Jos on, koetteko syrjintää, woketusta tai ahdistelevatko vasurit? Nyt voi avautua, sillä Immonen lanseerasi uuden termin persunaamari, jota voi käyttää vapaasti.
Onko teillä persunaamari päässä?
23
277
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä toistat edelleen mm. yhdet ja samat hokemat jokaisella nikilläsi ap..
- Anonyymi
No eihän se yleensä mikään naamari ole, ei sitä voi riisua pois. Paitsi Ryydmannila, joka vaihtoi leiriä ja laittoi persunaamarin.
- Anonyymi
Uusinta uutta: Kääntönaamari. Saatavilla pers. puoluetoimiston myymälästä.
- Anonyymi
Seuraavaksi Alko lanseeraa kampanjan "juo itsesi persuksi"?
- Anonyymi
Immosen erikoissekoitus, taxfree myyntinä lentoasemilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Immosen erikoissekoitus, taxfree myyntinä lentoasemilla.
0,69 litran kerta-annoksina.
- Anonyymi
Persun naama https://www.google.com/search?client=opera&q=nasse+setä&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#vhid=7iQmwFvZGXiLRM&vssid=l Ei voi erehtyä.
- Anonyymi
Äärioikeiston väkivaltaa ei saa enää vähätellä. Äärioikeistolaisaktivistina tunnettu mies puukotti Oulussa yhtä lasta ja yritti puukottaa toista keskellä kaupunkia.
Kaikkien on syytä pohtia, millaista ilmapiiriä siedämme Suomessa.- Anonyymi
Persunaamarit immostellaan naamatauluun kerran päivässä. Ollaanhan kunnon persuja. Homma on hanskassa ja hanskat hukassa.
- Anonyymi
Immonen ei kuitenkaan heilunut ja ampuillut aseen kanssa. Eli melko maltillinen Persu.
- Anonyymi
Ei ehtinyt vornastelun asteelle.
- Anonyymi
Varmaan oli joutunut luovuttamaan armeijan omistaman Browningin takaisin asevarastoon joutuessaan eläkkeelle, kai sillä muuten olisi ollut se mukanaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehtinyt vornastelun asteelle.
Ekan kauden edustaja, mutta hyvin on Hakkaraisen saappaissa!!
- Anonyymi
Persuissa on monia muitakin miesoletettuja kansanedustajia jotka tunnistaa jo naamataulusta persuiksi, kuten esim. Halla-aho, Keskisarja, Bergbom, Mäkelä, Eerola, Mäenpää ja Peltokangas, ja lisäksi vielä eduskunnan ulkopuolisista turhiksista ainakin Turkkila.
- Anonyymi
Ei siinä naamaria tarvi.
Kansalaisistakin tunnistaa persujen kannattajat pelkän habituksen perusteella.
- Anonyymi
E-eeii mulla mitään persunaamaria ole vaan pitkät kalsarit kun jääkausi yllätti.
- Anonyymi
Ei tarvitse käyttää persunaamaria, koska mun vanhemmat ovat geneettisesti terveitä suomalaisia, en ole koskaan ollut päihteiden suurkuluttaja enkä ole kolhinut päätäni tappeluissa.
- Anonyymi
Tottahan toki, persunaamari lähes ok tuote, pitäisikö kuitenkin olla persenaamari?, kuvaisi paremmin perussuomalaisia wokeja lentokoneessa.
- Anonyymi
Eipä satu nyt olleen, mutta persehomokaasunaamari vasemmistolaisille olisi.
- Anonyymi
Tuo on tynkkysnaamari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tynkkysnaamari.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
käy siellä kalevan prismassa ennakkoäänestämässä ? voi tulla hylsy ???
- Anonyymi
olisi pitänyt kuvata 😠 voi olla hylsykin , mutta jos ei ollut niin maailmallekuulutus eli levitys suomen vaalijärjestelmästä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106