joka ostaa paljon tuottamattomia rahasto osuuksia. Älä laita yhtään rahaa rahastoihin, siinä tienaa vain rahaston pitäjä eli pankki.
Osta vain osakkeita.
https://www.etlehti.fi/artikkeli/raha/luulitko-olevasi-pankille-hyva-asiakas-pankki-voi-olla-eri-mielta
Pankille on paras asiakas
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Pankille huonoin mahdollinen asiakas on sama asia kuin kaupasta halvimmalla tuotteen ostava asiakas.
Miksi ihmeessä kukaan edes haluaisi olla "hyvä" asiakas jollekin pankille?- Anonyymi
Eli kuka nyt niitä tuottamattomia rahasto osuuksia ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuka nyt niitä tuottamattomia rahasto osuuksia ostaa?
Onhan niitä pankin huijaamia perillisiä ja vanhempaa väkeä jotka uskovat pankki virkailijaa. Kysykää virkailijalta laittaisiko hän rahansa niihin.
- Anonyymi
Ajatuksia.
Ainakin Op ja S-pankki ovat antaneet ilmaiset palvelut kun on maksanut sadan euron osuusmaksun. Jos op ja Nordean normaali palvelumaksu nolla-asioinnilla on 8-9€ kk, niin reilussa vuodessa rahat on tienattu takaisin ja nehän saa takaisin jos irtisanoutuu.
Omalla kohdalla sain alue osuuskaupan osuuden osamaksulla ostoja vastaan, maksoin sen kyllä osin käteisellä. Osuuspankin jäsenmaksun sain maksettua pankin antamalla lainalla ja osuusarvon muututtua euroksi pankki antoi erotuksen omasta pääomasta.
Kuka ostaa rahastoja? Itsellä pääoma on jossain turvassa tilin ulkopuolella.
Mutta ei tämä maailma ole kuitenkaan näin simppeli. Köyhän paras ystävä on sateenkaaren pääässä oleva aarre. Toisinsanoen ihme. Itse olen omassa mielessä pohtinut mitä se minulle merkitsee.- Anonyymi
Ei rahastoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rahastoon
Ei yhtään kannata laittaa...
- Anonyymi
Jos rahastot tuottavat, niin pankkikin tienaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617