Loton lisäarvonta mielipiteitä?

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette Veikkauksen järjestämästä uudesta Loton Lisäarvonnasta? Onko hyvä uudistus? Onko riittävä summa se 100€ vai pitäisikö olla korkeampi?

14

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Pelkkä markkinointi temppu. Ja sehän on selvää

että loton pelaajien rahoista tuokin tietysti ei ole mitään muuta rahoitusta.

Ja taaskin on asiakkaiden palautteiden takia muka tehty. Näinhän jo plussaustakin

perusteltiin: Asiakkaat pyytäneet. Minä en ole pyytänyt mitään eikä minulta ainakaan

ole mitään kysytty. Mitenkäs te muut? Kuten jo totesin: Myynnin /

markkinontiosaston keksinä juttu.

• Anonyymi

Kyseessä on paniikinomainen tapa reagoida siihen, että Loton pelaaminen on pahemman kerran romahtanut. Piti keksiä jotain uutta, mikä nostaisi Loton keskustelujen aiheeksi ja herättäisi jo nukahtaneet entiset lottoajat palaamaan takaisin rahankeräys -talkoisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on paniikinomainen tapa reagoida siihen, että Loton pelaaminen on pahemman kerran romahtanut. Piti keksiä jotain uutta, mikä nostaisi Loton keskustelujen aiheeksi ja herättäisi jo nukahtaneet entiset lottoajat palaamaan takaisin rahankeräys -talkoisiin.

Paniikissaan Veikkaus ei ole edes yrittänyt korjata ensimmäistäkään romahdukseen johtanutta ongelmaa. Lisäarvonta ei tule herättämään jo nukahtaneita entisiä lottoajia. Sitä varten pitäisi korjata voitonjako, nostaa palautusprosentti kilpailukykyiseksi ja mm. palauttaa mahdollisuus työ- tms. porukkapelaamiseen. En odota näitä tapahtuvaksi, panikointi jatkuu, kunnes ahneella on juuri se tietty loppu.

• Anonyymi

Hulluinta on se, että lisäarvontaan pitää erikseen käydä ilmoittautumassa. Veikkauksen tavoite on tietenkin saada ihmiset pelaamaan jotakin muutakin kuin lisäarvonnan, kun Veikkauksen sivulle menevät. Uusi kiusa peliongelmaisille.

• Anonyymi

Ahneus on ihanaa.

- Viekkaus

• Anonyymi

"Hulluinta on se, että lisäarvontaan pitää erikseen käydä ilmoittautumassa."

Ei "pidä". Lisäarvontaan osallistuminen ei ole pakollista. Lottoaminenkaan ei ole pakollista.

Lotossa et voi voittaa ellet aktiivisesti itse tee toimia millä saat mahdollisuuden voittaa. Tässä pelissä mahdollisuus voittaa ei ole riippuvainen muiden osallistujien lukumäärästä.

Lisäarvonta on eri peli, missä et voi voittaa ellet aktiivisesti itse tee toimia millä saat mahdollisuuden voittaa. Tässä pelissä mahdollisuus voittaa on sitä suurempi mitä vähemmän muita pelaajia on, koska voittajat arvotaan vain osallistujien kesken.

Voit parantaa siis omaa asemaasi osallistumalla itse ja pitämällä suun supussa koko arvonnasta, jotta mahdollisimman moni unohtaisi ilmoittaa halukkuutensa osallistua arvontaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hulluinta on se, että lisäarvontaan pitää erikseen käydä ilmoittautumassa."

Ei "pidä". Lisäarvontaan osallistuminen ei ole pakollista. Lottoaminenkaan ei ole pakollista.

Lotossa et voi voittaa ellet aktiivisesti itse tee toimia millä saat mahdollisuuden voittaa. Tässä pelissä mahdollisuus voittaa ei ole riippuvainen muiden osallistujien lukumäärästä.

Lisäarvonta on eri peli, missä et voi voittaa ellet aktiivisesti itse tee toimia millä saat mahdollisuuden voittaa. Tässä pelissä mahdollisuus voittaa on sitä suurempi mitä vähemmän muita pelaajia on, koska voittajat arvotaan vain osallistujien kesken.

Voit parantaa siis omaa asemaasi osallistumalla itse ja pitämällä suun supussa koko arvonnasta, jotta mahdollisimman moni unohtaisi ilmoittaa halukkuutensa osallistua arvontaan.

90-vuotias äitini ostaa lottoa muutaman lottorivin, silloin kun joku hänet sellaiseen paikkaan vie, jossa on loton ostopaikka.
        Lisäarvontaan osallistuminen ei ole pakollista, mutta jos haluat lottoa pelata, niin osallistut samalla lisäarvonnan kustannusten kattamiseen.
        Helppoa se niille on lisäarvontaan osallistua, jotka homman voi netissä hoitaa, mutta kaikille se ei ole mahdollista.

• Anonyymi

Nykyiset tuloni kun menevät jo alle köyhyysrajan, niin lottoaminen on minun osaltani mahdollista lähinnä vain porukkapelinä, johon mulla varaa on vain sen muutaman lantin verran kuukaudessa.
      Se nyt sitten jää vielä nähtäväksi, että miten Veikkaus tulee jakamaan sataset loton porukkapelaajille, mut jokatapauksessa satku olisi hyvin tuntuva voitto.

• Anonyymi

Veikkaus kyllä näkee millä osuudella porukka on ostettu ja mikäli se lohtusatanen osuu arvonnassa, niin saman prosenttiosuuden mukaan sekin jaetaan. Mikä tahansa muu jakotapa olisi outo ja herättäisi kiusallisia kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaus kyllä näkee millä osuudella porukka on ostettu ja mikäli se lohtusatanen osuu arvonnassa, niin saman prosenttiosuuden mukaan sekin jaetaan. Mikä tahansa muu jakotapa olisi outo ja herättäisi kiusallisia kysymyksiä.

Entä jos joku ostaisi vain yhden euron lottorivin, ja joku toinen taas ostaisi kymmenen lottoriviä jakaen tämän 10-porukalle, niin molemmathan ovat silloin panostaneet peliin yhden euron. Olisi kummallista jos toinen saisi satasen ja toinen vain kympin, ja välttämättä muita lisäarvontaan osallistujia ei tuolla porukkalottolapulla edes olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos joku ostaisi vain yhden euron lottorivin, ja joku toinen taas ostaisi kymmenen lottoriviä jakaen tämän 10-porukalle, niin molemmathan ovat silloin panostaneet peliin yhden euron. Olisi kummallista jos toinen saisi satasen ja toinen vain kympin, ja välttämättä muita lisäarvontaan osallistujia ei tuolla porukkalottolapulla edes olisi.

Totuus löytyy aina sieltä omalta pelitililtä. Ei siinä ole seliteltävää. Vain ne omat ostokset ja halukkuudet lisäarvontaan merkitsee. Jos Hentun Liisa ei jaksa kimppaosuuttaan jatkoille ilmoittaa, niin hänen tappionsa. Se ei kuitenkaan siirry voitoksi jollekulle muulle.

• Anonyymi

Suomessa on 308 kuntaa. Nyt jos 100€ lisäarpoja jaetaan viidellesadalle lottoajalle, niin voitto saadaan keskimäärin jokaiseen kuntaan.
      Veikkauksen olisi hyvä informoida voittojen jakautumisesta alueittain.

• Anonyymi

Tuskinpa ilmoittaa alueittain. Veikkaus on tunnettu siitä, että jos ilmoitettavaa on paljon, niin päätetään ettei ilmoiteta mitään. Esimerkkinä tästä on PITKÄVETO -peli ja sen tulokset. Jo muutaman vuoden ajan Veikkaus on kieltäytynyt tuottamasta listaa kaikista pitkävetokohteiden tuloksista ja syyksi on kerrottu, että "kohteita on niin paljon".

Eurojackpotissa Veikkaus kertoo vain että eilen pe 17.01.2025 kaikki kolme 5+1 oikein -tulosta meni Saksaan. Jos tahtoa olisi, niin olisivat voineet kyllä mainita tarkemmin, että

Yksi voitto meni Baden-Württembergiin, toinen Bayerniin ja kolmas Nordrhein-Westfaleniin.

Lisäksi Veikkaus olisi voinut nostaa esiin myös sen, että eurojascan voitonjaossa jouduttiin laskennallisiin voitto-osuuksiin voittoluokissa 3+1 ja 3+0 -oikein. Toisin sanoen 3+0 -oikein pelanneet joutuivat maksumieheksi ja saivat pienemmän voiton, jotta 3+1 -oikein pelanneiden voitto-osuus saatiin nostettua vähintään samalle tasolle eli 15,10 euroon.

Mukavaa lottopäivää, Suomi ja suomalaiset!

• Anonyymi

Eikö näissä raaputusarvoissakin ole joku lisäarvonta. Yhtä tyhjän kanssa, kannattaisiko vaikka nostaa sitä kahden euron voittoa 20 euroon ja muihin myös nolla perään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8477
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3319
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2470
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1970
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1402
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe