Mari Kauppinen

Anonyymi-ap

Suosittelen Mari Kauppista niin lämminhenkinen ja herttainen nainen.
Tilasin katsonnan johon Mari käytti paljon aikaansa ja oli halpa. Paneutuu työhönsä mielestäni aidosti.
Marin löytää facesta/Enkelin kosketus sivulta.

38

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyssykät sentään, voiko enää selkeämpi mainos olla! Oman mainoksen länttää tänne ja kehuu itseään ja puhuu itsestään kolmannessa persoonassa. Kannattaisiko paneutua vaikka sellaisiin töihin mihin kyvyt riittäisi. Mainos alallekaan ei ehkä kannata hakeutua kun on aika läpinäkyvää.

      • Anonyymi

        On se Mari ihana ja hyvä työssään.
        Häneltä kannattaa ostaa palveluja.
        Tietää mitä puhuu.
        On oikeasti hyvä.
        Suosittelen todellakin.
        Ihan paras.


      • Anonyymi

        Niin että ainoastaan sinä saat kehua Naomia mennen tullen ja palatessa.

        Oli mainos tai ei niin kyllä Mari on todella pätevä.


      • Anonyymi

        En oo kyllä Mari


    • Anonyymi

      Enemmän kanavoija kuin näkijä.

      • Anonyymi

        Enemmän mainostaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän mainostaja.

        Mistä noin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän mainostaja.

        Markkinointi on nykyaikaa.


    • Anonyymi

      Kaunis nainen ja lämminhenkinen, tiesi mitä tuleman pitää. En odottanut mitään aluksi, ystävän suosituksesta otin yhteyttä.

      • Anonyymi

        Mari älä jaksa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mari älä jaksa!

        Huh huh. Mistä päättelet et Mari täällä juttelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mari älä jaksa!

        Sä kommentoit jokaiseen joka pitää jotakin näkijää hyvänä, että se on hän joka mainoistaa. Niin etkö jo ala näiden kaikken vuosien jälkeen kyllästymään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kommentoit jokaiseen joka pitää jotakin näkijää hyvänä, että se on hän joka mainoistaa. Niin etkö jo ala näiden kaikken vuosien jälkeen kyllästymään???

        Samaa huomioinut.
        Väittää jokaisen näkijän mainostavan itseään.
        Vaikka paövelunostajat ovat arvioineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä kommentoit jokaiseen joka pitää jotakin näkijää hyvänä, että se on hän joka mainoistaa. Niin etkö jo ala näiden kaikken vuosien jälkeen kyllästymään???

        Se on tuon ihme jankutusta, että kaikki mainostaa ihteään paitsi Naomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuon ihme jankutusta, että kaikki mainostaa ihteään paitsi Naomi

        Naomin ei varmasti tarvitse kun asiakkaita jonoksi asti mutta kyllä tuosta nyt itsellekin välittyy että on selvästi mainos. MK oma aloitus ja nuo muut kehut samalta eli mainos mikä mainos.
        Olen monilla ennustajilla käynyt ja tuota nimeä en ole kyllä missään tavannut.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuon ihme jankutusta, että kaikki mainostaa ihteään paitsi Naomi

        Joo


    • Anonyymi

      Enkelin silta korjaus.

    • Anonyymi

      Kokeilkaa niin voitte yllättyy iloisesti.
      Mari on hieno valoihminen.
      Ei muuta!

      • Anonyymi

        Kiitos Mari mutta jätetään väliin.


    • Anonyymi

      Ei hän ole lämmin eikä osaava.
      Ei näkijä. Rahan kerääjä.
      Kylmää huokuva persoona.

    • Anonyymi

      Mari on kuvissa nätti .
      Haluaa hyvää enkelisivillaam.

      • Anonyymi

        Ai ai sentäänsä, ja lämmin ja herrtainen, hellanlettas juu, mitä tekemistä on selvänäkemisen kanssa, onkin sitten jo ihan eri juttu. Tunnen monia mammoja jotka on tosi herttaisia, käyttää paljon aikaansa milloin mihinkin , viereisessä kerrostalossakin asuu muutamia, muttei ne mitään ennustajia silti ole. Ihmeellistä lässytystä täällä nykyään pidetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ai sentäänsä, ja lämmin ja herrtainen, hellanlettas juu, mitä tekemistä on selvänäkemisen kanssa, onkin sitten jo ihan eri juttu. Tunnen monia mammoja jotka on tosi herttaisia, käyttää paljon aikaansa milloin mihinkin , viereisessä kerrostalossakin asuu muutamia, muttei ne mitään ennustajia silti ole. Ihmeellistä lässytystä täällä nykyään pidetään.

        Ihan enkelimäinen on hän.
        Positiivinn ja auttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan enkelimäinen on hän.
        Positiivinn ja auttava.

        Varmaan voi ollakin muttei mitään tekemistä selvänäkemisen kanssa niin kuin joku muukin jo totesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan enkelimäinen on hän.
        Positiivinn ja auttava.

        Mari kiitos! Aiai kun on herttaista mainontaa ja asiaan on paneuduttu.


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ai sentäänsä, ja lämmin ja herrtainen, hellanlettas juu, mitä tekemistä on selvänäkemisen kanssa, onkin sitten jo ihan eri juttu. Tunnen monia mammoja jotka on tosi herttaisia, käyttää paljon aikaansa milloin mihinkin , viereisessä kerrostalossakin asuu muutamia, muttei ne mitään ennustajia silti ole. Ihmeellistä lässytystä täällä nykyään pidetään.

        Marika ei oo mikään mamma.
        Osaava, hyväsydäminen tulkitsi.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Marika ei oo mikään mamma.
        Osaava, hyväsydäminen tulkitsi.

        jukujukujuksujuu


    • Anonyymi

      Voitko suositella?

      • Anonyymi00029

        Juu


      • Anonyymi00034

        Juu.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Juu.

        Muu ammuuuu juu


    • Anonyymi00030

      Marille vaan uudet.

    • Anonyymi00032

      Soitelkaa marille

      • Anonyymi00033

        Mari ei me soitella sulle.


    • Anonyymi00036

      Ei näe

    • Anonyymi00037

      Voiko joku suositella?

      • Anonyymi00038

        Ei voi. Yhtään sen enempää kun naapurin eläköitynyttä toimistovirkailijaa.
        Yhtä hyvät näkijänkyvyt sillä erotuksella että toimistovirkailija voi kerran arvaten osua oikeeseen.
        Eikaitse sunkas ole hän joka tän ketjun alotuksessa kehuu itteään herttaiseksi,
        meinaan sama joka tuossa toisessa ketjussa kertoo valetarinoita ja ja mustamaalaa tunnettua näkijää?🤔🙄😒😒🫤

        mielestäni ei kovinkaan herttaista..........


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ei voi. Yhtään sen enempää kun naapurin eläköitynyttä toimistovirkailijaa.
        Yhtä hyvät näkijänkyvyt sillä erotuksella että toimistovirkailija voi kerran arvaten osua oikeeseen.
        Eikaitse sunkas ole hän joka tän ketjun alotuksessa kehuu itteään herttaiseksi,
        meinaan sama joka tuossa toisessa ketjussa kertoo valetarinoita ja ja mustamaalaa tunnettua näkijää?🤔🙄😒😒🫤

        mielestäni ei kovinkaan herttaista..........

        Miten Mari ja joku toinen näkijä liittyy toisiinsa?
        Kerropa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe