Miten hymy nousee kasvoille kun ajattelen sua ☺️
Tiedätkö kulta
37
598
Vastaukset
- Anonyymi
Olit myös älykäs ...
- Anonyymi
Intohimoinen elämään
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Toivoisin, että olisi minulle… ☺️
Mullakin nousee.
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi
No anna nyt palstamiehen hymyillä vaikka omalle peilikuvalleen, jos on kaksariinsa tyytyväinen
- Anonyymi
Hymyilin itseasiassa äsken kun ajattelin sinua❤️ ollaan vissiin ihan symbioosissa🤭
- Anonyymi
Minäkin salaa hymyilen miestä miettiessä. ❤️
- Anonyymi
Ny kaikki sitte hymyilee pitkin poikin 😆💪
- Anonyymi
Jos edes enimmäkseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos edes enimmäkseen?
Paitsi pikku kakadu kenttäotteen menettäneenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi pikku kakadu kenttäotteen menettäneenä
Yhyhyhyhy en saa manipuloitua esim periferian sivullisia peijoonia missä on minun vaikutusvalta, jälki maailmaan
- Anonyymi
Söpö, mut sun pitää muuttaa asioista, ja sä tiedät sen itsekkin! ❤️💙
- Anonyymi
Mitä asioita
- Anonyymi
Saitko keltä sen pikkusohvan silloin?
- Anonyymi
Mulla hymy nousee korviin asti ja tulee lämmin olo.
Hän on niin ihana😘 - Anonyymi
I know and you know, how the story goes .🤫😉
- Anonyymi
Mikä muu nousee?
- Anonyymi
Odotinkin jotain tällaista 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotinkin jotain tällaista 😀
Munaa miettii kehveli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munaa miettii kehveli.
Niin tämä itsensä kanssa kirjoitteleva äijä netistä? No ei kai sekään väärin ole tai sinun toimitettava asia, oireellinen🥱
- Anonyymi
Mullakin. On jopa kysytty, että mitä hymyilet tai naureskelet itseksesi 😆. Ehkä tää on jo astetta pahempaan menossa. Mutta eikö oo hyvä vastaisku pimeyttä vastaan 😁
- Anonyymi
Samma här
- Anonyymi
Ton takia oon pysytellyt kotosalla 🥰
Ei tarvi selitellä, vaik tietää ne muutenki 🙂 - Anonyymi
Näin kun tapahtuu niin, abort abort mission! 😉 Ei kai 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kun tapahtuu niin, abort abort mission! 😉 Ei kai 🤭
Voitko oikeasti lopettaa tuon ällöttävän vihjailun joka ketjuun. On sitten noloa kun joudut aikuinen ihminen selvittelemään kirjoituksiasi. Kannattaa lopettaa hyvissä ajoin.
-Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko oikeasti lopettaa tuon ällöttävän vihjailun joka ketjuun. On sitten noloa kun joudut aikuinen ihminen selvittelemään kirjoituksiasi. Kannattaa lopettaa hyvissä ajoin.
-Sivusta.Hehe, luuletko että sekään kiinnostaa gubbeoksetus. Siihen pyritään!
- Anonyymi
Kiitos hymyilevä
- Anonyymi
Niin minullakin 😘 Se ei myöskään ole ainut paikka 🫠
- Anonyymi
😅🥰🥰🥰
- Anonyymi
Valitettavasti en.
- Anonyymi
kyllä se ottaa sen J miehen muuten ottaa kotiin autettavan. ette pääse muuten pois ja ollaan täällä kaikki, koska täällä ei suostuta. eikä suostumus edes auta, koska ne ei sovi tai onnistu.
- Anonyymi
se ei mene kellään niin ettei huonoa tule ja vaurastuu vain ilman mitään juttuja. ha saa olla ihana ja hyvä ja elämä on rauhallista. jos siis haluaa tätä kautta tai on ottanut ja saanut tai laittanut omia juttuja muille.
- Anonyymi
Täällä taas ajatellessa tuota toista, nouse vain viha.
- Anonyymi
Siksi oletkin aina yksin.
- Anonyymi
En tiedä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740