Amerikan persu Trump haukkuu Kanadaa julistamalla mitkä asiat siellä on pielessä. Kumma kun ei kotimaan asiat kiinnosta. Tyypillinen persu siis, aina muissa tai puhutaan muiden vioista.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kanada on pääosin ranskalaiten ja englannisten matujen perustama ja ei ole sairas kuten USA . Kanukit panee Trumpin vetään käteensä .
- Anonyymi
Kyllä se on ihan yhtä sairas natsivaltio.
- Anonyymi
Bensan hinnan alentaminen oli yksi Trumpin vaaliteema, se on tyystin kadonnut Donoldin puheista
- Anonyymi
Kanada on keinotekoinen valtio. Olisi järkevää liittää Yhdysvaltoihin, tällöin tulisi yhtenäinen alue Alaskaan. Grönlantikin olisi luonnollinen osa tätä aluetta.
- Anonyymi
Parree on liittää Yhdysvallat Kanadaan.
Millä lailla Kanada on keinotekoinen valtio? Eivätkö kaikki valtiot ole yhtä keinotekoisia? Jos tähtäimessä on yhtenäinen alue, kai luontevampaa olisi silloin liittää Alaska ja Grönlanti Kanadaan. Onko Suomikin keinotekoinen valtio? Luulen, että putler vastaisi tähän, että kyllä on ja se olisi parempi silloin liittää - tai siis putlerin termein palauttaa - Venäjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parree on liittää Yhdysvallat Kanadaan.
Grönlantikin saisi liittää Kanadaan.
- Anonyymi
Suomen punavirhe haukkuu Trumpia julistamalla mitkä asiat hänen maassaan on pielessä. Kumma kun ei kotimaan asiat kiinnosta. Tyypillinen vasuri siis, aina muissa tai puhutaan muiden vioista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut116703- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545