https://yle.fi/a/74-20135588
Ja sit pitäs saada bilettää omilla juomilla et tulee halvemmaksi🫣
Oppivathan olemaan nyt
7
284
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoriso lähtee, äkkiä lisää yökerhoja nuorille 😱
- Anonyymi
Savonlinnassa tyhjillään sen verran monenlaisia tiloja, että luulisi opiskelijoillekin löytyvän edullinen paikka viettää vapaa-aikaan oman ikäistensä seurassa!
Opiskelijoiden rahat on vähissä, joten moni kaipaa vapaa-aikaansa rentoutusta ja ajatusten vaihtoa toisten kanssa ilman kalliita ravintolahintoja. - Anonyymi
Nykyisistä opiskelijoista haluaisimme saada tulevia asukkaita kaupunkiimme.
Viihtyminen ja seurustelu tärkeää.- Anonyymi
Ei ole töitä, siinä ei seurustelut auta
- Anonyymi
Savonlinnassa on onneksi montakin ns. Salakapakkaa johon pääsee kyllä iltaa istumaan jos tuntee koodin jolla sinne pääsee. Vinkkinä semmonen juomalipuke. Rahan eikä korttien kanssa siellä ostella.
- Anonyymi
Tietenkin. VITTU näillä hinnoilla ei paljoa baarit menesty. Olisi kuin ennen oli 1e. Tuoppi. Oih niitä aikoja kun oli varaa käydä ilman pohjia baarissa!! ❤️👌
- Anonyymi
Mitäs tässä. Pitäisi oppia, niin kuin asiakkaan näkökulmasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247