Olipa töykeää käytöstä tänään kassaneidiltä,todella töykeä ja pärstäkertoimen mukaan toivotetaa hyvää päivän jatkoa,Kyllä kaikki asiakkat ovat tasaarvoisia ihmisiä,Nuorelle neidille Iso kasa Risuja kuka olit kassalla 12-13 välillä
s market Lehtikangas/mustahiuksinen kassa neiti
16
1087
Vastaukset
- Anonyymi
Noniin Riitta, rauhoituhan.
- Anonyymi
Juu,ei tääl mikään Riitta ole,Enkä edes Kajaanilainen
- Anonyymi
Eikö palaute kannattaisi jättää kauppaan?
- Anonyymi
Melko naiivia kuvitella, että tällaisesta mitään hyötyä olisi. Julkinen paine se on mikä auttaa, jos joku.
- Anonyymi
mulle vaan semmoiset jos musta tai punainen tukka, sitten odotellaan että lotosta ja totuttelu vuodet rahaan, sitten kytntämään
- Anonyymi
Tyhjästä sitä suututaan.Minua ei haittaa jos kassa ei hyvää päivänjatkoa toivota.
- Anonyymi
Minä inhoan sitä turhaa toivottelua. Se saisi jäädä pois. Kaikkea ne hullut keksivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä inhoan sitä turhaa toivottelua. Se saisi jäädä pois. Kaikkea ne hullut keksivät.
Ja se pakkomyynti . Jysk Kajaanissa tyrkyttää kaikkea mahdollista kassatiskillä. Kyllä ihminen tietää mitä ostaa ja sitä ei kassalla tarvitse enää kysellä ja tyrkyttää. Ärsyttävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se pakkomyynti . Jysk Kajaanissa tyrkyttää kaikkea mahdollista kassatiskillä. Kyllä ihminen tietää mitä ostaa ja sitä ei kassalla tarvitse enää kysellä ja tyrkyttää. Ärsyttävää!
No miksi ei saisi, tulosta siinä yritetään tehdä. Ei sun ole pakko ostaa.
Aivan joutavasta valitat vanha koinsyömä kurppa
- Anonyymi
Minusta sellainen tehokas kassa paras, ei tarvi puhua eikä katsoa asiakasta, jos summan viitsii tokaista se riittää. Tervehdykset, kiitokset ja päivän toivottelut on mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Tervehtiminen riittää, nämä hyvän päivän/illan toivotukset ei kyllä nappaa.
- Anonyymi
Paltamossa kesätyöläiset ihan samanlaisia
- Anonyymi
Minullehan kassa on aina hymyillyt ja toivotellut hyvät päivänjatkot.
Meneppäs peilin eteen voi olla että syyllinen löytyy sieltä. - Anonyymi
Kiinteät rinnat hänellä ainakin on.
- Anonyymi
Ei lattarintaisia kassalle
- Anonyymi
Kerran haisi pieru siinä kassalla, en ollut varma mistä se tuli, kaikki olivat syyllisen näköisiä. Päästin kuitiksi sekaan omaa kuolettavan hajuista suolikaasuani ja poistuin paikalta, sinne jäi mummot ja kassatypy rykimään. Nauroin itse autossa vielä niin että lusikallinen tirahti omiin kalsonkeihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021650- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K56816En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712