Koirat on koiria ja ne haukkuu. Se on ongelma kun ne haukkuu vuorokaudet ympäriinsä. En yhtään ihmettele jos joitakin häiritsee. Vaikka koirat ovat omalla tontilla, äänet ei pysy rajojen sisäpuolella. On
Koirat taajamassa
14
900
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan taas hölmöt koiran vihaajat liikenteessä.laittakaa korvatulpat korviinne.itse asun taajamassa eikä ole koirien haukunta yöllä kuulunut.ja päivällä saa kuulua ääniä sille ei mahda kukaan mitään.
- Anonyymi
onhan ilomantsissa hieno ja kallis koirapuisto,vain kävijät puuttuu
- Anonyymi
Kyllä on kävijöitä.kiitos kunnalle.
- Anonyymi
Ainakin hautausmaan vastapäätä rakit loilottaa yötäpäivää.
- Anonyymi
Koirien tehtävä on haukkua epäilyttäviä tyyppejä. Taitaa kirjoittanut olla rosvo.
- Anonyymi
Ihan totta.kun koirat ilmoittaa epämääräiset kulkijat.ei rosvot uskalla hiipiä yöllä.
- Anonyymi
Kaihtimet kiinni ja lopetetaan se naapurin kyttäys.
- Anonyymi
Ei tarvihe kytätä. Haukkuvat yöeläimiä ja varmaan ikävää sisälle kylmissään. Ihmisen paras ystävä nukkuu pakkasessa ja pienessä häkintapaisessa takapihalla. Ja naapurit kärsii kilometrin säteellä yöt ja päivät tästä haukkumisen ilosta. Terveisin vuorotyöläinen
- Anonyymi
Eihän se ole koiran syy jos haukkuu.
- Anonyymi
No pitäisi olla älliä ostaa tölli vähän syrjemmästä jos meinaa häkkitolkulla koiria ottaa. Metätyskoirat nyt haukkuu kaikkea. Syksyllä varsinkin kun tietäät että metätys alkamassa.
- Anonyymi
Kopissa on onneksi lämmitys!
- Anonyymi
Mitäs häiritsevälle haukkumiselle? Hiljennyskeinoja on moniakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs häiritsevälle haukkumiselle? Hiljennyskeinoja on moniakin.
niin näkkyy olovan liekkö kylyvetty tuas myrkky syöttejä hyvä kun koirani selvis hengisssä mikä näissä 4 jalakisissa rieppoo että pittää alenttuu moisiin tekoloihen susijakin suojellaan liekö nämä niitä hörhöjä ettei anneta koirien myrkyttämättä elellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin näkkyy olovan liekkö kylyvetty tuas myrkky syöttejä hyvä kun koirani selvis hengisssä mikä näissä 4 jalakisissa rieppoo että pittää alenttuu moisiin tekoloihen susijakin suojellaan liekö nämä niitä hörhöjä ettei anneta koirien myrkyttämättä elellä
Eihän vaa rajan takaa oo tekijät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808