Olen odottanut ja odottanut

Anonyymi-ap

ja toivonut ihmettä, mutta aina vaan on yhtä hiljaista. Mitään ei tapahdu eikä sinuun törmää missään. Nyt olen masentunut ja pikku hiljaa antamassa periksi. Piiloudun suojakuorieni sisään ja katoan pois, vajoan maan alle painuen unholaan. En ehkä sitten merkitse sinulle mitään, koska mitään merkkejä et välittämisestä minulle suo, vaikka varmaan tiedät, kuinka raskaasti otan tämän meidän tilanteen.
M -> N

29

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten meitä on kaksi.

• Anonyymi

Sinulla on niin paljon sutinaa ettet sinä välitä yhtään siitä kenestä kaipaat. Älä riko toisia

• Anonyymi

Miksi ette tee irl mitään jos toiveissa on enemmänkin? Kyllä minä ainakin aikaan kun oli kiinnostusta koitin härppiä somessakin pienesti. No varattuhan hänkin sitten oli että enpä enää ikinä tee mitään mutta jos on sulla tilanne että tiiät toisen olevan sinkku ni koita nyt jotakin jumaliste tehdä

• Anonyymi

Mistä tiiät että oon varattu.

• Anonyymi

Tämä arkeni on nyt vain tämmöstä,ettei minua näy missään

• Anonyymi

Viikonloput?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloput?

Joo ne käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloput?

Huomennakin toki kävisi. En halua tätä kautta sopia tapaamisia kun siellä on sitten koko kaupunki☺️Eli aika mahdotontahan tämä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloput?

Olen pitkälti töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pitkälti töissä.

Minäkin haluaisin käydä töissä ja hyvin tärkeää on ettei siellä ole yhtään sitä kautta rantain kertomista. Sellainen ei kuulu työpaikalle ollenkaan!

• Anonyymi

Jos oikeasti haluat että asiat etenee, niin puhu suoraan.

• Anonyymi

Mikset itse puhu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse puhu

Minähän puhun. Täällä ja tarvittaessa myös irl.

• Anonyymi

Ihmeitä ei tapahdu jos et itse tee asialle jotain.
      En enää usko mihinkään. Kohta törmää vielä vähemmän kun muutan.

• Anonyymi

Mitä teen, mikä saa sinut ajattelemaan, etten välitä sinusta?

• Anonyymi

Tilanne on yhä edelleen mikä on, niin näillä mennään. Lisäksi voin kovin huonosti, joten parempi ettet sitä ole todistamassa.

• Anonyymi

Mikä sulla on? Nyt huolestuttaa. 😔😟

• Anonyymi

Minä ainakin haluaisin auttaa ja pitää sylissä, jos naisella menisi huonosti. Surullisempaa on se, etten voi auttaa mitenkään. - tämä sivusta

• Anonyymi

J***:n kanssa kyllä haluaisin lähentyä. Mutta miten?

• Anonyymi

Jani? En ole Jani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jani? En ole Jani.

J**i 🥰

• Anonyymi

Oliko tämä oikeen elämän kaivatulle vai palstalla?

• Anonyymi

Voi että haluaisin nähdä sinut. Mutta en vain käy samalla suunnalla edes syömässä. 🙂

• Ei kannata luovuttaa. Ihmeitä tapahtuu kyllä, kun niin ajattelee. Ajatuksillasi luot niitä itse 🪄✨

• Anonyymi

Tiedän että kirjoitat täällä. Olen tunnistanut sinut ja typerät vihjeesi jo aikaa sitten. Miksi en reagoi? Sammutit kiinnostukseni typeryydelläsi. En jaksa reagoida edes pahimpiin ylilyönteihisi. Menetit luottamukseni enkä tajua mikset vieläkään ymmärrä tyhmyyttäsi. Minulla ei ole velvollisuutta sinulle vastailla eikä kommentoida mitään, vaikka sinut ja tyylisi tunnistankin. Olet pohjimmiltasi manipuloiva. En halua olla kanssasi missään tekemisissä missään, palstalla taikka irl. Luulisi sen jo tulleen selväksi.

• Anonyymi

Eli olit kiinnostunut. Hyvä kuulla.

• Anonyymi

Miksi mies yrität esiintyä naisena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mies yrität esiintyä naisena?

Jaa no oisko se toi xx kromosomi.

• Olipa järjettömän lapsellinen ja typerä kirjoitus tuo 👆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe