Aloin yht'äkkiä pohtiin seuraavaa: Kuka pelaaja on ollut tähti omassa joukkueessaan, käynyt muussa joukkueessa ja palannut vanhaan joukkueeseen ja ollut taas tähti?
Siis NHL:ssä.
Yhtään kotiin päin vetämättä en keksinyt muuta kuin Teemu Selänne ja Anaheim
Mutta kertokaa ihmeessä, jos joku vielä kovempi on tuon tempun tehnyt.
Antakaas parempi vastaus
Anonyymi-ap
2
189
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mark Recchi oli tähti Pittsburghissa 90-luvun alussa...teki mm. 113pst. Sitten hän oli tähti Philadelphiassa sen jälkeen ja teki 123 ja 107pst.
Hän palasi molempiin joukkueisiin vuorollaan 2000-luvulla, mutta ei toki pelannut kovin hyvin enää, että en tiedä täyttääkö kriteereitä?- Anonyymi
Pistepörssin kolmonen palattuaan Philadelphiaan Montrealista. Että oli tähti ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459