Piha auraamatta, vain rusakon jälkiä hangessa.
Miten tämä menikään näin surullisesti?
Kävin eilen autiolla Hoikkalan talolla
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Pihaan voisi perustaa yleisen käymälän.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Juuri näin. Ulosteita täyteen, jos kaupunki antaa luvan.
Myös ilman lupaa voi laskea alleen. Tärkeintä, että kiinteistö tulee arvoiseensa käyttöhön.
- AnonyymiUUSI
eikö ruikku ketelällä omaaole omaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eikö ruikku ketelällä omaaole omaa
muuta kuin hautamuistomerkki ulvilan tiejyrä episodin jälkeen
- Anonyymi
Jollei talossa ole mitään lämmitystä niin olisi hienoa jos sen märkä lattia halkeaisi pakkasessa.
- Anonyymi
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Pääasia että koko talo menee aivan paskaksi.
Nuoriso voisi pitää kosteat juhlat talossa?
Anonyymi kirjoitti:
Nuoriso voisi pitää kosteat juhlat talossa?
Samanlaiset kuin silloin kun talon isännän pepäreikään kytkettiin kynttilä. 😃
- AnonyymiUUSI
koska jampre vaati vanhasta tottumuksesta pepareikään kynttilää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050