Mahtaako Heiskala ilmoittaa verottajille kun toimittajat saavat ilmaisen ruuan.
Linnassa huippukokouksessa toimittajat saa ruuan.
21
1135
Vastaukset
- Anonyymi
Eläkeläistoimittajia ei ole paikalla. Heiskala polttelee vaan eläekelläisten saamia veroetuja.
- Anonyymi
Kyllä tämäkin äijä on jonkin sortin ankkurin hinaaja, aiheuttaa harmia toisille tuntematta mitään.
- Anonyymi
Hinaaja ko
- Anonyymi
H........
- Anonyymi
Kyllä kyllä kyllä kyllä minunkin olisi pitänyt saada ilmainen ruoka kyllä kyllä. Ei käy että muut saa ja minä en, mihin ilmoitan.
- Anonyymi
Oliko Kalevi joskus joulukuusen myyjänä.
- Anonyymi
Sitäkin yritti, ei varmaan verottajalle muistanut siinävaiheessa ilmoittaa.
- Anonyymi
Sitä ei tarvitse ilmoittaa verottajalle. Ei ole verotettavaa tuloa.
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Ja jos kuuset ei ole omasta metästä mitä myy niin sitäkään ei tarvi ilmoittaa.
- Anonyymi
Tai ei kannata ilmoittaa.
- Anonyymi
Siipi Veikko.
- Anonyymi
Kalevilla ei ole omaatuntoa. Kyllä kyllä, kyllä ei ole.
- Anonyymi
Siipi Veikko.
- Anonyymi
Aika paskasti tehnyt ihmisille.
- Anonyymi
Mitäs kassu ny on muka tehny?
- Anonyymi
Verottajan oikea käsi ilman palkkiota. Heh.
- Anonyymi
Siipi V
- Anonyymi
Siipi Veikko
- Anonyymi
Kyllä joku on tyhmä.
- Anonyymi
Kyllä kyllä kyllä kyllä vähän ilmoitan verottajalle kateuttani. Kyllä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517303Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425122HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012823- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331963- 231717
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401678Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111487Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E141379