etten olisi ymmärtänyt missä tietty henkilö asuu, eri paikoissakin. Olen väsynyt kaikkeen siihen toistoon ja esitykseen ollut jo monen vuoden ajan. En ole saanut mielessäni itseäni samaan tilaan muiden kuin ikäisteni kanssa ja samoin on halaamisen kanssa. Tärkein syy miksi en voi "palkita" tiettyä henkilöä kaveruudellani on se, että menetin itselleni äärimmäisen tärkeän vakituisen työpaikan. Se ja kaikki se jatkuva kautta rantain kertominen ovat saaneet minut voimaan kauan aikaa todella huonosti. Välillä tuntui siltä, että kaikki oli tarkoituksellista kiusaamista. En jaksa sitä enää yhtään, en kenenkään esittämänä. Ystäväksi vain 60+ ikäinen.
Voi kun te luulette aina
Anonyymi-ap
1
222
Vastaukset
- Anonyymi
Oli väärin aloittaa projekti kysymättä minulta mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Se miten projekti toteutettiin ei kunnioittanut minua ja yksityisyyttäni ollenkaan! Projektin toteutus ei sovi ollenkaan sisäiselle maailmalleni, joka haluaa että asiat käsitellään kasvotusten mahdollisimman nopeasti. Nyt sellaista ei ollenkaan tapahtunut! Sen sijaan oli vuosien ajan se tunne, että olen sairastunut pahasti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745