Miten kertoa miehelle nolosta fetissistä? Haluan ajella hiukseni

Anonyymi-ap

Minulla on hiustenleikkuu-fetissi. Kiihotun siis naisten hiustenleikkuusta ja etenkin -ajelusta.

Jo pienenä tykkäsin leikata barbeilta ja nukeilya hiukset lyhyiksi. Tietokonepeleissä hahmoni olivat aina kaljuja ja se kiehtoi minua.

Isompana löysin youtuben ihmeellisen maailman buzzcut- ja head shave-videoineen. Nykyään löytyy enemmän jo aikiisviihdettäkin missä leikataan hiuksia, mutte ne on usein alistusjuttuja mistä en muuten välitä.

Ennen haaveilin, että pääsisin joskus ajelemaan toisen naisen hiukset. Sittemmin kiehtovuus on muuttunut kiihottavuudeksi ja nykyään haaveilen omien hiusteni ajelusta.

Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Nyt ensimmäistä kertaa lyhyemmät, kun pyysin miestä leikkaamaan hiukseni hartiapituuteen.

Haluaisin ajella hiukseni siiliksi tai että mies ajelisi hiukseni. Oikeastaan haluaisin, että mieheni haluaisi minun ajelevan hiukseni ja tekisin sen häntä miellyttääkseni, mutta se olisi varmaan käynyt jo ilmi.

Miehellä ei ole mitään lyhythiuksisia naisia vastaan ja on kertonut, että yhdellä hänen entisellä deitillä oli siili mikä sopikin hänelle.

Miten voisin tunnustaa miehelle fetissini?
Tai edes ehdottaa hiusten ajelua johonkin tekosyyhyn vedoten. Saisinko mitään irti tilanteesta, missä mies ajelisi hiukseni tietämättä että kiihotun siitä?

5

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

• Anonyymi

Lyhyet hiukset ja siili sopii naiselle, jolla on kauniin muotonen kallo, pitkä kaula, kauniit kasvot ja sirot piirteet. Lyhyet hiukset korostaa huomattavasti muita hyviä puolia. Hiuksettomuus lisää alastomuutta, alastomuus on seksikästä.

Yllättävän moni syttyis tosi tilanteessa, missä nainen rinnat paljaana leikkaa ja ajelee hiuksensa. Siinä on

• Anonyymi

... jotain niin sensitiivistä. Vaikkei etukäteen tiedostaisi kiihottuvansa asiasta.

Siro siilihiuksinen nainen ison kalun päällä on hot. Myös siilihiuksinen nainen ottamassa suihin on hot. Kalju ei näytä niin hyvältä kuin siili, mutta kaljun sheivaus ja ajetulle päälle laukeaminen on hot.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ajelen hiukset miehen työreissun aikana

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1265
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1132
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      57
      1097
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    9. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      467
    10. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      346
    Aihe