etten olisi ymmärtänyt missä tietty henkilö asuu, eri paikoissakin. Olen väsynyt kaikkeen siihen toistoon ja esitykseen ollut jo monen vuoden ajan. En ole saanut mielessäni itseäni samaan tilaan muiden kuin ikäisteni kanssa ja samoin on halaamisen kanssa. Tärkein syy miksi en voi "palkita" tiettyä henkilöä kaveruudellani on se, että menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan. Se ja kaikki se jatkuva kautta rantain kertominen ovat saaneet minut voimaan kauan aikaa todella huonosti. Välillä tuntui siltä, että kaikki oli tarkoituksellista kiusaamista. En jaksa sitä enää yhtään, en kenenkään esittämänä. Ystäväksi vain 60+ ikäinen.
Voi kun te luulette aina
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Oli väärin aloittaa projekti kysymättä minulta mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Se miten projekti toteutettiin ei kunnioittanut minua ja yksityisyyttäni ollenkaan! Projektin toteutus ei sovi ollenkaan sisäiselle maailmalleni, joka haluaa että asiat käsitellään kasvotusten mahdollisimman nopeasti. Nyt sellaista ei ollenkaan tapahtunut! Sen sijaan oli vuosien ajan se tunne, että olen sairastunut pahasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961718Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481561Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281101- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158885Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 57852