Kesä tulee

🌡🥵🫖 Torstaina 7 astetta lämmintä!

P.S Tänään on yksi vuosipäivä ikävätarinassa❤

32

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai kun ihkua. Oikeen vuosipäivä.🎂

      • Niin! Jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään.


      • Anonyymi

        Kevättä rinnassa, kun kevät auringon paiste lämmittää jo mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevättä rinnassa, kun kevät auringon paiste lämmittää jo mieltä?

        On kevättä rinnassa. Varsinkin näin aurinkoisena päivänä. Linnutkin laulaa lirkuttaa.😃🦜


    • Sori nyt. Korjaus tuohon vuosipäivään. Sehän on vasta perjantaina 17.1 .

      • Anonyymi

        Onks sillon bileet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks sillon bileet?

        Voishan sitä kaupasta hakea jonkun herkun kaffeen kanssa syötäväksi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voishan sitä kaupasta hakea jonkun herkun kaffeen kanssa syötäväksi.

        Kuinka monta vakituista ikävöijää täällä on tällähetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sillon bileet?

        Tietenkin on, palstasetä lompsii huuhaahahmonsa kanssa vihdoin sinne cajunbroilerille sellon kauppakeskukseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vakituista ikävöijää täällä on tällähetkellä?

        En tiedä, kun en seuraa muiden kirjoituksia. Eikä noita anonyymejä kirjoituksia oikein erota toisistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin on, palstasetä lompsii huuhaahahmonsa kanssa vihdoin sinne cajunbroilerille sellon kauppakeskukseen

        Jos täällä palstalla on joku huuhaahahmo, niin se olet sinä noine luuloinesi. Olen vieläkin nainen väitöksistäsi huolimatta. Eikä näissä mun kirjoituksissa ole mitään sinua varten. Voit huoletta pysytellä näistä poissa. Sen takia nämä ovat merkitty rekatulla nimimerkillä ja muutamilla emojeilla.

        En ole tuollainen anonyyminä hilluva selän takana haukkuja!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos täällä palstalla on joku huuhaahahmo, niin se olet sinä noine luuloinesi. Olen vieläkin nainen väitöksistäsi huolimatta. Eikä näissä mun kirjoituksissa ole mitään sinua varten. Voit huoletta pysytellä näistä poissa. Sen takia nämä ovat merkitty rekatulla nimimerkillä ja muutamilla emojeilla.

        En ole tuollainen anonyyminä hilluva selän takana haukkuja!

        Kerro mies vielä nostalgian merkeissä anonyymilla palstalla, että tisut tusut on ja kaikki. Se se vasta vakuuttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mies vielä nostalgian merkeissä anonyymilla palstalla, että tisut tusut on ja kaikki. Se se vasta vakuuttaa

        Minä en harrasta alatyylin kirjoittelua. Tiedoksi sulle, niin rekisteröity nimimerkki on eri asia kuin anonyymi. Nimimerkkiä rekisteröitäessä täytyy ilmoittaa puhelinnumero, jonka oikeellisuus tarkistetaan.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Voishan sitä kaupasta hakea jonkun herkun kaffeen kanssa syötäväksi.

        Meneehän se merkkipäivä siivotessakin. Menen jälkeläiselle tekemään joulusiivouksen kun on jäänyt tekemättä erilaisten syiden takia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Meneehän se merkkipäivä siivotessakin. Menen jälkeläiselle tekemään joulusiivouksen kun on jäänyt tekemättä erilaisten syiden takia.

        Kerro ihmeessä mitä syyt on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä mitä syyt on?

        No ne nyt eivät tänne palstalle irvittäväksi kuulu.


    • No eihän toi nyt vielä kuuma oo. Katottiin just töissä, että hyvä päivä saumata tiiliä. Ei oo hyväks olla saumat koko talven auki. Pakkasella kun meinaavat jäätyä.

      • Juhannuksen lämpötiloja. Sähkölämmittäjille tietää säästöä lämmityskustannuksista.


    • Anonyymi

      Mikäs tähän käristyskupoliefektiin on tällä kertaa syynä? Itämeri saa välillä suolapulsseja joten miksei se voisi saada myös ajoittaisia lämpöpulsseja. Karibian hurrikaanit sekoittavat pakkaa ja varmaan lisännevät Itämerelle kulkeutuvia pulsseja merivirran kautta. Lappi taitaa olla kuitenkin jäässä, loppuuhan meri sinne Kemin tienoille. Eteläisin Suomi tuskin saa juurikaan föhn-lämpöä, vaikka siellä on leudompi ilmasto.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jonkun teorian mukaan otsonikato onkin kaiken pahan alku ja juuri.
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/lasse-hernesniemi/ilmaston-agw-syyllinen-onkin-otsonikato/

        Voi se sekoittaa suihkuvirtausten vaikutuksia, mistäs sitä tietää. Myski-Muskin satelliitteja alkaa olemaan niin paljon että hyvä jos Auringonvalo pääsee Maahan saakka :D. Eka on ylikylmää ja sit on ylikuumaa. Kylmiä säitä pitäisi uutisoida mediassa nykyistä innokkaammin silloin kun niitä esiintyy, jotteivät ne pääsisi unohtumaan lämpöjen lomassa.


    • Anonyymi

      Kuun vaihteessa hytistään kireissä pakkasissa etelää myöden. Siperia opettaa 🥶

    • Sikäli hyvä jos vähän lunta myös metsässä, ei tulla tökkölumesta vahinkoja.

      • Tuo on totta. pysyvät sähkölinjatkin kunnossa kun puut ei kaatuile niille.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuo on totta. pysyvät sähkölinjatkin kunnossa kun puut ei kaatuile niille.

        Nyt on viides talvi kun pohjoisen jäätiköt ovat taas kasvaneet, mennään kylmempään suuntaan taas👍 ei sitä mediassa kerrota kun pitää vaan valehdella ja vouhottaa lämpenemisestä kun sillä tehdään herroille rahaa. Kaikki jäät piti olla sulanut jo 2014 mutta ne onkin nyt kasvamaan päin. Olisi hyvä kun joku keräisi kaikki ennustukset lämpenemisestä niin ihmiset näkisivät että yksikään ei ole toteutunut. Ei huku hesalaisetkaan kun meri piti nousta 3 metriä, täyttä valetta kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on viides talvi kun pohjoisen jäätiköt ovat taas kasvaneet, mennään kylmempään suuntaan taas👍 ei sitä mediassa kerrota kun pitää vaan valehdella ja vouhottaa lämpenemisestä kun sillä tehdään herroille rahaa. Kaikki jäät piti olla sulanut jo 2014 mutta ne onkin nyt kasvamaan päin. Olisi hyvä kun joku keräisi kaikki ennustukset lämpenemisestä niin ihmiset näkisivät että yksikään ei ole toteutunut. Ei huku hesalaisetkaan kun meri piti nousta 3 metriä, täyttä valetta kaikki.

        En tiedä mistä olet tuon tiedon poiminut, etteivät ikijäätiköt sulaisi. Nykyisin saadaan todenperäistä kuvaa sateliittikuvien avulla. Esim napajäätiköt sulavat altapäin. Se alue, missä ikijää kelluu sulan veden päällä on kasvanut.

        Suomalaisen sateliitin kuvaus sulavasta tuomiopäivän jäätikkö etelämantereella:
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000010441729.html

        CNN tuomiopäivän jäätikön sulaminen
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010257797.html


    • Anonyymi

      80-90 luvulla puhuttiin ja peloteltiin että Helsingissä ei ole lumisia talvia enää 2000 luvulla. Nytkin siellä tehtiin lumiukkoja tvssä ja lunta ollut vuosia ihan liiaksi asti.

      • Silloin keksittiin teorioita omasta päästä. Nyt on tietokoneet niin kehittyneet että voidaan simuloida ilmaston muuttumista eri parametreja vaihtelemalla.


    • Anonyymi00014

    • Anonyymi00015

      Taidat olla homo.

    • Anonyymi00016

      Samansuuntainen vuosipäivämäärä täälläkin. Eri suuntainen kuitenkin..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe