Nyt on tärkeää asiaa

Anonyymi-ap

Alkaa positiivisuuden viikko. Jokainen omalla toiminnallaan edesauttaa hyvässä hengessä keskustelujen etenemistä. Sinä pystyt siihen!

"Attitude is a little thing that makes a big difference." — Winston Churchill

14

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Positiivisin asia Oulussa on, että Ilmari Nurminen, sd, valittiin Tampereen pormestariksi. Se on ihan oikein niille mokomille.

• Anonyymi

Hyvässä hengessä tuomittakoo kaikki yhteen ääneen ja sanaan nämä Lestadiolaiset ja heidän epätoivoiset yrityksensä kääntää tavalliset ihmiset toisiaan vastaan

• Anonyymi

Ei ne kärkipaikalla ole vihanlietsonnassa.Sitä pitää ylivoimaisesti eräs nimeltämainitsematon joukko.

• Anonyymi

Hyvä neuvo ihan raamatusta: Älä tuomitse.

• Anonyymi

Hesarissa juttua nuorista:eivöt jaikki halua Ouluun... oulu nähdään jotenkin , heidän mielestään synkkänä...kannattaakohan tuommoista edes julkaista, pistää miettimään, mutta saattaapi olla niin että eteläsuomeen kyllä menevät mieluummin, nuoria monesti aliarvioidaankin.

• Anonyymi

Moni on positiivisempi ihmisenä, jos ei ole mikään "ruudknkeksujö":D silti, vaikka ei olldi älynlahjoja siunaantunut niin näinä päivinä onnhyvä olla tarkkana, asua kuin toinen

• Anonyymi

"Onneksi en ole päälle seittemääkymmentä(vaikka ikää jo on plus 60 monilla),eikä minulla ole muistisairautta ja asun kuitenkin oulussa:)" . Piru vie, joku nelikymppinen voi oivaltaa vaan joskus paremmin, mutta kaikki oivalletaan, se on saketti.

• Anonyymi

"Kuule maunooo, hankipa jstn minulle rubikin kuutio"

• Anonyymi

"HANKI SE KUUTIO, SAAKELIN UKKO JA TUO SAMAAN SYSSYYN PULLO"

• Anonyymi

"Voi vitun Ukko. Kuulle , nyt hankit sen kuution...töissäkin mulla on sitten tekemistä...olen ylimmällä pallilla, ylimmällä ja nuoret on mulle viihdettä, minä päätän. Onneksi täällä on töisdä vain nuoria..Mutta kun ei tahdo aika aina kulua, kun ei ole oikein mitään puhuttavaa niiden kanssa, joten , Ukko, Hanki kuutio, niin pyörittelen sitä yhä uudelleen ajankuluksi kun saan organisoida muutenkin ja rahaa tulee ihan kohtuu hyvin vielä."

• Anonyymi

"Kuule Ukko. Eikö ookko tuo hallituksen toiminta joskus lastenhommaa vähän. Ei se Kaisa yksin jaksa, huomaan. Eiköhän nuo järjestyy, hommat, mutta totta kuule Ukko, etelä se kutsuu kun kolottaa...vai mitä, Ukko. Oot jo mies sentään, et poika. Pojilla ei pelaa johtohommst aina"

• Anonyymi

"Vitutti kyllä Marinin hallitus, mutta ei vika ollut yksin Sannan". Hatunnosto Sannalle, ehkä aliarvioitiin ikään verraten. Yleensä kun senikäiset eivöt mitään tiedä, kuten töissä on nähty. Lisäksi otti päähän kun vahtasit sinäkin Marinia koko ajan, mutta asiaahan hän ajoittain ainakin. Sama kuin Henriksson, nyt ku mietin tarkemmin."

• Anonyymi

"Ukkoo..mistä se kokonaisuudessaan johtui se lehdon konkurssi?"

örr, kröm, kröm...siinä tuli vanhemmala herralla väsymys ja nuorempi oli liian hyvä joissakin asioissa

• Anonyymi

Pus pusi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4341
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4079
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      162
      2789
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 136
      2162
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2097
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      1911
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1742
    Aihe