Siivousyritys ?

Anonyymi-ap

Onko siivoojille enää sijaa yrittäjinä eli oman elämänsä herrana? Eli riittääkö heille kaikille töitä näinä aikoina. Jo´skus miettii miten mahtanee ollakaan.....

11

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palveluiden kysyntä vähenee koska hinnat nousee ja kotitalousvähennys on pienentynyt. Onneksi kuitenkin siivouspalvelua saa ilman alvia. Kannattaa ottaa selvää onko siihen oikeutta.

    • Anonyymi

      Riippuu mitä siivoat ja missä. Ei saa kranttuilla liikaa.

    • Anonyymi

      Tuo ”oman itsensä herra” ei ole se millä pienyrittäjä pärjää yleensäkään. Pitää olla pahin mahdollinen huora ja suostua kaikkeen kunnes asiakaskunta vakiintuu ja maine ammattilaisena kiirii.

      • Anonyymi

        Täsmälleen oikea sanavalinta kuvamaan tyhjästä, nollista alkavan siivouspalveluja tarjoavan yrityksen realiteetteja.

        Terve tekijä, niin kyllä aina jotakin kautta pääsee lopulta alkuun. Tuttavien ja sukulaisten ja lähinaapurien pas-kaisia kämppiä pienehköllä tuntihinnalla siivoamalla. Koko ajan etsii parempia siivousdiilejä, ja tyrkyttää itseään kaikkialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen oikea sanavalinta kuvamaan tyhjästä, nollista alkavan siivouspalveluja tarjoavan yrityksen realiteetteja.

        Terve tekijä, niin kyllä aina jotakin kautta pääsee lopulta alkuun. Tuttavien ja sukulaisten ja lähinaapurien pas-kaisia kämppiä pienehköllä tuntihinnalla siivoamalla. Koko ajan etsii parempia siivousdiilejä, ja tyrkyttää itseään kaikkialle.

        Samaa mieltä niinku tostakin mitä sun yläpuolella. Sitä voi menestyä lopulta vaikka uskomattoman loistavasti niinku Saana Tyni tai Auri Kananen. Tämä jälkimmäinen tosin on tainnut enemmän somettamalla nousta kuuluisaksi ja rikkaaksi mikä taas vaatii oman tyyppinsä ja tietysti netistä ollut ratkaiseva apu. Mutta ei se ihan niin käy että suitsait vaan kuvataan parin minuutin pätkä.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Tekee kaiken halvemmalla ja paremmin kuin muut. aika yhtälö.

      • Anonyymi

        No mitä muita keinoja tai reittejä tiedät? Pääsisi itse reilusti helpommalla, mutta tulisi asiassa kuitenkin hyvä lopputulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä muita keinoja tai reittejä tiedät? Pääsisi itse reilusti helpommalla, mutta tulisi asiassa kuitenkin hyvä lopputulos.

        liikesalaisuus;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        liikesalaisuus;)

        No tietenkin uusi, hieno, markkinoinnillinen keksintö on suuri liikesalaisuus.

        Toinen vaihtoehto on, että sellaista uutta hienoa keksintöä ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietenkin uusi, hieno, markkinoinnillinen keksintö on suuri liikesalaisuus.

        Toinen vaihtoehto on, että sellaista uutta hienoa keksintöä ei ole olemassakaan.

        Se on salaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on salaisuus.

        Sanot sen jo toiseen kertaan, että kyseessä on suuri salaisuus. Selvästikin tekee mielesi kertoa siitä jollekin.
        Haluja näköjään on hiukan keventää omaa mieltä. Ei ole yksinään pitämässä noin suurta siivousalan salaisuutta sisällänsä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe