Miesten alakerran karvojen trimmaus ja ajelu. Harrastatko sitä?

Anonyymi-ap

Kysymys miehille. Harrastatteko alakerran karvoituksen siistimistä? Trimmaatko lyhyeksi vai ajeletko pois? Ajeletko karvat kullin varresta ja kasseista? Entä väliliha ja peppureiän ympärys? Entä pakarat, siistitkö nekin?

12

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karvoituksen trimmaan koko vartalolla 6 - 9 mm mittaan ja ajelen vehkeet paljaaksi p-reikään asti.

Ihan hygieniakysymys.

• Anonyymi

Ei kai kukaan ole siistimättä karvoitustaan nykyaikana.

• Anonyymi

Täysposliinina jo vuodesta 1984. HYGIENINEN JA NÄYTTÄVÄ.

• Anonyymi

En ajele muuta kuin rekkaa ja levareilla aina taukoa pitäessä tarjoan muille äijille karvaista hanuria ja jälkiruokana saa rekkamiehen pastilleja!

Tosimies antaa karvojen kasvaa!
      Ja niin tekee myös nainen joka ei halua näyttää viivapimpalta pikkulikalta!

• Anonyymi

🤢🤢🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Eipä tuolla saunoissa juuri enää näe jätkiä, joilla ei olisi munankarvat ajeltu. Sama homma itellä.

• Anonyymi

Niin missä saunoissa...?

Luonnotonta on. Luonnolliset miehet eivät ajele ainakaan kaikkea pois. Siistiä voi, tai olla kokonaan siistimättä. Niin on pärjätty vuosituhansia (paitsi jossain Egyptissä ja jossain muualla karvavastaisessa yhteiskunnassa ehkä ei, missä keskityttiin liikaa naiselliseen kauneudenhoitoon), mutta nykymiehistä osa on niin sekaisin, ettei enää ymmärrä ulkoiselta paineelta ja mainonnalta karvankasvun olevan luonnon tarkoitus.

• Anonyymi

Millon mitenkin munakarvoja on pakko toisinaan vähintään lyhennellä kun jää esarin väliin perskavoja en ole ekan kerran jälkeen lyhennelly on meinaan äärimmäisen vittumaiset kävellessä lyhyet perskarvat

• Anonyymi

Olen täysin posliini, eli kaikki alapään karvat pois. Minusta näyttää ja tuntuu paljon paremmalta , en anna enää karvat kasvaa takaisin.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Millä vehkeellä tai aineella hoidatte kassit posliiniksi?

• Anonyymi

Täysin karvaton alapää. Vaimo kosmetologi, ottaa sokerilla. Pysyy pitkään karvattomana.

• Anonyymi

Taitaa vaan sattua niin paljon, etten itse ainakaan sitä halua kokea. Olen itse ajellut ihan vaan gilletten Mach3:lla veden kanssa ja kyllähän sillä ihan sileän pinnan saa jos yltää näkemään missä ne kaikki karvat luuraa.
        Tämän takia olisi kiva käydä ajeluttamassa ne jossain, mutta missä (pk-seudulla Kehä 3 sisäpuolella)?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      14
      1379
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      206
      1343
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1007
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe