unelmoinut suhteesta kenenkään kanssa. Ainoa mistä unelmoin oli saada tehdä itselle mieluista työtä kahdenkymmenen vuoden ajan! Se ettei niin tapahtunut on ollut elämäni suurin tragedia. En ymmärrä sitä miksi muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitä minä tarvitsen ja mikä saa minut voimaan hyvin! Oikeastaan olen yhä sitä mieltä, että ainoa asia mikä minulle on tärkeää on saada tehdä itselle mieluisaa työtä. Työn ulkopuolisen ajan haluan viettää yksin, koska yksin oleminen tuntuu minulle olevan tarpeellista, samoin kuin yksin liikkuminen. Ehkä siksi, että parisuhteeni ei ollut hyvä ja jouduin liikaa joustamaan puolisoni kyvyttömyyden takia keskustella ja toimia aloitteellisesti, lähes kaikessa vuorovaikutuksessa jokaisen perheenjäsenen kanssa! En tarvitse uusia ihmisiä elämääni. Tarvitsen vain saada tehdä ja töiden jälkeen olla yksin, koska pidän yksin olemisesta. Nämä asiat ovat olleet minulle tärkeitä jo siitä lähtien! Ja se etten halua enää seksiä kenenkään oli myös täysin selvää aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen. Surettaa valtavasti se ettei kukaan kysynyt koskaan sitä kysymystä minulta liittyen tulevaisuuden suunnitelmiini. Minulta vietiin kaikki se oli minulle kaikkein tärkeintä! Tulen kulkemaan aina korvat suljettuina, jotta ymmärtäisitte etten ole samanlainen kuin muut. Työrauha on ehdoton, muuten masennun! Olen kokenut liian monia sellaisia vuosia, jotka ovat pudottaneet minut syvälle!
Minä en koskaan
Anonyymi-ap
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Tulihan tuo jälleen selväksi täällä.
Peace and love 🙏🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986