Tee itsellesi kysymys, haluatko laihtua? Jos vastaat ,Kyllä. Niin alat sitten elämään siten että laihdut ja lopetat samalla sen iänikuisen laihduttamisen kierteen ja kikkailu-dietit!
Kaikki alkaa sillä, että muuttaa ruokamäärää ja lopetta ylimääräiset napostelut ja varsinkin yösyöpöttelyt.
Pizza sallittakoon joka toinen kk ( max. 6 pizzaa/v) ja sekin on syötävä päivällä eikä yöllä. Itse syön 1kpl/v, jos tekee mieli, viime vuotena 2024 ei tehnyt mieli!
Vuosi sitten aloitin muutoksen ja nyt -18kg painoa vähemmän ja 16cm ympärysmittaa vähemmän! Ei ollut edes vaikeaa ja liikuntaa ei tullut lisättyä kuin sen, että lähikauppaan en ajellut autollani vaan kävin siellä päivittäin kävellen (500m).
Monet kamppailevat laihduttamisen kanssa aivan turhaan.
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein. Minulla ei ole ollut yhtä radikaaleja tuloksia, mutta oma dieettini on mennyt samaan suuntaan. Olen tehnyt pikkuhiljaa lopullisia päätöksiä, joita aion noudattaa loppuun asti.Paino on laskenut sykäyksittäin aina jonkin verran. Sitten kun olen tottunut uusiin tapoihin, teen taas uuden suunnitelman. Ei hyödytä laihduttaa, jos palaa takaisin entisiin tottumuksiin. Ei tulisi enää mieleenikään syödä illalla viimeksi voileipäkeksejä ja hapankorppua runsaan margariinin kanssa.Karistaa pikkuhiljaa turmiollisia tapoja. Tulos: 8 kg lopullista painon pudotusta.
- Anonyymi
Jessss! Hienoa asennoitumista asiaan ja tajuta se asian ydin!
- Anonyymi
Ei saisi kaatua jäisillä kaduilla.
Kengissä piikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143