Siinäpä on kaksi uutta tulijaa Iisalmen hiipuvaan liiketoimintaan, tovottavasti
mahdollisimman pian. Kivikoulun vieressähän olisi valmiina paikka, jos
tontin varaaja aloittaisi rakentamisen piakkoin.
Nykyiset Lintin tilathan myös vapautuvat, kun se muuttaa sitten aikanaan,
rakenteilla olevaan kiinteistöön.
Puuilo ja Spar
12
552
Vastaukset
- Anonyymi
Spar integroituu Tokmannin tiloihin ja Puuilo sopii Sotkan/RTV:n tiloihin mitään uutta tarvitse rakentaa.
- Anonyymi
"Perästä kuuluu", sano torventekijä, eiköhän nuo yritykset itse päätä mihin,
sijoittuvat, jos Iisalmeen tulevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sijoittuvat, jos Iisalmeen tulevat.Oispa Rusta tulossa. Mieluummin kävisin siellä kuin tokassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sijoittuvat, jos Iisalmeen tulevat.Tuokin sopii, Tokmanni tuskin toista myymälää Iisalmeen, laajjennustilaakin länteen päin nykyisellään.
- Anonyymi
Iisalmessa Spar tulee nykyisen Tokmannin elintarvikeosaston tilalle, Rusta ja Puuilo rakentanevat lähitulevaisuudessa liiketilat Iisalmeen.
- Anonyymi
Jokaisen pitäisi tajuta, että Ylä-Savo on kuihtuvaa aluetta. Ei täällä ole asiakkaista entisillekään liikkeille. Kaikki toiminnot on jo pitkään siirretty Kuopioon, ja sinne varmaan mennään tulevaisuudessa myös äänestämään. Kierre kun saatu alulle, niin se on kuin vesipyörre, se nielaisee kaiken mukanaan.
- Anonyymi
Mille tahansa rakennustarvikkeita myyvälle liikkeelle on tilausta kaupungin pohjoispuolella paitsi K-alkuiselle.
- Anonyymi
Kärkkäiselle?
- Anonyymi
Mitä jollain sparilla tehdään? Eikö maitokauppoja ole jo tarpeeksi.
- Anonyymi
Onhan noita mutta kallista on maito.
- Anonyymi
Puuilon tulo on ilo
- Anonyymi
Puilo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028