ja toivonut ihmettä, mutta aina vaan on yhtä hiljaista. Mitään ei tapahdu eikä sinuun törmää missään. Nyt olen masentunut ja pikku hiljaa antamassa periksi. Piiloudun suojakuorieni sisään ja katoan pois, vajoan maan alle painuen unholaan. En ehkä sitten merkitse sinulle mitään, koska mitään merkkejä et välittämisestä minulle suo, vaikka varmaan tiedät, kuinka raskaasti otan tämän meidän tilanteen.
M -> N
Olen odottanut ja odottanut
29
591
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten meitä on kaksi.
- Anonyymi
Sinulla on niin paljon sutinaa ettet sinä välitä yhtään siitä kenestä kaipaat. Älä riko toisia
- Anonyymi
Miksi ette tee irl mitään jos toiveissa on enemmänkin? Kyllä minä ainakin aikaan kun oli kiinnostusta koitin härppiä somessakin pienesti. No varattuhan hänkin sitten oli että enpä enää ikinä tee mitään mutta jos on sulla tilanne että tiiät toisen olevan sinkku ni koita nyt jotakin jumaliste tehdä
- Anonyymi
Mistä tiiät että oon varattu.
- Anonyymi
Tämä arkeni on nyt vain tämmöstä,ettei minua näy missään
- Anonyymi
Viikonloput?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloput?
Joo ne käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloput?
Huomennakin toki kävisi. En halua tätä kautta sopia tapaamisia kun siellä on sitten koko kaupunki☺️Eli aika mahdotontahan tämä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloput?
Olen pitkälti töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pitkälti töissä.
Minäkin haluaisin käydä töissä ja hyvin tärkeää on ettei siellä ole yhtään sitä kautta rantain kertomista. Sellainen ei kuulu työpaikalle ollenkaan!
- Anonyymi
Jos oikeasti haluat että asiat etenee, niin puhu suoraan.
- Anonyymi
Mikset itse puhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse puhu
Minähän puhun. Täällä ja tarvittaessa myös irl.
- Anonyymi
Ihmeitä ei tapahdu jos et itse tee asialle jotain.
En enää usko mihinkään. Kohta törmää vielä vähemmän kun muutan. - Anonyymi
Mitä teen, mikä saa sinut ajattelemaan, etten välitä sinusta?
- Anonyymi
Tilanne on yhä edelleen mikä on, niin näillä mennään. Lisäksi voin kovin huonosti, joten parempi ettet sitä ole todistamassa.
- Anonyymi
Mikä sulla on? Nyt huolestuttaa. 😔😟
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin auttaa ja pitää sylissä, jos naisella menisi huonosti. Surullisempaa on se, etten voi auttaa mitenkään. - tämä sivusta
- Anonyymi
J***:n kanssa kyllä haluaisin lähentyä. Mutta miten?
- Anonyymi
Jani? En ole Jani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani? En ole Jani.
J**i 🥰
- Anonyymi
Oliko tämä oikeen elämän kaivatulle vai palstalla?
- Anonyymi
Voi että haluaisin nähdä sinut. Mutta en vain käy samalla suunnalla edes syömässä. 🙂
Ei kannata luovuttaa. Ihmeitä tapahtuu kyllä, kun niin ajattelee. Ajatuksillasi luot niitä itse 🪄✨
- Anonyymi
Tiedän että kirjoitat täällä. Olen tunnistanut sinut ja typerät vihjeesi jo aikaa sitten. Miksi en reagoi? Sammutit kiinnostukseni typeryydelläsi. En jaksa reagoida edes pahimpiin ylilyönteihisi. Menetit luottamukseni enkä tajua mikset vieläkään ymmärrä tyhmyyttäsi. Minulla ei ole velvollisuutta sinulle vastailla eikä kommentoida mitään, vaikka sinut ja tyylisi tunnistankin. Olet pohjimmiltasi manipuloiva. En halua olla kanssasi missään tekemisissä missään, palstalla taikka irl. Luulisi sen jo tulleen selväksi.
- Anonyymi
Eli olit kiinnostunut. Hyvä kuulla.
- Anonyymi
Miksi mies yrität esiintyä naisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies yrität esiintyä naisena?
Jaa no oisko se toi xx kromosomi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793