä tulee olemaan pula on selvää poliittista korruptiota ja varmuus siitä että joku taho käyttää tekosyytä hyväkseen, perustelemalla sen ukrainan sodalla.

• Anonyymi

Oletko ihan tosissasi vai pelkkä trolli, niin kuin arvelen olevan?

Ei kai nyt kenellekään ole epäselvää, että Putin seuraajineen on maailman laajuisen hulluuden aloittaja. Muut kahjot seuraavat häntä kuin Italia ja Japani Hitlerin toimia. He kuvittelevat, että nyt on aika ryöstää, kun omalta laiskuudeltaan eivät ole viitsineet ahertaa menestyksen eteen.

Sama laki toimii niin yksilöiden, yhteisöiden, yritysten, monopolien ja myös valtioiden välillä. Siihen mihin omat kyvyt eivät riitä, turvaudutaan voimaan. Siinä on on vaan se huono puoli, että yleensä älykkäämpi voittaa voiman käyttäjän. Putin on tuskin njitä älykkäimpiä vai onko?

• Anonyymi

Usa on maapallon suurin roistovaltio ,kyllä tulee kohta olemaan öljy kallista ja ramppi nauraa miten saadaan rahat imettyä euroopasta ja tietysti maamme lahjoittaa malmivarat jenkille pariin nuolussaaan

• Anonyymi

"Venäjä nyt toimittaisi vain" . . . .
      Juuri noin, joka sana totta!

Kun tarkastelee lähihistoriaa laajemmin, sulkien pois propagandistiset tarinat sodan aloittamisesta, syylliset löytyvät läntisestä liittoumasta.

Ukrainan vallankäytön historiasta löytyy selitys sodalle, jos on kiinnostunut tosiasioista?

• Anonyymi

Näin on, ja kyllä Jenkin propaganda on hyvin uponnut päättäjiemme turvonneisiin nuppeihin oiva esimerkki tämä oikea usan nuolijat aaltola, toveri ja jenkki läppäri Lindberg, ovat kalliita ukkoja maallemme

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1680
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      65
      1226
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    Aihe