etten olisi ymmärtänyt missä tietty henkilö asuu, eri paikoissakin. Olen väsynyt kaikkeen siihen toistoon ja esitykseen ollut jo monen vuoden ajan. En ole saanut mielessäni itseäni samaan tilaan muiden kuin ikäisteni kanssa ja samoin on halaamisen kanssa. Tärkein syy miksi en voi "palkita" tiettyä henkilöä kaveruudellani on se, että menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan. Se ja kaikki se jatkuva kautta rantain kertominen ovat saaneet minut voimaan kauan aikaa todella huonosti. Välillä tuntui siltä, että kaikki oli tarkoituksellista kiusaamista. En jaksa sitä enää yhtään, en kenenkään esittämänä. Ystäväksi vain 60+ ikäinen.
Voi kun te luulette aina
Anonyymi-ap
1
130
Vastaukset
- Anonyymi
Oli väärin aloittaa projekti kysymättä minulta mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Se miten projekti toteutettiin ei kunnioittanut minua ja yksityisyyttäni ollenkaan! Projektin toteutus ei sovi ollenkaan sisäiselle maailmalleni, joka haluaa että asiat käsitellään kasvotusten mahdollisimman nopeasti. Nyt sellaista ei ollenkaan tapahtunut! Sen sijaan oli vuosien ajan se tunne, että olen sairastunut pahasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222080- 1371976
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81202Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61940
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2831