polttamat kissat. Nyt on isompi kissa pöydällä kun ovat nämä demarit eduskunnassa .,turuilla ja torella "huutaneet" huumeet vapaaksi ja piikitys ja nautintakopit kaupunkien kaduille. Mutta miten saatas se eduskuntatalo huumeiden käyttäjien julkiseksi käyttöpaikaksi, että nyt tuumasta toimeen kun hajut on jo valmiina, osoite oikein ja jakelu joutuin
NYT ON NOSTETTU KISSA PÖYDÄLLE , MUUTAKIN KUIN NÄKKÄLÄJÄRVEN
19
242
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että lopetetaan eduskunta ja tehdään siitä rakennuksesta narkki-landia. Sitähän vihreät sdp ja vasemmisto haaveilivat. Ja siksi heillä on ymmärtävä suhtautuminen asiaan.
- Anonyymi
Kävivät jo ruiskuttamassa punaista maalia pylväisiin. Kuvaa veristä huumeruiskua.
- Anonyymi
jauhojengiä ei pidä unohtaa. Kauppa se on joka kannattaa ja kannattelee punikkeja
- Anonyymi
SDP puolue toimisto nistien käyttöön.
- Anonyymi
jossakin toimistossa se kissantappajakin majailee nyt vaan rohkeesti toiminta käyntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jossakin toimistossa se kissantappajakin majailee nyt vaan rohkeesti toiminta käyntiin
jos se kissantappaja kuseskelee kännissä pitkin seiniä niin sieltähän voi löytyä mitä vaan
- Anonyymi
Suu poikki niistä moukuista.
- Anonyymi
ettei vaan ole jauhojengi päässyt talon sisälle
- Anonyymi
Persu Immonen on jo pöydän alla
- Anonyymi
Oikein toimittu, Kun puhutaan sdp. n huumeongelmasta, puhe kannattaa kääntää persun känneihin lomalla. Onhan se paljon tärkeämpi asia tuo lomakänni kuin eduskunnan vasemmiston huumeidenkäyttö työpaikallaan.
- Anonyymi
Tärkeä aloitus tämä. Sääli että se oli hautautunut jo sivulle 4 ruusuviestien ja Sanna Marinia hehkuttavien ketjujen alle.
- Anonyymi
Tradekan jauhekioski Eduskuntaan. Järjestyy helposti. Tradekalla on oma vahva punainen edustus jo Suuressa salissa.
- Anonyymi
Neukut tehtailee provoja, jotka huomataan kyllä. Kaksoiskansalaiset syyniin.
- Anonyymi
Kauheaa tuo huumehörhöjen homma.
- Anonyymi
Kissajuttu on jo vanhentunut.
- Anonyymi
Mutta huumehörhö sosialisti ei.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Sanna on enemmän koiraihmisiä, maailmalla koiria syödään.
- Anonyymi
Grillattua kissaa, nam nam, sanoo demari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512